אתר הספורט ONE משיק רשת חברתית ספורטיבית

חובבי הספורט יוכלו לעצב עמוד אישי, לכתוב בלוג ולהעלות קטעי וידיאו, אודיו וגלריית תמונות ברשת החברתית, בדומה לאתר "פייס-בוק" הבינלאומי
אפרת אדיר |

אתר הספורט ONE משיק את EveryONE - רשת חברתית ספורטיבית, אשר תאפשר לחובבי הספורט ליצור לעצמם מרחב חברתי וירטואלי סביב נושא הספורט, תוך שימוש בכלים ויישומים מתקדמים.

הרשת תכיל אזורים מיוחדים לאוהדים, לקבוצות ספורט שונות, ולענפים מתחומים שונים ותהווה בית כמעט לעשרות ענפי ספורט, אשר אינם מקבלים ייצוג נרחב בתקשורת, כמו ספורט נכים, כדורסל נשים, ספורט אמריקאי, כדור-מים, סייף, ספורט מוטורי, סומו, רוגבי, רכיבה על סוסים, ספורט עממי, כדורסל מכללות ועוד.

EveryONE תכלול גם קהילות שלא יעסקו בענפים עצמם אלא בעולם הסובב אותם, כגון פורום ספורט ומשפט ופורום רפואת ספורט.

המשתמשים ברשת החברתית יוכלו ליצור לעצמם פרופיל משתמש ולפתוח עמוד אישי משלהם, להכין רשימות חברים, להקים רשימת תיבות דואר אלקטרוני, ולמצוא חברים אחרים בעלי אותו עניין ספורטיבי. כמו כן, ניתן לחפש במגוון קהילות הספורט, לפתוח ולנהל קהילות חדשות ולהזמין חברים חדשים לצפות במגוון התכנים האישיים שיוצר כל חבר ברשת החברתית.

לידור גולדברג, מנהל EveryONE: "כאתר הספורט של ישראל, אנו שמחים להיות הראשונים בישראל להעניק לגולשינו הזדמנות להיות חלק מרשת חברתית ספורטיבית רחבה וגדולה, אשר תעניק ערך מוסף לחוויית הגלישה באתר. אנו בטוחים כי EveryONE ישמש כבית המקוון של חובבי הספורט כיצרני תוכן וצרכניו, ויבסס את ONE כמדיית ספורט מובילה, המעניקה לגולשיה חוויה ספורטיבית מקיפה וכוללת".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)בנק אש. ניר צוק, שמוליק האוזר יו"ר ויובל אלוני מנכ"ל (קרדיט: גדי סיארה)
פרשנות

בנק אש עומד להיכשל - הנה הסיבות

רעש גדול בהשקה היום, אבל לבנק אש של ניר צוק אין בשורה אמיתית; הלוואי והוא היה מייצר תחרות אמיתית. זה יכול להשתנות בעתיד, בינתיים הוא צל חיוור של ההבטחות 

מנדי הניג |

בנק אש היה אמור להביא בשורה לצרכנים. זה לא קרה. אולי זה יקרה בהמשך. אבל הוא בזבז תחמושת על השקה של מוצר נחות ביחס למוצר של הבנקים הגדולים. הסיכוי שיעברו אליו מסה גדולה של אנשים הוא נמוך מאוד. זה עומד מהבחינה הזו להיות כישלון, אבל הוא בהחלט יכול לייצר ערך לקהלים מסוימים שיפתחו חשבון משני לצד חשבון ראשי בבנק המסורתי שלהם.  

 הבנק החדש מציע מודל של חלוקת רווחים ושקיפות עם הלקוחות. אך אין בו משכנתאות, אין בו פעילות של ניירות ערך והוא חסר בשירותים בנקאיים נוספים כמו המרת מט"ח, אפשרות להיות במינוס ועוד. התוצאה: מוצר חלקי שקשה לראותו הופך לחשבון הראשי של הישראלים

הבנק שהוקם על ידי ניר צוק ויובל אלוני, יצא לדרך כמעט שלוש שנים לאחר שקיבל רישיון מבנק ישראל. באירוע ההשקה, הציגו המייסדים מודל של "חלוקה שווה": 50% מהכנסות הריבית על כספי העו"ש יחזרו ישירות ללקוחות, לצד התחייבות מוחלטת שלא לגבות עמלות עו"ש או דמי מנוי.

המרווח הבנקאי עצום, מסבירים מנהלי הבנק וטוענים שהם רוצים לחלוק אותו עם הלקוחות בצורה הוגנת ושקופה. הבנק יהיה כמעט אוטונומי לחלוטין וכמות העובדים בו מעטה - כ-70 לכל היותר. זה אומר שהבנק עשוי להיות עם נקודת איזון סבירה, וכלכלית הוא יצליח, אך מבחינת הצלחה ציבורית - זה לא נראה באופק. 


ומה כן הבנק יציע? שירותי עו"ש בסיסיים, פיקדונות ואשראי בלבד.  הציבור הישראלי אמנם מתלונן לא פעם על עמלות גבוהות ומתסכלות של הבנקים. הציבור גם ממש לא אוהב את הבנקים, אבל הוא בוטח בהם והם נותנים לו יריעה מלאה לצרכים שלו. מה שמחזיק את רוב הלקוחות בבנקים הגדולים הוא תחושת הביטחון העמוקה, המעטפת המלאה והמקיפה של שירותים – החל מהלוואות, משכנתאות, דרך מסחר בניירות ערך מתקדם ועד פתרונות השקעה מגוונים; אשראי גמיש ומט"ח זמין  והנוחות שבקבלת הכל תחת קורת גג אחת, ללא צורך בקפיצות בין פלטפורמות. אחרת, כבר מזמן היתה נהירה לבנק ירושלים שנותן את הריבית הטובה ביותר על פיקדונות. זה לא קורה כי אנשים לא רוצים להעביר לחשבון פיקדון סכום מסוים ולנהל מעין שני חשבונות. הם רוצים את הכל במקום אחד.