דיביט
דיביט

תכירו את דיביט - כרטיס ביקור דיגיטלי חכם שמשנה את החיים

מאז ומתמיד, בעלי עסקים רבים נמשכו לכיוון אתר אינטרנט מבלי לבדוק אופציות חלופיות אחרות. כרטיס ביקור דיגיטלי מהווה את אותם הסיכויים לחשיפה, ומרכז בחובו שלל יתרונות בולטים. כרטיסי הביקור של דיביט הם לא סתם כרטיסי ביקור, אלה כרטיסים דיגיטליים וחכמים במיוחד

תוכן בחסות |

ליצירת כרטיס ביקור דיגיטלי חינם ל-30 ימים היכנסו לאתר דיביט

למה צריך בכלל כרטיס דיגיטלי חכם

כרטיס ביקור דיגיטלי היא מערכת חכמה שעוזרת לבעלי מקצוע לנהל את עצמם בעולם הדיגיטלי. כפי שאתם יודעים, העולם הדיגיטלי מאוד מורכב, מכיל אין סוף אפשרויות, וכרטיס ביקור דיגיטלי מסייע בעת התהליך. כרטיס ביקור נועד גם לשיווק והעלאת המודעות, ולא רק לשליחתו ללקוחות. ובכל זאת, למה בכלל צריך כרטיס דיגיטלי חכם? הנה כמה סיבות שיצדיקו את התקיימותו:

  1. עוזר ללקוחות חדשים להגיע לחנות – לקוחות חדשים שמעוניינים בשירות או מוצר, מעוניינים לדעת מהי הכתובת של החנות, וכיצד להגיע בדרך המהירה ביותר. כפתור וויז או גוגל מאפס יכול לסייע בעת התהליך. מעבר לזה, ישנם המון לקוחות חוזרים ששוכחים את כתובת העסק, וכרטיס דיגיטלי עוזר ומסייע להם לזכור ולהגיע לכתובת.
  2. עוזר ללקוחות לשמור על קשר – הרבה מאוד לקוחות שוכחים את מספר הטלפון או את פרטי ההתקשרות של העסק, וכרטיס דיגיטלי חכם עוזר להזכיר להם אותו. מעבר לכך, בכרטיס הביקור הם יכולים לחייג בקלות לבעל העסק, לשלוח הודעת ווצאפ בקליק, ולנווט לעסק. מדובר בכלי עזר שבהחלט יעזור ללקוחות שלכם לשמור על קשר תמידי, ובסופו של דבר יגדיל את המכירות.
  3. עוזר לפרסום והפצת העסק באינטרנט – ללא אתר אינטרנט, ללא כרטיס דיגיטלי חכם, לעולם לא תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאלים ורלוונטיים עבורכם. בהרבה מאות זירות פרסום, URL משמש כחובה לשם קמפיינים באינטרנט. פרסום ברשתות החברתיות וברשת גוגל נותנת חשיפה ממש יפה, ובאמצעות הקישור הישיר של כרטיס הביקור נוכל להגיע לקהלי יעד חדשים ומפתיעים במיוחד.
אז למה צריך כרטיס ביקור לעסק? אלה הם שלושת הסיבות שידרבנו אותנו לפתיחת כרטיס ביקור דיגיטלי. למעשה, מדובר בסיבות הגיוניות כאשר הצורך והדרישה עולה. סמכו עלינו, כרטיס דיגיטלי חכם יעזור לכם יותר מכרטיס הביקור הרגיל, שאותו גם ככה כולם מאבדים.

האם כרטיס דיגיטלי שווה את המחיר

לאחר שהבנו למה בעצם אנחנו צריכים את הכרטיס הדיגיטלי החכם, כעת, הגיע השלב שבו נבין האם המחיר באמת ישתלם לנו. לשם כך, נצטרך קודם כל להבין מהם המחירים לבניית אתר אינטרנט, ומהם המחירים לכרטיס דיגיטלי:

בניית אתר תדמית באינטרנט – בניית אתר תדמית באינטרנט מתחיל ב- 4,500 ₪ ויכול להסתיים גם ב- 6,000 ₪ עבור עלות ההקמה. בנוסף, ישנם עלויות צדדים: אחסון האתר כ- 35 ₪ בחודש, ועלות שנתית עבור הדומיין כ- 65 ₪. בנוסף, ישנם עלויות צדדיות ושוטפות כמו תחזוקת האתר, שדרוגים ושכירת מתכנת, ואפילו מזין או\ו כותב תוכן. וזה מסתכם במחיר ממוצע של 4,600 ₪ באופן ממוצע עבור הקמת האתר.

כרטיס ביקור דיגיטלי – עד כה, די כאב לנו בכיס, והאמת שיותר מידי. כעת, בשביל לרכך את המכה הכואבת, תשמחו לגלות שכרטיס ביקור דיגיטלי זול הרבה יותר. עלות ההקמה היא אפסית לחלוטין, גם אם מדובר בכרטיס דיגיטלי יוקרתי ואיכותי, גם אז המחיר יהיה אפס. הדבר היחיד שנצטרך לשלם, הוא בוודאי העלות החודשית. ולסיכום, נצטרך לשלם בין 10 ₪ ועד ל- 30 ₪ במקסימום.אז האם כרטיס הביקור באמת משתלם? תגידו לנו אתם. מהנתונים שמופיעים, יהיה חסכוני עבורכם לשלם 30 ₪ לעומת 4,600 ₪. גם אם תבנו אתר וורדפרס דרך חברה כזו או אחרת, עדיין תצטרכו לשלם את העלות החודשית הממוצעת. עקב כך, יותר שווה ומשתלם להחזיק כרטיס ביקור דיגיטלי מאשר אתר אינטרנט. ברמה הפרסום, אין הבדל. האם כרטיס דיגיטלי באמת שווה את כל הטרחה, הזמן, והכסף? התשובה היא כן.

דיביט משנים את העתיד

אתר דיביט משנים את עתידכם הכלכלי והפיננסי, ובצורה מסוימת גם השיווקי. באמצעות כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלנו תוכלו להגיע לנפחי קהל גדולים, כל כרטיס נמצא בגוגל על שמכם, ותמיד נראה כמו מיליון דולר. אתר דיביט הוא לא עוד מערכת פשוטה לכרטיסי ביקור, אלה ממש נכס אינטרנטי לכל דבר. בנינו את המערכת מאפס, עם מתכנת צמוד, תקציבים גדולים, והרבה מאוד זיעה. את דיביט תלמדו להעריך רק כאשר הלקוח הראשון יצלצל. אנחנו סבלניים, מספקים שירות מהלב, ותמיד משרתים את הלקוח עד שביעות רצונו.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןאביטל אופק. צילום: מיכה לובטון

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת

בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי



נושאים בכתבה חשמל ירוק

בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר. 

כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל. 

המהלך המדובר של דלקל

על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.

עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים  מימון חיצוניים.