לראשונה מזה 3 שנים: חברת טכנולוגיה ישראלית תנסה לגייס 6 מיליון ליש"ט בלונדון

חברת פיר טי.וי, העוסקת בהעברת תכני וידיאו על בסיס רשת האינטרנט, תנסה לגייס 6 מיליון ליש"ט בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של 114 מיליון שקל
יונתן גורודישר |

לראשונה מזה 3 שנים חברת ישראלית תקיים הנפקה בבורסת לונדון. חברת הטכנולוגיה הישראלית פיר טי.וי (PeerTV) הגישה הבוקר טיוטת תשקיף לגיוס הון בבורסת ה-AIM בלונדון. החברה, שמפתחת פתרונות להעברת שידורי וידאו וטלוויזיה על גבי רשת האינטרנט, מתכוונת לגייס עד 6 מיליון ליש"ט.

ההנפקה תיעשה לפי שווי של עד 20 מיליון ליש"ט (כ-114 מיליון שקל), על פי מחיר מניה שינוע בין 0.62 פני ל-0.72 פני. החברה מתכוונת להנפיק למשקיעים כ-30% מהון מניותיה, בדילול מלא. מטרת גיוס הכספים היא מימון פיתוחה העסקי וניצול הזדמנויות בשווקים בהם היא פועלת. את ההנפקה יוביל הברוקר הבריטי ליברטאס (Libertas).

החברה הוקמה על ידי חיים בכור ואיתמר דרורי, ומנוהלת על ידי רוני יגרמן. החברה פיתחה טכנולוגיה, המאפשרת לספקי התוכן השונים להעביר לממירי טלוויזיה תכנים רב ערוציים, בכללם גם שידורים ישירים ותכני VOD, על גבי הרשת. לפי החברה, הפתרון שלה מאפשר הפצת תכנים יציבה, עקבית ואיכותית ובעלויות הנמוכות מעלות שידור הטלוויזיה המסורתי. קהל היעד העיקרי של החברה הם ספקי תוכן טלוויזיוני, הפונים בעיקר לקהילות אתניות או לאומיות, המעוניינות לקבל במדינות שונות תכני וידאו וטלויזיה המגיעים ממדינת המוצא שלהם.

פיר טי.וי סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2010 עם הכנסות של כ-5 מיליון דולר לעומת כ-3.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד . את המחצית הראשונה של שנת 2010 סיימה החברה עם רווח של כ-200 אלף דולר.

"שוק האינטרנט-TV הוא הזדמנות גדולה עבור PeerTv", כך אמר בתגובה רוני יגרמן, מנכ"ל פיר טי.וי. "ישנם שינויים מהותיים המתרחשים כיום, שישנו את תעשיית הטלוויזיה בשנים הקרובות. האינטרנט מאפשר לספקים של תכנים ייחודיים ומתמחים להפיץ תכנים אלה ישירות לקהלי היעד שלהם ברחבי העולם. הטכנולוגיה של פיר טי.וי מאפשרת לספקי התוכן לנצל הזדמנות זו. אנו רואים את ההנפקה כאבן דרך משמעותית במסגרת פיתוח הפעילות שלנו והרחבת בסיס ההון לצורך הצמיחה העתידית של החברה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה