המרוץ למיליון 2016
צילום: עדי אורני
רייטינג

מרוץ ברוורס: 'המרוץ למיליון' נחלשת - מול שידור חוזר של 'גידי ואהרוני'

הריאליטי האתגרי של 'רשת' רשם את הנתון הנמוך ביותר מאז העונה ה-3 ב-2013. 3.9% למשחק הכדורסל בין הפועל ת"א לי-ם. 'חדשות 10' עם פרוקיט דאע"ש - מצמצמת פערים מהאחות הגדולה
אלכסנדר כץ | (1)

המרוץ למיליון (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לאבד צופים ורשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה מאז עונה 3 בשנת 2013, כאשר קיבלה אמש (יום א') 27.4% - כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.

מנגד, שידור חוזר של המסע המופלא של אהרוני וגידי (ערוץ 10) רשם נתון נאה מאד של 11.2% עבור שידור חוזר, ואילו המשחק הרביעי בסדרת שמינית גמר ליגת העל בכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים (ערוץ 1) קיבל 3.9%. סיכום המשחק (ערוץ 1) רשם נתון גבוה מהמשחק עצמו – 4.1%.

 

'בלתי הפיך' (רשת, ערוץ 2) עם נתון פושר של 16.5%, שידור חוזר של 'הערב' (רשת, ערוץ 2) רשם 7.3% ואחריה 'החדשות הלילה' (חדשות 2) עם 6.6%. שידור חוזר של 'לה פמיליה' (ערוץ 10) הניב 6.7% ובהמשך 'הצינור' (ערוץ 10) עם 5.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) שהתחזקה קלות עם 6.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 5.9%. ו'לילה טוב עם אסף הראל' (ערוץ 10) עם 2.7%.

 

ראש בראש בפרה-פריים: 'הערב' (רשת, ערוץ 2) קיבלה 9.3% ואחריה 'תכנית חיסכון' (חדשות 2) עם 10%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) עם 6.3%.

 

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' הניבה 17.9% בלבד, למרות הפרויקט של דפנה ליאל על הח"כיות שמספרות על ההטרדות המיניות שעברו - והניב כ-19%. הפער מ'חדשות 10' קטן ל-6.9% בלבד אחרי תקופה ארוכה שהיה גדול הרבה יותר. ב'חדשות 10' (עם 11%) החלו לשדר את הפרויקט המיוחד של אלון בן דוד על המזרח התיכון וישראל בעידן דאע"ש שהניב 13%. 'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 4.2%. 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    הכל בגלל שרשת מפציצה בפרסומות אין תכנית יש פרסומות (ל"ת)
    לא לצפות בשידורי רשת 30/05/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.