לוריאל פריז משיקה בארץ סדרת מוצרי איפור מינרליים
מותג האיפור הבינלאומי, לרואיל פריז, משיק לראשונה בישראל קטגוריית מוצרי איפור על בסיס מינרלים בהפצה רחבה, לכ-450 נקודות מכירה ברחבי הארץ.
מדובר באיפור מינרלי הכולל מוצר המעניק כיסוי של מייק-אפ במרקם פודרה, מבוסס על 95% מרכיבים מינרלים טבעיים, ללא בושם וללא חומרים משמרים. מוצרים נוספי בסדרה הם סמקים וצלליות.
מסקר שערכה החברה בישראל עולה ש-88% מהנשים מגילאי 15+ נוהגות להתאפר. שוק האיפור בישראל בהפצה רחבה מגלגל כ-330 מיליון שקל (במחירי צרכן), גידול של 6% לעומת שנת 2006, שמתוכו 37% שייך לקטגוריית איפור הפנים.
לדברי שי בן גרא, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל: "לראשונה בארץ קטגוריית האיפור המינרלי תיכנס לשוק מוצרי הצריכה קרי הפצה רחבה. עד היום מוצרי האיפור המינרלים שווקו על ידי מותגים מקצועיים בלבד ובהפצה מצומצמת".
ההשקה של הסדרה המינרלית תלווה בקמפיין שיצא באוקטובר 2007, כאשר מוצרי הסדרה יימכרו במהלך חודש ספטמבר ב-108.99 שקל במקום 154.99 שקל.
מסע הפרסום יכלול: סרטון בטלוויזיה, פעילות קד"ם חווייתית בנקודת המכירה ופעילות יחסי ציבור. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "גיתם" תחת הסלוגן: "טרו מאץ' מינרל'ס - איפור מינרלי: כיסוי של מייק-אפ במרקם פודרה". השחקנית ההוליוודית פנלופה קרוז נבחרה להוביל את הקמפיין העולמי של סדרת האיפור המינרלי.