קטע הפתיחה של הכנס האינטרנטי "7 על 7" - תימחור השוק בת"א

כנס "7 על 7" של Bizportal בשיתוף IBI התקיים השבוע. בקטע שלפניכם, אורי ליכט ורפי גוזלן מסתכלים על השוק ועל תימחור הבורסה
מערכת Bizportal | (6)
נושאים בכתבה כנס שוק ההון

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    משקיע קטן 07/02/2014 09:51
    הגב לתגובה זו
    שוק ההון יש לו כללים משלו. וכל הידע הנרכש באקדמיה מהוה רק מלל לכל המומחים ומדי פעם משתמשים בידע כאשר מתאים למגמה
  • 5.
    שרון 06/02/2014 23:02
    הגב לתגובה זו
    האם תשדרו את ההמשך?
  • 4.
    אי.טי. 06/02/2014 23:00
    הגב לתגובה זו
    וואללה מתגעגע וגם שכחתי את האופניים
  • 3.
    חפץ חיים 06/02/2014 22:59
    הגב לתגובה זו
    איפה ההזדמנויוצ????
  • 2.
    דניאלה 06/02/2014 22:58
    הגב לתגובה זו
    איפה ניתן לצפות באורך מלא?
  • 1.
    מחזיק מאורי ליכט (ל"ת)
    דוד 06/02/2014 22:57
    הגב לתגובה זו

"יש עודף היצע של חברות ביומד המחפשות אקזיט לעשר השנים הקרובות"

קבוצת ארזי גרופ תיקח חלק בכנס הביומד של Bizportal שייערך ב-10 באפריל. בני ארזי. "על חברות הפועלות בתחום לשנות את האסטרטגיה העסקית שלהן".
תומר קורנפלד |

"המגמה של צמצום ההשקעות בתחום הביומד צפויה להימשך גם בשנת 2013", כך מעריך בני ארזי מנכ"ל ויו"ר קבוצת ארזי בשיחה עם Bizportal. "הקושי המרכזי יהיה של חברות סטארט אפ הנמצאות בשלבים ראשונים כאשר גם הגיוסים של קרנות הון סיכון לטובת התעשייה נמצאת במגמת ירידה מאחר ויש עודף היצע של חברות המחפשות אקזיט לעשר השנים הקרובות". קבוצת ארזי גרופ תיקח חלק בכנס הביומד של Bizportal שכותרתו "בין מציאות לחלום - זירת הביומד המבעבעת". הכנס ייערך בבורסה לניירות ערך ב-10 באפריל החל מהשעה 14:00. להרשמה לכנס - לחצו כאן לדברי ארזי, "על חברות הפועלות בתחום לשנות את האסטרטגיה העסקית שלהן. מימון הפעילות של החברות חייב להגיע מגידול בהיקפי המכירות שלהן. בנוסף, לאור המצב הלא מבטיח בשווקים המסורתיים ( ארצות הברית, אירופה ויפן), על החברות לחפש שווקים חדשים העשויים להיות אטרקטיביים יותר". ארזי גרופ הינה חברה בינלאומית בעלת שורשים ישראליים, שנוסדה בישראל בשנת 1995. כיום מחזיקה החברה ב-65 נציגויות במדינות שונות בעולם ומשרתת אלפי לקוחות מדי שנה. החברה משרתת רבות מחברות המכשור הרפואי בישראל שמבקשות להגדיל את מכירותיהן בשווקים חדשים ברחבי העולם. בשיחה מתייחס ארזי לשאלה מהם השווקים בעלי הפוטנציאל הכלכלי המשמעותיים ביותר בעולם. "עד לפני כמה שנים השוק הסיני והברזילאי היוו יעד אטרקטיבי לחברות, אך כיום ישנה התמתנות של הפעילות בשווקים הללו", מציין ארזי. "המטרה של החברות היא להגיע לשווקים שאישור המכירה בהן יכול להתקבל תוך פרק זמן קצר של מספר חודשים, וכמו כן בשווקים בהם מערכת הבריאות וההשקעות ברפואה הפרטית והמודרנית במגמת עליה מתמשכת". "אנו מזהים היום שלושה אזורים שיש בהם פוטנציאל גדול. מדינות הגולף, מדינות מרכז ודרום אמריקה, וגוש המדינות הסובייטיות לשעבר כגון קזחסטן ואוזבקיסטן. כמו כן, בטווח הבינוני אנו מזהים מגמה הולכת וגדלה לכוון המדינות המתקדמות באפריקה". בשיחה מסביר ארזי כי האסטרטגיה של החברות הישראליות על פיה הם מפנים משאבים לקבל אישורי FDA ו-CE תקשה עליהן לשרוד . הפוקוס צריך להיות ביצירת יכולת מכירה בכל שוק פוטנציאלי ולהגיע למכירות כמה שיותר מוקדם באמצעות אישורים אלה ובעיקר אישור ה-CE", מציין ארזי. "הפתרון מצוי בתכנון מוקדם של הנכסים הרגולטוריים העומדים לרשות היצרן שיאפשרו לו להגיע למשווקים במדינות אלה עם אישורי המכירה שהושגו מראש".