Y&R ממשיכה לזכות בתחרויות פרסום יוקרתיות

זכתה ביחד עם חברת טלפלא ב-2 פרסים בתחרות הפרסום היוקרתית באירופה - EUROBES
משה בנימין |

חברת טלפלא וY&R אינטראקטיב, מקבוצת שלמור אבנון עמיחי, זכו עם קמפיין קולגייט מקס פרש בשני פרסים בתחומי האינטרנט ובחדשנות במדיה בתחרות הפרסום היוקרתית EUROBEST האירופאית. התחרות מתרחשת מדי שנה, על גבי האינטרנט והתוצאות מפורסמות און ליין לאחר מספר ימי דיונים.

יוזכר, כי בקמפיין נעשה שימוש בפעם הראשונה בטכנולוגיה ייחודית בה יכול היה הגולש להתקשר לבאנר שהופיע על צג המחשב וכתוצאה מכך להפעילו.

הקמפיין הזוכה יקבל את דקות התהילה שלו כשיוצג בתחילת השנה, בתחרות בכנס הבינלאומי של WPP. זאת, במסגרת מצגת בינלאומית שנושאה פריצות דרך טכנולוגיות בשימוש בפרסום.

חברת טלפלא משתמשת בתשתיות טלפוניה מתקדמות דרך האינטרנט. צוות פיתוח המוצר כולל את חוד החנית של מהנדסי תוכנה מנוסים: בוגרי ממר"מ, בעלי ידע רב בהנדסת תוכנה בכלל ובתקשורת בפרט. לדברי ירון סלע, מנכ"ל טלפלא: "אנו גאים בזכייה, ומאמינים כי זוהי סנונית ראשונה של שימוש בטכנולוגיה חדשנית המאפשרות שילוב של טלפוניה ואינטרנט בפרסום ובכלל".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה