הסיוט מרחוב הברזל: עוד ערב שרשת 13 תרצה לשכוח
איזה ערב קשה לחברים מרחוב הברזל ברמת החייל: תוכנית התחקירים המקור (רשת) רשמה את הנתון הנמוך ביותר שלה אי-פעם – 4.4% , זה לזה שרשמה בנובמבר 2021. עוד לפני כן מהדורת החדשות המרכזית של רשת 13 רשמה רייטינג נמוך במיוחד – 5.2%, לא רחוק מהשפל שנרשם לפני מספר שבועות עם 5%.
מנגד, לקשת היה ערב טוב בסך הכל: המהדורה רשמה 17.25 נאים מאד, ואחריה מאסטר שף עם 18.1%.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) קיבלה 11%, חי בלילה (קשת) הניבה 6.2%, הצינור (רשת) ניפקה 3.8%, והיום שהיה (רשת) עם 3.1%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.6%
העולם הבוקר (רשת) - 2.7%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 7.8%, שש עם – 8%, תוכנית חיסכון - 10.5%
- 9.סתם אחד 31/07/2022 09:07הגב לתגובה זוכמה זמן הם חשבו שאפשר "למכור" לציבור את מפלגת השמאל הקיצוני ההזוי של ערוץ 12וחדשות מהודסות שמשרתות את המפלגה הזו ואחיותיה בפוליטיקה בלי שיבעטו להם בתחת? 3-5% זה בעצם הציבור ההזוי כמותם שמוכן ורוצה לראות את ערימת המדקלמים הזאת שקוראת לעצמה בחוצפה ועזות מצח "עיתונאים". כל השאר מחפשים אמת ויודעים שב 12 אין דבר כזה.
- 8.כאן 11 22/06/2022 12:27הגב לתגובה זושידור ציבורי במיטבו. ואני לא עובד בתאגיד או בן משפחה או חבר.
- 7.כל פעם שיש תוכנית "ימנית" בערוץ 13 הפער מצטמצם... (ל"ת)יואב 22/06/2022 12:01הגב לתגובה זו
- 6.ברכה 22/06/2022 11:29הגב לתגובה זואם אין תוכן ונושא ראוי עדיף הקרנת סרטי איכות של פעם שהדור הצעיר לא מכיר .כך גם תוכניות טבע , מדע תרבות וכו'
- 5.אין מה לראות 22/06/2022 11:20הגב לתגובה זוכשיש נטפליקס וערוצים אחרים הרבה יותר מעניינים ושאפשר לצפות מתי שרוצים בכל מקרה משעה 16 עד 24 יש חדשות כמה בן אדם יכול לסבול דיבורים על אותו דבר
- 4.הגברת קורח, מגישת חדשות הכי גרועה שיש (ל"ת)הטעות הגדולה שלהם 22/06/2022 10:25הגב לתגובה זו
- 3.אופיר 22/06/2022 10:01הגב לתגובה זוכן, כמו בשנות התשעים, שיושבים ומחכים שמישהו יזרים לך תוכן, שאת טיבו אתה לא יודע, ושאת השיקולים הזרים אתה לא מבין
- דרור 22/06/2022 12:28הגב לתגובה זועבורם הטלויזיה כמו נרקוזה . נרדמים מיד ועמוק .
- 2.כולם לאט לאט מבינים שדרוקר הוא שקרן (ל"ת)עידן 22/06/2022 09:26הגב לתגובה זו
- 1.טוני המרוקאי 22/06/2022 09:22הגב לתגובה זוהאח הגדול חתונה כזאת או אחרת הטמטום השתלט על התוכן בטלביזיה אין שכל אין דאגות לא פלא שישראל יורדת הכל מדד שבודק ידע אינטליגנציה והישגים. פשוט תושבי המדינה נהים מטומטמים יותר ויותר. בדרך למדינת עולם שלישי. כל ההישגים עד היום בגלל העבר
- אתה צודק אבל זה עניין עולמי. בריטניה וארהב המגמה זהה (ל"ת)צופה עולמי 22/06/2022 09:56הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
