אמיר אוחנה
צילום: חיים זך /לע"מ

שר המשפטים אוחנה מקצץ בפרסום בפרינט

השר החליט להפסיק את מודעות פשיטות הרגל בעיתונות הכתובה, מה שיקצץ את תקציב הפרסום בכשלושה מיליון שקלים. הצעד הבא: קיצוץ גם במודעות צווי הירושה. השר: "אמשיך לחסוך מכספי הציבור"
אייס | (9)
תקנה חדשה שעליה חתם לאחרונה שר המשפטים, אמיר אוחנה, עלולה לעלות יותר משלושה מיליון שקלים לעיתונות הכתובה. התקנה אמורה לצמצם את הפרסום של משרד המשפטים בפרינט, שנהנה במשך עשרות שנים מפרסום של פשיטות רגל ונושאים אחרים מטעם המשרד.

בספטמבר האחרון נכנס לתוקף חוק "חדלות פרעון ושיקום כלכלי" שבבסיסה התפיסה כי צריך לתת לחייבים זמן להשתקם. במסגרת החוק הישן הודעות על פשיטת רגל היו חייבות להתפרסם בעיתונות הכתובה, אך על פי התקנות החדשות עליהן חתם אוחנה "פרסום הודעות שעל הממונה לפרסם לפי תקנות אלו, ייעשה באתר האינטרנט של משרד המשפטים".

על פי פרסום ב"וואלה", כנראה שלא מדובר בגזרה האחרונה שמפיל השר אוחנה על ענף הפרינט הגווע, כשהשלב הבא הוא הפסקת פרסום צווי הירושה שגם הם מכניסים כסף רב לעיתונים, למרות שלא ברורה יעילותם.

"מדובר בתקנה שתחסוך לציבור מיליונים, תתרום להגנת הסביבה, ומעבר לכל - בעדכון תקנות ארכאיות שלא משיגות את מטרתן", נמסר מטעמו של השר, "אמשיך לחסוך מכספי הציבור ולהקטין הוצאות, בוודאי כאלו שאין בהן תועלת".

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    נגמרו הקומבינות (ל"ת)
    הלך על ידיעות 04/02/2020 19:32
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אוחנה חכם ומוצלח (ל"ת)
    תותח-אמיר מוצלח וחכם 03/02/2020 19:56
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    צמצום במודעות אבל (ל"ת)
    אברהם 02/02/2020 21:25
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רות 02/02/2020 19:09
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן יישר כוח לשר המשפטים . סוף סוף לשים סוף לשילטון העיתונות והתשקורת ששותים דם הציבור
  • 5.
    מצויין 02/02/2020 18:53
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד. אף אחד לא קורא את המדורים האלה. בזבוז.
  • 4.
    שוש 02/02/2020 18:30
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לשר אוחנה
  • 3.
    נאוה 02/02/2020 17:30
    הגב לתגובה זו
    ... הציבור לא מעניין אותו, אוחנה פועל נגד העיתונים, ולא בעד ציבור כפי שהוא מצהיר, אין שום קשר בין מה שהוא אומר ולבין מה שהוא עושה!
  • 2.
    נאוה 02/02/2020 17:26
    הגב לתגובה זו
    מטונף. משחית ומערער את יסודות המוסר לכדי נקם. לכדי התבלטות. לכדי השחחתת אמות המוסר של משרתי הציבור שתשרת את שלל המושחתים סביבו, אם יצליח הוא יקנה את עולמו על גבו הציבור! נא זכרו, הפרת יחסי הכוחות בין הציבור לשלטון כשהשלטון והשררה חזקים עוד יותר ממה שהם היום, זה דבר רע מאוד עבור כלל הציבור, אחד ואחת מאיתנו!
  • 1.
    דנה 02/02/2020 15:39
    הגב לתגובה זו
    שר המשפטים אמיר אוחנה זה הבזיון של מי שמינה אותו. ביבי איפה אתה ?. אמיר אוחנה הוא שר של חצי המדינה. אין לא קומונסס. לא יודע לכבד את האזרחים. ביבי עם תיבחר. שחרר אותו לא מתאים.
אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.

אילן סיגל yes
צילום: רמי זרנגר

פלאפון והוט חתמו על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל

ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל

רן קידר |

פלאפון מדווחת כי חתמה על מזכר עקרונות לרכישת הוט מובייל ב-2.1 מיליארד שקל. המזכר כולל מתווה מוצע להתקדמות במשא ומתן וכי הסכם מחייב יהיה כפוף לאישור משרד התקשורת ורשות התחרות

 פלאפון, בניהולו של אילן סיגל, מסרה כי מזכר העקרונות הוא לפרק זמן של 45 ימי עסקים, שפלאפון תוכל להאריכו ב-15 ימי עסקים נוספים, לקיום בדיקות נאותות על הוט מובייל ולניהול משא ומתן בין הצדדים, לרבות גיבוש הסכמות מסחריות ומשפטיות ביניהם לקראת חתימת הסכם מחייב.

עוד נמסר בדיווח כי ככל שייחתם בסופו של התהליך הסכם מחייב, ביצועו יהיה כפוף לאישורים רגולטוריים שונים וביניהם משרד התקשורת והממונה על התחרות הכלכלית. פלאפון היא החברה הראשונה שפעלה בישראל בתחום הסלולר. לחברה יש מעל ל-2.6 מיליון מנויים, מתוכם למעלה מ-1.5 מנויים בדור 5 והיא הראשונה שהפעילה ליבת רשת דור 5 עצמאית.



7 עובדות שכדאי לדעת על הוט מובייל

  • הוט מובייל הוקמה בשנת 1994 תחת השם "מירס" כחטיבה סלולרית, ובהמשך הצטרפה לקבוצת הוט והותגה מחדש תחת השם הנוכחי.

  • מספר המנויים של הוט מובייל נאמד ביותר מ-1.5 מיליון לקוחות בישראל, מה שהופך אותה לשחקן משמעותי בשוק הסלולר.
  • הוט מובייל פועלת כחלק מקבוצת הוט, שבשליטת חברת אלטיס אינטרנשיונל, תאגיד תקשורת עולמי בבעלות פטריק דרהי.

  • פטריק דרהי, יזם תקשורת ישראלי-צרפתי, רכש את הוט ב-2011 והעביר אותה לקבוצת אלטיס. הקבוצה נמצאת בסוג של פשיטת רגל. דרהי פושט רגל בצרפת, אבל בארץ הוא אחד הטייקונים הגדולים כשהוא גם מנהל מו"מ לרכישת ידיעות אחרונות

  • הוט מובייל החברה מציעה חבילות סלולר מוזלות, חבילות משפחתיות, גלישה בנפחים גבוהים ואפשרות לשימוש ב-eSIM, ומושכת אליה לקוחות המחפשים עלות נמוכה. היא נתפסת כמותג תחרותי בשוק ומושכת לקוחות בזכות מחירים נמוכים ושירות פשוט, במיוחד לעומת החברות הוותיקות.

  • הקידומת של הוט מובייל היא 053, לאחר שבעבר השתמשה בקידומת 057 – שינוי שסימן את המעבר שלה למפעיל מלא.
  • החברה עברה שינוי דרמטי כאשר נטשה את רשת iDEN ששימשה גופים ביטחוניים, ועברה לשירותים מסחריים נרחבים לציבור הרחב.