רייטינג

יום סוער בצפון: נתוני צפייה רגילים למהדורות החדשות

ב-3 המהדורות צפו אתמול 30%. נתונים גבוהים יחסית לשידורים בשעות אחר הצהריים, עם ההסלמה בין צה"ל לחיזבאללה. פער גדול בבוקר בין קשת לרשת
אלכסנדר כץ | (4)

יום הקרבות אתמול בין צה"ל לחיזבאללה, לא הוביל לנתוני צפייה יצאי דופן במהדורות החדשות השונות. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי במהדורת חדשות 12 צפו 18.4% בקרב היהודים ו-523 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, בחדשות 13 צפו 8.5% (242K), ובחדשות הערב (כאן 11) 3% (95K). בסך הכל צפו ב-3 המהדורות כ-30% בחישוב מצרפי.

 

המהדורות סיימו את שידוריהן כמעט בשעה הרגילה, סביב 21:15, לטובת תכניות הפריים-טיים. את הערב הובילה נינג'ה ישראל (קשת 12) שרשמה 19.2% (536K), מול המרוץ למיליון (רשת 13) עם 12.8% (371K). מאה אחוז (כאן 11) עם 1.5% (47K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 12.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.7%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.7%, 'שב"ס' (כאן 11) - 1.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.4%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.3%,

ובפער גדול מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 2.9%.

 

בשל האירועים בצפון, רייטינג בשעות אחה"צ – מ-16:00:

קשת 12: מהדורה ראשונה - 6.4%, חמש עם רפי רשף - 10.9%, שש עם עודד בן עמי - 12.8%, מהדורה מוקדמת עם יונית לוי - 13.5%.

רשת 13: הכל כלול עם סיון כהן - 4.9%, החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, מהדורה מוקדמת עם טלי מורנו - 6.6%.

כאן 11: משדר מיוחד על המתיחות בצפון (16:21) - 1.1%, ערב ערב - 2.8%, חדשות הערב מהדורה מוקדמת - 2.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אייל 03/09/2019 08:25
    הגב לתגובה זו
    אני לא מבין איך יכול להיות שביבי אמר לא לצפות בערוץ 12 ובכל זאת מהדורת החדשות (עם גיא פלג הצורר) זוכה ל-18.4% צפייה! זו שערורייה
  • 3.
    אלעד 02/09/2019 12:17
    הגב לתגובה זו
    יום קרב בצפון, ושידורי התאגיד לא מעניינים אף אחד. שידורי אחה"צ נעים בין 1.1% ל - 2.3%. מהדורת החדשות "המרכזית" (ממש מרכזית....) עם "הכוכבת" דוריה למפל שהופכת לדעתי בלתי נסבלת מיום ליום, מביאה 3%. המסקנות ברורות: התאגיד לא רלוונטי לגמרי, לא מעודכן, וודאי לא מביא חדשות אמיתיות, והצופים מבינים את זה היטב. ברוך שי, מנהל החדשות, נכשל בענק, והוביל את כל אנשי החדשות יחד לכישלון הצורב הזה. וכרגיל, אני מתנחם בעובדה שאחרי הבחירות הסיפור שלכם, שם בתאגיד, הסיפור שלכם מסתיים.
  • 2.
    שרון 02/09/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    אצל אברי על הבוקר מריבות עם זימרי, מני אסייג שראוי שירחיב את הידע הכללי שלו ולא ידבר כמו טוקבקיסט, דניאל רוט שמנסה לייצר מפגן של ״עיתונאית רצינית״, אבל בסך הכל מדובר לכאורה בעוד שופר של השלטון מטעם ישראל היום. אין על רסקין עם הפאנל של ישראל היפה - איילת פריש, אבי בניהו, לוינסון ומשה דץ!
  • 1.
    כאן הולכים מדחי אל דחי (ל"ת)
    דינה 02/09/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.