ריקושט תשקיע 4 מיליון שקל במותגי אופנת מטיילים
רשת ריקושט, המונה 35 סניפים ברחבי הארץ, מביאה לארץ מותגי אופנת מטיילים ומכנסת אותם למחלקות ייעודיות, בהשקעה של 4 מליון שקל.
החברה, בבעלות דודי פלד ואופיר טורס, משקיעה 4 מליון ש"ח בהקמת מחלקות אופנה ייעודיות בתוך הסניפים. בחברה מסבירים, כי ההחלטה על המהלך נובעת מטרנד עולמי בו המותגים המובילים להלבשת מטיילים יוצרים חיבור בין אופנה ופונקציונאליות, ופונים לא רק לקהל המטיילים, אלא פולשים גם לחיי היום-יום.
לדברי ריקי רשף, סמנכ"ל שיווק וסחר ריקושט: "המכירות בתחום מוצרי אופנת המטיילים מתאפיינות בגידול עקבי משנה לשנה, וזאת משתי סיבות: האחת היא שמספר המטיילים גדל בהתמדה, והשנייה היא שבגדי הטיולים מתעדכנים בהתאם למגמות והטרנדים השולטים בתחום האופנה.
רשף הוסיפה: "אנו צופים כי בשנת 2008 יגיע מחזור המכירות של מחלקות אופנת המטיילים לכ-45 מליון שקל".
המחלקות, בגודל ממוצע של 60 מ"ר, יכללו פריטי הלבשה והנעלה של המותגים המובילים בעולם, Salomon, The North Face, lowe alpine ועוד. המחלקות יהיו מאובזרות באמצעי תצוגה שהובאו מחו"ל במיוחד עבור ריקושט ע"י המותגים השונים.