תקציב היח"צ והדוברות של המשביר לצרכן עובר לדני לוי
תקציב היח"צ והדוברות של המשביר לצרכן עובר למשרדו של דני לוי - כך נודע לאייס. התקציב ינוהל במחלקת הבריאות ואיכות החיים של משרד היח"צ, בניהולה של הסמנכ"לית רותם מור. במקביל, דקלה עברי, בעלת משרד יחסי הציבור IvriPR נבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית של הקבוצה בתחום שוק ההון.
בשנת 2012 העביר המשביר לצרכן את תקציב היח"צ והדוברות לידיה של ליאת אריאב, זאת לאחר שטופל למשך כשנתיים במשרד היח"צ הראל מורדי בבעלותם של ינון הראל ורויטל מורדי. לאייס נודע כי ההתקשרות החדשה היא חלק משינוי אסטרטגי מהותי שעתידה לעבור הרשת, שסיימה לאחרונה את מכירת חברות הבנות (דוגמת ניו-פארם) וצפויה לעבור רענון מוצרי ושיווקי כאחד. הרשת שמונה כיום 38 סניפים בפריסה ארצית היא גם אחת המפרסמות הגדולות בישראל.
תקציב המשביר מחזק את לוי בגזרת הקמעונאות וממשיך את מגמת הצמיחה של המשרד בשנים האחרונות. כזכור, בסוף 2018 זכה המשרד במכרז היוקרתי של סמסונג, ולאחר מכן צורף לפורטפוליו את קבוצת לופטהנזה ולפני כשבוע קיבל לידיו את קבוצת פז. בנוסף, כפי שדווח לראשונה באייס, המשרד השיק לאחרונה אופרציה של PR לחברות טק ישראליות בחו"ל, בשיתוף פירמת יחסי הציבור VSC מסן פרנסיסקו.
עוד יצוין כי עברי, בעלת משרד יחסי הציבור IvriPR שנבחרה לנהל את הפעילות התקשורתית של הקבוצה בתחום שוק ההון תשתף פעולה בלקוח שלישי עם משרדו של לוי, שחולק עמה את העבודה על רשת מלונות פתאל וקבוצת פז.
- 5.עובד משביר 05/09/2019 16:28הגב לתגובה זוהרס את כל האסטרטגיה התקשורתית שלנו, גנב אותנו מליאת שעשתה עבודה נהדרת ועכשיו אנחנו מצטערים הזול עולה ביוקר
- 4.רוני 14/03/2019 16:11הגב לתגובה זוטעות גדולה לקחת תיק כזה כושל
- יעל 15/03/2019 20:21הגב לתגובה זוחווית קניה שופרה ויש הרבה מותגים בינלאומיים וניראות החנויות מאוד שופרה!
- 3.רועי 14/03/2019 14:21הגב לתגובה זווחושב שמשרדים מפוארים ומצבת עובדים ענקית יעשו את העבודה. בסוף, הוא יישאר כמו כולם מול תקציבאית בת 24 ששולחת גיפ כארדים לעיתונאיות וקוראת להן "מאמי"
- ניראה שהמשביר התעורר (ל"ת)יניב 15/03/2019 20:22הגב לתגובה זו
- 2.דני לוי לחופש נולד (ל"ת)ווילי 14/03/2019 14:03הגב לתגובה זו
- 1.בהצלחה למשביר לצרכן! (ל"ת)לונה 14/03/2019 14:01הגב לתגובה זו

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12
מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה
באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים.
ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים.
פריים טיים ועוד
בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים.
חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
- השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים
- אפילו מאסטר שף לא עוצרת את האח הגדול; חדשות התאגיד עם 50 אלף צופים בלבד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.