החלו העבודות בפרויקט הענק של אקסון גרופ ואוקראינה-ישראל בלב קייב
הפרויקט 50AVENUE, שזכה לפופולריות יוצאת דופן בקרב משקיעים ישראלים ומכר כבר למעלה מ-170 דירות, החל בבנייה לפני ימים ספורים
הפרויקט 50AVENUE, שזכה לפופולריות יוצאת דופן בקרב משקיעים ישראלים ומכר כבר למעלה מ-170 דירות, החל בבנייה לפני ימים ספורים.
בשישי ביוני השנה הונחה אבן הפינה לפרויקט הענק 50AVENUE, שבונה בקייב חברת אקסון קפיטל גרופ ומשווקת באופן בלעדי חברת אוקראינה-ישראל. הפרויקט הענק כולל קניון, משרדים ודירות במיקום מרכזי בבירת אוקראינה.
עוד לפני העלייה לקרקע, נמכרו 170 דירות בפרויקט – רבות מהן, מדווחים באוקראינה-ישראל, נרכשו בידי משקיעים חוזרים, שכבר ביצעו עם החברה עסקאות דומות בעבר וראו רווח נאה. דירות בפרויקט דומה של החברה, שנרכשו בשנה שעברה בפריסייל, נמכרות היום בלמעלה מ-50% יותר ממחיר הרכישה.
קייב נהנית מתנופה כלכלית חזקה, עם כ-23 מיליון תיירים בשנה – מספר המצוי במגמת גידול, וכן רפורמות כלכליות המביאות אליה השקעות זרות בהיקפים של מיליארדי דולרים. פרט לתיירים, מגיעים לעיר אנשי עסקים רבים, עובדי חברות הייטק רבות, דיפלומטים ועוד, המתגוררים בה לתקופות קצרות וארוכות. כל אלה נהנים מאדריכלות ייחודית, ושפע מרכזי תרבות ובילוי.
- ה-AI משנה את עולם האדריכלות - ״פעם היה צריך 3-4 אנשים על פרויקט היום צריך אחד-שניים״
- איך בונים את הבית שתמיד רציתם מבלי להיתקע בבירוקרטיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מחפשים מגורים בסטנדרט גבוה
חלק מהמשקיעים הישראלים הרבים שהשקיעו בקייב, כבר מכרו את הדירות כאמור ברווח של יותר מ-50%, בעוד אחרים ממשיכים להחזיק בהן – לצורך השכרה ארוכת טווח תוך יצירת הכנסות פאסיביות של למעלה מ-11%. בנוסף, דירות בסטנדרט גבוה הממוקמות במרכז העסקים והבילויים של העיר, זוכות לביקוש גבוה גם מצד תיירים.
בפרויקט הנוכחי, של אוקראינה-ישראל, נמכרות דירות מעוצבות ומרוהטות במלואן, תמורת החל מ-52,000 דולר – כאשר בחברה צופים כי בעת המסירה, בתוך כשנתיים וחצי, כבר יגיע המחיר ל-85,000 דולר ויותר. כמו כן, בימים אלה החלו לשווק בחברה גם את המשרדים בבניין העצום, כשההון ההתחלתי הדרוש הוא החל מ-15,000 דולר – והתשואה המוערכת מדמי שכירות, היא כ-12.5%
מגדל יוקרה רב קומות
אלירן טרבלסי בעלי אוקראינה-ישראל, מסביר את הפופולריות האדירה של הפרויקט בהיכרות המצוינת של החברה עם קייב. "היזמים בפרויקט בונים בעיר מאז 2009 – ומכירים היטב את המיקומים הטובים ביותר בעיר, ואת הצרכים של השוכרים העתידיים. מסיבה זו, החלטנו ללכת על מגדל יוקרה רב קומות, שכולל גם קניון, משרדים, מסעדות, חדר כושר – וכל מה שדייר פוטנציאלי יכול לחפש, בתכנון של האדריכל הידוע סרגיי בבושקין".
צילום: Pexelsהלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?
היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק
עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.
מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.
מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?
BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.
במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.
- מחיקת רישום BDI שלילי ושיפור נתוני האשראי – האם פעולות אלו אפשריות?
- צפי לגידול של 50% בשיעור החברות שיקרסו בישראל לעומת 25% בעולם
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.
צילום: אריק קסבילא רק להגיע – אלא להגיע רגועים: דור חדש של שירותי הסעות בישראל
הכירו את הטרנד המרכזי בשוק התחבורה המשלב בטיחות בלתי מתפשרת עם צי רכב מהודר ונוחות טכנולוגית שיביא את עובדיכם למקום העבודה כשהם רגועים ומפוקסים
התנועה בכבישי ישראל הפכה מזמן לכאב ראש לאומי. העומס, הפקקים והלחץ הנגזר מהם פוגעים לא רק באיכות החיים של העובד הממוצע, אלא גם בשורה התחתונה של הארגון. בעולם העסקים המודרני, שבו שימור הון אנושי הוא קריטי,
פתרון ההסעות לעובדים אינו עוד הוצאה לוגיסטית גרידא, אלא השקעה אסטרטגית ברווחת העובדים ו בפרודוקטיביות שלהם. חברת מטרומקס, הנחשבת לחברת ההסעות הגדולה והמובילה בישראל, מציעה כעת את דור העתיד של התחבורה מתקדמת – כזו שמעבירה את הנוסעים לא רק ממקום למקום, אלא גם ממצב של מתח למצב של רוגע.
ההסעה העסקית החדשה: משינוע לשימור עובדים
עבור חברות וארגונים גדולים, ניהול מערך ההסעות חברות הוא משימה מורכבת ויקרה. דרישת השוק העסקי כיום היא לא רק אוטובוס שיגיע בזמן, אלא שותף עסקי שמסוגל לנהל את המערך באופן מקצועי, בטוח ושקוף.
- האם עימות בין נהג לסדרן ייחשב תאונת עבודה?
- העליון פסל מכרז הסעות בקריית אתא - וזו הסיבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מטרומקס משרתת מגוון רחב של לקוחות עסקיים ומוסדיים מהמובילים במשק (דוגמת שטראוס, בתי חולים-כללית ורשויות מקומיות), ומבינה שהמסע מתחיל הרבה לפני העלייה לרכב. אמינות היא המפתח: הנהגים המקצועיים של החברה נבחרים בקפידה ועוברים הכשרות שוטפות, מתוך הבנה שהם הפנים של הארגון המעסיק.
