מהדורת חדשות 12 מתיחות בצפון יוני לוי
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

יום סוער בצפון: נתוני צפייה רגילים למהדורות החדשות

ב-3 המהדורות צפו אתמול 30%. נתונים גבוהים יחסית לשידורים בשעות אחר הצהריים, עם ההסלמה בין צה"ל לחיזבאללה. פער גדול בבוקר בין קשת לרשת
אלכסנדר כץ | (4)

יום הקרבות אתמול בין צה"ל לחיזבאללה, לא הוביל לנתוני צפייה יצאי דופן במהדורות החדשות השונות. על פי נתונים ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי במהדורת חדשות 12 צפו 18.4% בקרב היהודים ו-523 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, בחדשות 13 צפו 8.5% (242K), ובחדשות הערב (כאן 11) 3% (95K). בסך הכל צפו ב-3 המהדורות כ-30% בחישוב מצרפי.

 

המהדורות סיימו את שידוריהן כמעט בשעה הרגילה, סביב 21:15, לטובת תכניות הפריים-טיים. את הערב הובילה נינג'ה ישראל (קשת 12) שרשמה 19.2% (536K), מול המרוץ למיליון (רשת 13) עם 12.8% (371K). מאה אחוז (כאן 11) עם 1.5% (47K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 12.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 7.7%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.7%, 'שב"ס' (כאן 11) - 1.1%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.4%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5.3%,

ובפער גדול מהעולם הבוקר (רשת 13) עם 2.9%.

 

בשל האירועים בצפון, רייטינג בשעות אחה"צ – מ-16:00:

קשת 12: מהדורה ראשונה - 6.4%, חמש עם רפי רשף - 10.9%, שש עם עודד בן עמי - 12.8%, מהדורה מוקדמת עם יונית לוי - 13.5%.

רשת 13: הכל כלול עם סיון כהן - 4.9%, החדשות עם יעקב אילון - 5.4%, מהדורה מוקדמת עם טלי מורנו - 6.6%.

כאן 11: משדר מיוחד על המתיחות בצפון (16:21) - 1.1%, ערב ערב - 2.8%, חדשות הערב מהדורה מוקדמת - 2.3%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אייל 03/09/2019 08:25
    הגב לתגובה זו
    אני לא מבין איך יכול להיות שביבי אמר לא לצפות בערוץ 12 ובכל זאת מהדורת החדשות (עם גיא פלג הצורר) זוכה ל-18.4% צפייה! זו שערורייה
  • 3.
    אלעד 02/09/2019 12:17
    הגב לתגובה זו
    יום קרב בצפון, ושידורי התאגיד לא מעניינים אף אחד. שידורי אחה"צ נעים בין 1.1% ל - 2.3%. מהדורת החדשות "המרכזית" (ממש מרכזית....) עם "הכוכבת" דוריה למפל שהופכת לדעתי בלתי נסבלת מיום ליום, מביאה 3%. המסקנות ברורות: התאגיד לא רלוונטי לגמרי, לא מעודכן, וודאי לא מביא חדשות אמיתיות, והצופים מבינים את זה היטב. ברוך שי, מנהל החדשות, נכשל בענק, והוביל את כל אנשי החדשות יחד לכישלון הצורב הזה. וכרגיל, אני מתנחם בעובדה שאחרי הבחירות הסיפור שלכם, שם בתאגיד, הסיפור שלכם מסתיים.
  • 2.
    שרון 02/09/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    אצל אברי על הבוקר מריבות עם זימרי, מני אסייג שראוי שירחיב את הידע הכללי שלו ולא ידבר כמו טוקבקיסט, דניאל רוט שמנסה לייצר מפגן של ״עיתונאית רצינית״, אבל בסך הכל מדובר לכאורה בעוד שופר של השלטון מטעם ישראל היום. אין על רסקין עם הפאנל של ישראל היפה - איילת פריש, אבי בניהו, לוינסון ומשה דץ!
  • 1.
    כאן הולכים מדחי אל דחי (ל"ת)
    דינה 02/09/2019 09:51
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.98%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״