שרון גניש בקמפיין חורף לאופנת בוניטה
רשת האופנה "בוניטה" מעלה קמפיין חורף בכיכובה של פרזנטורית המותג שרון גניש. גניש נבחרה לאחרונה לפנים החדשות של הרשת ובכך מחליפה את מלי לוי.
הקמפיין יכלול פרסום על גבי קירות ענק באיילון ובחיפה, מודעות בעיתונות היומית ובמגזינים, קמפיין רדיו ואינטרנט, פרסום בנקודות המכירה, והפצת קטלוג בתפוצה של 500 אלף עותקים. סך ההשקעה בקמפיין, אשר הופק אמצעות סטודיו אירית חיון, כ-5 מיליון שקל.
פרידה ראובני, המעצבת הראשית, מנכ"ל ומעלי "בוניטה": " מותג בוניטה נמצא כיום בתהליך מואץ של גדילה והתעצמות, לאחרונה התרחבנו לארה"ב ומזרח אירופה, בחרנו בפרזנטורית חדשה, המשדרת אופנה ובינלאומיות. קולקציית החורף היא קולקציה חזקה ומקורית,הבולטת על רקע המצאי המקומי, ואנו מתכוונים להביאה לתודעת קהלי יעד פוטנציאליים באמצעות קמפיין מאסיבי". רשת בוניטה בבעלות פרידה ונחמן ראובני, הוקמה בשנת 1989 ומונה כיום 30 סניפים, כולם בבעלותה.