אופנת "דיסקרט" מתכננת התרחבות עם 15 סניפים חדשים

במקביל, משקיעה הרשת חצי מיליון דולר בקמפיין לקולקציית החורף
אפרת אדיר |

רשת רשת האופנה "דיסקרט", מתכננת התרחבות מאסיבית עם 15 סניפים חדשים שייפתחו ברחבי הארץ. במקביל, עולה הרשת בקמפיין פרסום להשקת קולקציית סתיו-חורף 2008, בהשקעה של חצי מיליון דולר.

הקמפיין כולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה הארצית והמקומית, קד"מ, והפקת קטלוגים.

מהנהלת "דיסקרט" נמסר: "הרשת שמה לה לדגש ליצור קולקציה מגוונת ועדכנית שבה כל אישה תמצא את מבוקשה".

יצויין, כי הרשת מייצרת את הקולקציות בארץ ומשווקת לכ-400 נקודות מכירה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה