אופנת "דיסקרט" מתכננת התרחבות עם 15 סניפים חדשים
במקביל, משקיעה הרשת חצי מיליון דולר בקמפיין לקולקציית החורף
רשת רשת האופנה "דיסקרט", מתכננת התרחבות מאסיבית עם 15 סניפים חדשים שייפתחו ברחבי הארץ. במקביל, עולה הרשת בקמפיין פרסום להשקת קולקציית סתיו-חורף 2008, בהשקעה של חצי מיליון דולר.
הקמפיין כולל שילוט חוצות בפריסה ארצית, מודעות בעיתונות הכתובה הארצית והמקומית, קד"מ, והפקת קטלוגים.
מהנהלת "דיסקרט" נמסר: "הרשת שמה לה לדגש ליצור קולקציה מגוונת ועדכנית שבה כל אישה תמצא את מבוקשה".
יצויין, כי הרשת מייצרת את הקולקציות בארץ ומשווקת לכ-400 נקודות מכירה.