קלווין קליין משקיע 4 מיליון שקל בקמפיין לבושם חדש
הבושם החדש - CKIN2U, מושק בגרסה המותאמת לגבר ולאישה; הקמפיין מתמקד בקהל היעד הצעיר של המותג וכולל ליין מסיבות לבני נוער
Calvin Klein, מותג האופנה והבישום הבינלאומי, משקיע בישראל כ-4 מיליון שקל, בהפקת קמפיין ענק להשקת בושם חדש -CKIN2U, המותאם בגרסה גברית ונשית.
מדובר בקמפיין חוויתי המשלב מספר מדיות ואשר נתפר באופן מיוחד לעולם התוכן העכשווי של הצעירים. בתוך כך, הוקצו כ-2 מיליון שקל לקמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות בעלות של מיליון שקל, קמפיין אינטרנט בעלות של חצי מיליון שקל וליין מסיבות "CKIN2U" במועדונים נחשבים בעלות של למעלה מחצי מיליון שקל.
חברת "TeenK" אחראית על הפקת מסיבות הנוער לצעירים בני 15-21. באירועים יתנסו הצעירים בבושם החדש ויחוו חוויה המשלבת ניחוחות של אסתטיקה ולייף סטייל עם מופעי מוזיקה ומסיבות בהשתתפות די.ג'יי מבית היוצר בוב סינקלייר.