לוריאל פריז משיקה בארץ סדרת מוצרי איפור מינרליים

מסקר שערכה החברה בארץ עולה ש-88% מהנשים בגילאי 15+ נוהגות להתאפר; שוק האיפור בישראל מגלגל כ-330 מיליון שקל, במחירי צרכן
אפרת אדיר |

מותג האיפור הבינלאומי, לרואיל פריז, משיק לראשונה בישראל קטגוריית מוצרי איפור על בסיס מינרלים בהפצה רחבה, לכ-450 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

מדובר באיפור מינרלי הכולל מוצר המעניק כיסוי של מייק-אפ במרקם פודרה, מבוסס על 95% מרכיבים מינרלים טבעיים, ללא בושם וללא חומרים משמרים. מוצרים נוספי בסדרה הם סמקים וצלליות.

מסקר שערכה החברה בישראל עולה ש-88% מהנשים מגילאי 15+ נוהגות להתאפר. שוק האיפור בישראל בהפצה רחבה מגלגל כ-330 מיליון שקל (במחירי צרכן), גידול של 6% לעומת שנת 2006, שמתוכו 37% שייך לקטגוריית איפור הפנים.

לדברי שי בן גרא, מנהל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל: "לראשונה בארץ קטגוריית האיפור המינרלי תיכנס לשוק מוצרי הצריכה קרי הפצה רחבה. עד היום מוצרי האיפור המינרלים שווקו על ידי מותגים מקצועיים בלבד ובהפצה מצומצמת".

ההשקה של הסדרה המינרלית תלווה בקמפיין שיצא באוקטובר 2007, כאשר מוצרי הסדרה יימכרו במהלך חודש ספטמבר ב-108.99 שקל במקום 154.99 שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אייל גפני; קרדיט: אוהד רומנואייל גפני; קרדיט: אוהד רומנו

וואן זירו נלחץ מבנק אש ומשיק מסלול חדש - הגדולים עדיין אדישים

הבנק הדיגיטלי וואן זירו מציע פטור מעמלות ושירותים ייעודיים לעצמאים, על רקע השקת הבנק החדש אש של ניר צוק - האם הבנקים הקטנים יאכלו אחד את השני כשהגדולים יחייכו מהצד?

מנדי הניג |

בנק ONE ZERO הכריז היום על השקת מסלול בנקאי חדש לעצמאים, שכולל שירותים ייעודיים כמו הפקת חשבוניות דיגיטליות, ניהול מע"מ, פטור מעמלות עו"ש ומט"ח, וממשק דיגיטלי לניהול פעילות עסקית וכל זה ללא עלות חודשית. לפי הבנק, מדובר בחבילת שירותים שעשויה לחסוך לעצמאי למעלה מ־3,000 שקל בשנה.

המסלול מבוסס על שיתוף פעולה עם חברת FINBOT, שמספקת את הפלטפורמה לניהול הפעילות העסקית דרך האפליקציה FINBOT SMART. כך לדוגמה, בכל תקבול שמתקבל לחשבון, המערכת תזהה אוטומטית את הצורך בתשלום מע"מ, תציע להפריש 18% מהסכום לפיקדון יומי ייעודי, ותאפשר גם לצבור ריבית על כספי המע"מ בנוסף להתראות שוטפות על המצב התזרימי של כל החשבונות במקום אחד.

קניבליזציה בין הבנקים הקטנים?

זה מגיע בעיתוי טעון במיוחד: ימים ספורים לאחר ההשקה הרשמית של בנק אש. המסלול החדש של וואן זירו הוא כנראה יותר אילוץ מיוזמה. וואן זירו, נאבק יותר משלוש שנים כדי לבסס את עצמו כבנק משמעותי מול הענקיים ואז מגיע בנק אש שאולי הוא עדיין לא איום אמיתי אבל הוא בהחלט מצליח לייצר רעש, ועושה זאת עם אג’נדה לוחמנית, ואפילו עקיצות ישירות מהיזם הראשי - בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות.

במעמד השקת הבנק החדש, הביקורת הייתה ישירה וחסרת עכבות מצד אחד מהמייסדים, יזם ההייטק ניר צוק: "לא יודע למה מישהו חשב שזה יעבוד", הוא אמר כשהוא התייחס למודל המנוי החודשי של וואן זירו. לדבריו, “וואן זירו החליטו שהם כמו נטפליקס או חדר כושר. אנחנו בבנק אש באים עם מודל אחר לגמרי אנחנו מחלקים חצי מהרווחים עם הלקוחות. לא גובים עמלות עו"ש, לא דמי מנוי, וכל שקל שמופקד אצלנו הבנק מרוויח חצי ממנו והלקוח חצי. זה הוגן, וזה שקוף".

הוא לא סיים רק במודל העסקי ותקף גם את התשתית הטכנולוגית של וואן זירו: "הם בחרו במערכת ליבה הודית בת 40 שנה, יקרה ולא מותאמת. אצלנו המערכת נבנתה מקצה לקצה על ידי הייטק ישראלי, רזה וזול". בנוסף לזה צוק ציין שוואן זירו "שרף כבר כ־890 מיליון שקל מתוך המימון שגייס", בעוד שבבנק אש, לדבריו, "רוב הכסף עוד נמצא בקופה".