9 מיליון החזירה את פרסומות "שוקה"- לשכת סוכני הביטוח הגישה בקשה לביזיון ביהמ"ש
הסערה סביב "קמפיין שוקה" לא נרגעת. ימים לאחר החלטת חברת ביטוח ישיר 9 מיליון לעלות עם פרסומת בגרסה מרוככת בכיכובה של שני כהן, לשכת סוכני הביטוח הגישה הבוקר (יום א') בקשה לביזיון בית משפט. השופט אליהו בכר הורה לביטוח ישיר להגיב בתוך 10 ימים לבקשה, ופסיקה תינתן לאחר 5 ימים נוספים.
כזכור, בית המשפט המחוזי בתל אביב פסק לפני כשבועיים כי "קמפיין שוקה" של 9 מיליון פסול לשידור ויירד לאלתר מהאוויר. פסיקה זו מגיעה לאחר הליך משפטי ארוך בין לשכת סוכני הביטוח וחברת ביטוח ישיר שבמהלכו נדחו טענות הסוכנים מספר פעמים עד לפסיקה האחרונה. בעקבות כך עתרה ביטוח ישיר לעליון, אולם לאחר קבלת ייעוץ משפטי, החליטה במקביל לחדש את הקמפיין ולעלות עם פרסומות מרוככות בצורה משמעותית.
כפי שאמרו גורמים בקמפיין לאייס כבר לאחר הפסיקה, הוחלט לא להוריד קליל הקמפיין וליצור מהלך חדש, אלא לשנות ניואנסים בקמפיין הוותיק שרץ כבר 5 שנים, וזאת מבלי לפגוע בסוכני הביטוח.
הבוקר הגישה הלשכה בקשה לביזיון בית המשפט ואכיפת צו המניעה בפסק דין של בית המשפט המחוזי שהורה על הורדת קמפיין שוקה מן האוויר. בלשכת סוכני הביטוח טוענים כי "קמפיין שוקה" נמשך בפייסבוק וביוטיוב על אף דרישת לשכת סוכני ביטוח להסרתם. בסרטונים אלו נמשך המסר לפיו "הסוכן מיותר", "למה לממן סוכן", אותם נוסחים שהובילו להחלטה התקדימית של המחוזי לפני כשבועיים.
עוד טוענים בלשכה כי לאחר פסק הדין של בית המשפט המחוזי, העלתה ביטוח ישיר גרסה חדשה של סרטון "שלמה המלך" - במסגרתו עדיין אומר "המלך" כי הסוכן מיותר ומבצע "סילוק" ראוותני שלו. "במקום לעבוד ישירות מול חברת הביטוח, תקוע להם היום באמצע... סוכן, זה מיותר, לא צריך את זה", אומר "המלך שלמה" ובהמשך מוסיף כי "זה עולה לי רק.. איזה תרי זוזי", כאשר מהסיומת הוסר החלק המציע להפסיק לממן סוכן שנאסר במפורש".
- 5.המשך עלילת ענבל חושך מה קורה שם (ל"ת)דורי 25/04/2016 06:49הגב לתגובה זו
- 4.מסקנה : הפרסומת נכונה והם פוחדים נקודה (ל"ת)משה ראשל"צ 24/04/2016 18:16הגב לתגובה זו
- 3.ביטוח ישיר מחרבנים על החוק בשם הממון (ל"ת)יעקב 24/04/2016 17:21הגב לתגובה זו
- 2.האמת המרה על ביטוח י 24/04/2016 15:44הגב לתגובה זוהחברה מטעה את הלקוחות מיום היווסדה,פועלת בשתי שמות ביטוח ישיר ו9 מיליון ומפיקה פוליסות בהשתתפות עצמית גבוהה מהמקובל
- 1.כנראה הקנס ל9 מליון היה קטן יותר מהרווחים שבאים בעקבות הפרסומת המבזה את סוכני ביטוח (ל"ת)ככע 24/04/2016 15:29הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
