דיסקונט רוכבת על הגל של הרשת החברתית כדי לגייס צעירים

הבנק משיק רשת חברתית לצעירים באמצעות אתר האינטרנט, למען גיוס ושימור לקוחות צעירים
משה בנימין |

דיסקונט משיק ערוץ שיווקי חדש לגיוס ושימור לקוחות צעירים ומקים רשת חברתית לצעירים בשם "My Drive". בכך מרחיב הבנק את פעילות “Drive” שהחלה בבנק לפני למעלה משנתיים.

מדובר במיזם שיפעיל רשת חברתית באמצעות אתר האינטרנט ויאפשר קיום דיאלוג שוטף עם בני הנוער בנושאים שונים ומגוונים.

האתר ייבנה באמצעות חברת teenk, המתמחה בייעוץ, ייזום והפקה של פרויקטים ייחודיים לבני נוער. האתר יכלול 11 קטגוריות בנושאים אקטואליים שונים מעולם התוכן של בני הנוער. אלו נבחרו על ידי הצעירים עצמם בפאנלים וקבוצות מיקוד רבות שנערכו במחצית השנה האחרונה. בני הנוער יוזמנו להירשם לאודישנים באתר האינטרנט ובאמצעות שאלון קצר יופנו לקטגוריה התואמת את תחום עניינם.

את הרשת החברתית יובילו 11 בני נוער שייבחרו ל"נבחרת של דיסקונט". נבחרת זו תוביל את פעילות הרשת "My Drive". כל אחד מחברי הנבחרת ינהל אחת מבין 11 הקטגוריות וייקח חלק בכתיבת תכנים, טיפים, והמלצות בהתאם לקטגוריה אליה הם משתייכים.

אלי חוטר, סמנכ"ל בכיר: "אנו רואים בפעילות זו פריצת דרך בגיוס לקוחות צעירים, ופועלים מתוך הבנה מלאה של עולם התוכן הרלוונטי להם ובחירת ערוצי המדיה המתאימים לתקשורת עמם".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה