רנואר משקיעה מיליון דולר במחלקות מתמחות של אביזרים

מחלקות האביזרים כוללות נעליים, תיקים חגורות ותכשיטים; אלי ברקוביץ', מבעלי רשת רנואר: "10% ממחזור המכירות של "רנואר" הם ממכירות אביזרים, אנו צופים בשנה הקרובה גידול של כ-40%"
אפרת אדיר |

רשת האופנה "רנואר", המפעילה את רשת רנואר לנשים ורשת רנואר men לגברים, פותחת מחלקות אביזרי אופנה לגברים ונשים בהשקעה של 1 מיליון דולר.

מחלקות האביזרים הנלווים יכללו מבחר של נעליים, צעיפים, תכשיטים, חגורות, תיקים, הלבשה תחתונה ושעונים, הן לגברים והן לנשים.

לדברי אלי ברקוביץ', מבעלי רנואר: "10% ממחזור המכירות הם ממכירות אביזרים, אנו צופים בשנה הקרובה גידול של כ-40%. אביזרי האופנה לגברים ולנשים עוצבו בהשראת מגמות וטרנדים מובילים מבירות האופנה הבינלאומיות בעולם".

השקת מחלקות אביזרי האופנה תלווה במסע פרסום רחב במסגרת השקת קולקציות חורף 2007/8. הקמפיין יכלול: 4 סרטוני טלוויזיה שישודרו כל עונת החורף, מודעות במגזינים מובילים, בעיתונות ארצית, הפקות אופנה, מסע פרסום באתרי אינטרנט וקטלוגים שיופצו גם בחנויות הרשת. הקמפיין נערך על ידי משרד הפרסום "נפתלי אברהם" בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה