אריה הים של BYD מסתער על אקספנג G6 וטסלה מודל Y
'שלמה מוטורס' החלה בשיווק ה Sealion 7 קרוסאובר קופה בסגמנט D-Suv עם שתי הנעות (אחורית וכפולה), שלוש סוללות, ואיבזור בטיחות מושלם, במחיר של החל מ 219 אש"ח. המטרה - שוק הקרוסאוברים קופה בו שולטות אקספנג עם ה G6 וטסלה עם המודל Y
'שלמה מוטורס' יבואנית דגמי BYD לישראל ממשיכה בהסתערות לרוחב כל הגזרה. ההצלחה של המתחרים בסגמנט הקרוסאובר קופה, ובעיקר האקספנג G6 והסרס M5 לא חמקה מתחת לרדאר של אנשי BYD ומייד נקרא לדגל דגם ה SEALION 7 שישווק בישראל עם מבחר סוללות, מנועים והנעות.
תעודת חובה:
קטגוריה קרוסאובר קופה – D-SUV מימדים (מטר) אורך 4.83 /רוחב 1.925 /גובה 1.62 /בסיס גלגלים 2.93 מספר
מושבים חמישה הנעה חשמלית אחורית / חשמלית כפולה בדגם ה Excellence הספק ומומנט החל מ 231 כ"ס ו 38.75 קג"מ ועד 531 כ"ס ו 70.4 קג"מ סוללה וטעינה 71.8Kwh / 82.5kwh / 91.3Kwh. טעינת AC 11Kw, טעינת DC 150Kw/ 230Kw טווח ותקן החל מ 440 ק"מ ועד 540 ק"מ. WLTP. בטיחות ציון איבזור בטיחות 8. חמישה כוכבים EuroNcap מחיר החל
מ 219.0 אש"ח ועד 263.0 אש"ח
מי את SEALION 7?
ה SEALION 7 של BYD הוא כאמור קרוסאובר קופה מתקדם, המשלב את מיטב הטכנולוגיות הקיימות היום ליצרנית – פלטפורמה מתקדמת e-Platform 3.0, מרכב קשיח בטכנולוגיית CTB ( Cell To Body), מערכת הנעה חשמלית 8 ב – 1 (המאחדת שמונה רכיבי הנעה יחד ליחידה אחת קומפקטית ומתקדמת), משאבת חום בעלת יעילות גבוהה על מנת לשמור על טמפרטורת סוללות מיטבית לביצועים, ופלטפורמה חשמלית של 800V.
ה SEALION 7 ישווק בארבעה דגמים:
- הפלאג אין הייבריד הזול בישראל BYD Sealion 5 DM-i
- מיני חשמלית - BYD Dolphin Surf החל מ 115.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- BOOST – מנוע אחורי עם הספק של 231 כ"ס ו 38.75 קג"מ. סוללה בקיבולת של 71.8Kwh וטווח משולב של 440 ק"מ WLTP. דגם זה מאיץ מעמידה ל 100 קמ"ש ב – 7.3 שניות, ומהירות מירבית של 210 קמ"ש.
- COMFORT - מנוע אחורי בעל הספק של 313 כ"ס ו – 38.75 קג"מ. הסוללה בקיבולת 82.5Kwh והטווח המשולב עומד על 482 ק"מ בתקן WLTP. 0 ל – 100 ב – 6.7 שניות ומהירות מירבית של 215 קמ"ש.
- DESIGN – מנוע אחורי עם הספק זהה לזה של ה COMFORT, אך עם סוללה גדולה בקיבולת של 91.3Kwh ובהתאם הטווח המשולב עומד על 540 ק"מ WLTP. 0 ל – 100 ב – 6.9 שניות, ומהירות מירבית של 215 קמ"ש
- EXCELLENCE – הנעה כפולה עם הספק כולל של 531 כ"ס ומומנט של 70.4 קג"מ. סוללה בקיבולת של 91.3Kwh וטווח משולב של 502 ק"מ. את ההאצה מ – 0 ל – 100 קמ"ש עושה ה SEALION הזו בתוך 4.5 שניות. מהירות מירבית 215 קמ"ש.
טעינת AC בכל הדגמים 11Kw, טעינת DC בדגמי Boost ו Comfort – 150Kw, ובדגמי Design ו Excellence 230Kw.
בתחום האבזור צויידה ה SEALION 7 בכל מה שיש ל BYD להציע – גג פנורמי עם וילון, דלת תא מטען חשמלית, חישוקי סגסוגת ''19, תאורת לד, מושבים קדמיים חשמליים עם חימום ואיוורור, בקרת אקלים, תאורת אווירה ועוד רשימה ארוכה של פינוקים, וזה כבר החל מרמת הכניסה.
- ענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
- כמה באמת עולה לכם רכב צמוד?
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- דיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
ל SEALION 7 צג לוח מחוונים דיגיטלי בגודל ''10.25 ומסך מולטימדיה ''15.6 עם קישוריות אלחוטית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי. טעינה אלחוטית, אפליקציה, שקעי Type C, מצלמת דרך מובנית, ועוד.
בתחום הבטיחות צויידה ה SEALION 7 בכל אמצעי הבטיחות המתקדמים, ובהתאם קיבלה ציון 8 מקסימלי באיבזור בטיחות, וחמישה כוכבי בטיחות מקסימליים ב EuroNcap.
את ה SEALION 7 ניתן לרכוש בארבעה צבעים – לבן, אפור, שחור ותכלת, הצבעים ללא תוספת מחיר.
האחריות כמקובל ב BYD – אחריות מלאה ל- 6 שנים או 150.0 א' ק"מ, אחריות לסוללה 8 שנים או 200.0 א' ק"מ, ואחריות למכלולי הנעה 8 שנים או 150,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על שנתיים או 30,000 ק"מ המוקדם מביניהם
ה SEALION 7 ישווק במחירים של 219.0 אש"ח לגירסת הכניסה BOOST, 236.0 אש"ח ל COMFORT, 245.0 אש"ח ל DESIGN, ו 263.0 אש"ח ל EXCELLENCE.
מבחן ממצה לרכב – בקרוב.
- 3.עדיין ה xpeng g6 הוא היותר משתלם (ל"ת)אנונימי 26/05/2025 14:30הגב לתגובה זו
- 2.פיספסו במחיר .... (ל"ת)אנונימי 26/05/2025 10:22הגב לתגובה זו
- 1.ציבי 25/05/2025 19:00הגב לתגובה זובשוק חלש המחיר יקר
דיפאל S05. צילום יצרןדיפאל S05 -קרוסאובר חשמלי במחיר שובר שוויון
מכשירי תנועה יבואנית דגמי דיפאל לישראל מנערת את השוק עם הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי בקטגוריה C, עם בסיס גלגלים של 2.88 מטר ומחיר של החל מ- 150.0 אש"ח.
מכשירי תנועה, יבואנית דגמי דיפאל לישראל השיקה את הדיפאל S05, קרוסאובר חשמלי מעוצב במחיר אגרסיבי.
הדיפאל S05 הוא אח קטן לדיפאל S07 המיובא על ידי 'מכשירי תנועה' מזה כשנה. הדיפאל S05 הוא כאמור קרוסאובר חשמלי בקטגוריית C-Suv הצפופה מאוד היום בשוק הישראלי והוא מגיע עם שני יתרונות משמעותיים – בסיס הגלגלים של ה S05 הוא בגודל 2.88 מטר, וחסר תקדים לקטגוריה שלו, והמחיר בו הוא משווק, החל ב- 150.0 אש"ח, נמוך בכ – 20,000 ₪ מהתחרות הישירה.
העיצוב מודרני וכולל את כל הרכיבים ההכרחיים היום כמו חזית אטומה, יחידות תאורה משולבות לד, ידיות דלתות נסתרות ועוד.
תא הנוסעים נקי מאוד ובמרכז הדשבורד מסך מולטימדיה בגודל ''15.4 עם קישוריות אלחוטית מקורית לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, תצוגה עילית לנהג, עדכוני OTA, מצלמות 540°, ועוד. ל- S05 גג פנורמי הכולל וילון חשמלי הכרחי, ואבזור נדיב בכל רמות הגימור.
- צ'נגן דיפאל S07 - עיצוב ויעילות על חשבון נוחות וממשק
- הקבוצות בענף הרכב מתארגנות מחדש - ויש מי שעדיין לא
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המימדים החיצוניים של הדיפאל S05 מספרים רק חלק מהסיפור עם אורך כולל של 4.62 מטר, רוחב של 1.9 מטר וגובה של 1.6 מטר. בסיס הגלגלים של הדיפאל S05 גדול משמעותית מכל המתחרות בקטגוריה עם נתון מרשים של 2.88 מטר, שכולו מיועד לטובת המרווח הפנימי לנוסעים.
רכב חדש. אילוסטרציה. צילום יואב פולסענף הרכב-Kill the Rich רק אל תתנו לעובדות לבלבל אתכם
השיח בנושא רווחיות בענף הרכב לוקה בפופוליזם זול, מידע שגוי, Kill The Rich קלאסי - כזה שלא נותן לעובדות לבלבל אותו.
המידע הרשום לא נועד להגן על יבואני הרכב, אלא כדי לסייע לקורא הנבון לגבש דעה ולא להיות מוטה למניפולציות של 'קליק בייט' למיניהן.
על אף כל האמור, הנסיון להבין מה הרווחיות של יבואן רכב מכל מכונית שהוא מוכר נדון לכישלון, גם שלי, גם של כותבים אחרים.
אין כיף גדול יותר מאשר לחבוט ביבואני הרכב, כמה שיותר חזק יותר טוב. אם אפשר להוסיף גם שמות של הבעלים או מנהלים כחלק מהניים-דרופינג שיוכיח כמה הכותב מכיר את הענף – מה טוב. כבונוס גם להצטייר כאביר הצרכנים שנלחם בתאגידים הגדולים והרשעים ולא מפחד, זה כמו לשלוח לוטו ולזכות גם במספר הנוסף (אני מניח שיש איזה תכנית כזו של הגרלה עם הכפלת הזכייה).
מצטער, אני לא מכוון להצטרף לתזמורת המטופשת הזו. מטופשת כי אם הכותבים השונים היו מחפשים את האמת ולא את הכותרות, או את ה'קילק-בייט' הכל-כך אהוב על מערכות התקשורת השונות, זה היה הורס את החגיגה.
אומר מראש, אין לי כוונה להגן על יבואני הרכב בישראל, או על אף גורם עסקי אחר. יש לי כוונה לפתוח לקוראי ביזפורטל צוהר, בעצם חלון, או אולי דלת כפולה, דרכה הם יוכלו לקבל מידע שאין בו כוונה או רצון להטות דעה לכאן או לכאן, אלא רק לשקף את המצב. הקורא האינטיליגנטי ישקלל את המידע המוצג לו בכל המדיות השונות, ועם כל גיוון המידע, יגבש לעצמו את דעתו האישית.
Revers Accounting
כותרות של רווחיות של עשרות אלפי שקלים על כל רכב. כל קורא יכול לעשות Revers Accounting שזה בדיוק כמו רוורס אנג'נירינג רק עם מספרים. עשיתי את זה עבורכם.
- מסירות חשמליות ופלאג אין - האמת שונה מהכותרות ההיסטריות
- 170,000 ש"ח זה ה 135,000 החדש
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניקח רכב ממוצע שנמכר בישראל במחיר של 200,000 ₪. דבר ראשון נפחית מע"מ של 18%. מי מכם שעשה 18%X200,000 שיחזור לכיתה ד' בבקשה. המספר הנכון הוא 200,000/1.18, מה שמביא אותנו למחיר של 169,491 ₪. זה מחיר הרכב אחרי מיסים, לפני מע"מ.
