
עטרה בילר פותחת שולחן לחג עם 4 פרסומות: ילדים, תמנונים, אופנועים וסטנלי פישר
לקראת פתיחת השנה העברית החדשה, מבקרת הבית של אתר אייס פותחת שולחן חגיגי עם 4 פרסומות חדשות שעלו לאוויר לאחרונה: קרן קלע, Kymco, תמנון וגולף קידס. 1. קרן קלע ללא ספק פרסומת בולטת בעיקר בשל קריאת התגר על אפיקי ההשקעה הפורמאליים שכולנו מכירים בין אם מדובר בחסכון קונבנציונלי בבנק או חסכון בכל מכשיר השקעה אחר. אבל לא רק על השוק אלא על התלם שהורגלנו ללכת בו ולהאמין שהוא היחידי. כולנו מכירים את הרגע הזה שאומרים לנו "חצי אחוז" ואנחנו מרגישים שזה נורא מעט אבל מורגלים לחשוב שזה המון. אז קלע מודיעים לנו: "נרדמתם, תתעוררו". הפרסומת ממלאת נאמנה את תפקידה כשוברת תבנית חשיבה. והתבנית היא להאמין ליועץ ההשקעות שחצי אחוז פלוס מינוס הוא לזכות בבוננזה, שזה לא נתון למשא ומתן ולהאמין שזה מוכתב מלמעלה על ידי בנק ישראל והממשלה. קרן קלע מציעה לנו לערער על הנחת היסוד הזו ולהעז לבדוק. הפרסומת מתסיסה את הציבור ומבקשת ממנו להפסיק להיות יותר צדיקים מהאפיפיור ולעשות, לפיכך, את האקט הכי מתבקש אבל הכי לא קונפורמי - הלא הוא לבדוק. בקרן קלע, למשל.
קלע כפי הנראה כבר לא תוכל, בעקבות הפרסומת הזו, להציע חצי אחוז ...ה'אויב' בנרטיב הוא הנטייה שלנו להירדם בעמידה, לוותר על הסקרנות הטבעית שלנו ולפחד ממשא ומתן שלא לומר - לבדוק במקומות אחרים. בתור פרסומת לקרן השקעות זה נחמד לא לשמוע, לשם שינוי, "אנחנו נותנים לך יותר", אלא את השאלה המתריסה "מי קבע?" - שזה פחות מבטיח אבל יותר מעיר מהאדישות ובסופו של יום - מניע לפעולה וממצב את המותג 'קלע'. אהבתי את היועץ הראשון שמציע חצי אחוז כאילו היה ארוחת שחיתות מענגת המוגשת ללקוח באמצע מסיבת חשק. וכמובן את מוני מושונוב בתפקיד סטנלי פישר הזחוח, שמשדר "המלך עירום", ברור שתבדקו... 2. Kymco כאשר ברור שהיתרון הגדול של קטנוע עירוני קטן זה לתחמן את הפקקים, ובמשך שנים רבות אנחנו נחשפים כמעט רק ליתרון הזה אל מול קטנועים, כל ניצול של רוח גבית הוא רלוונטי. במקרה הנוכחי האסטרטגיה של Kymco כמו זו של סאן יאנג מתבקשת מאליה. עיר פקוקה. פתרון להתנייד בתל אביב ללא פקקים. קטנוע. 'תכניס סאן יאנג לחיים' - משפט שנועד להקביל בין שם המותג לבין רוח רעננות שמהווה היפוך גמור למועקת הפקקים. מה נותר ל Kymco לומר? Kymco לא יכול לעמוד בפיתוי ולומר באמת דבר שונה. אפשר להבין. נכון, הוא יכול להציג עיצוב או מותג קטנועים שמקבל פרס - אבל אי אפשר להתכחש לרלוונטי מכל. הפקק התל אביבי הופך יותר זוועתי והתפקיד של הקטנוע העירוני - יותר רלוונטי.


- 5.יובל 09/09/2015 19:20הגב לתגובה זולא מספיק בשביל לשכנע אותי לקנות קטנוע של קימקו.. לדעתי אפשר לקבל יותר ערך לכסף אצל חברות כמו דיאלים. ניסיון יפה בכל אופן
- איתי 10/09/2015 15:38הגב לתגובה זואני מסכים שהכלים של דיאלים מהווים תמורה טובה יותר למחיר. בכל מקרה, לכל חברה יש כלים חזקים יותר וכלים חזקים פחות. אני עם הS3 250 כבר כמעט חצי שנה, אפס תקלות.
- 4.מירב 09/09/2015 16:01הגב לתגובה זוהיא נותנת אפשרות אחרת, אמיתית יותר ואולי אף טובה יותר....אחלה פרסומת
- 3.מיטל 09/09/2015 15:28הגב לתגובה זואם כולנו היינו שואלים "מי קבע" איכות החיים שלנו הייתה אחרת.
- 2.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:10הגב לתגובה זוהבאת אותה בגליץ!!!
- 1.שקד - פרסומאית על 09/09/2015 13:08הגב לתגובה זוקמפיינים גאוניים, מעוררי השראה. נוגעים ללב. עטרה את המלכה שלי. צריכות לעשות קפה מתישהו. תתקשרי אלי. :*