ביג דאטה, שיווק ובוטים: אייס מזמין אתכם לכנס Next Case
כנס Next Case של אנגורה מדיה, אחד האירועים הגדולים בישראל בתחום השיווק הדיגיטלי, יתקיים ב-11 בדצמבר 2019 במתחם Lago בראשון לציון. השנה אייס נבחר להעניק לכנס חסות מדיה - ואנחנו רוצים להזמין גם אתכם להגיע ולהינות מתכנים מרתקים ומעוררי השראה בתחום השיווק הדיגיטלי.
בכנס יוצגו קייס סטאדיז אמיתיים העוסקים בשיווק דיגיטלי על כל היבטיו: ביג דאטה, שיווק באתרי איקומרס, ניהול קהילות, שיפור יחס המרה, קידום אתרים בגוגל, שיווק בצ'אטבוטים, כלי אוטומציה מתקדמים ועוד. המשתתפים ייחשפו לכלים וטכניקות בדוקים ומנוסים, שיסייעו לקחת את פעילות השיווק בארגון צעד אחד קדימה.
השנה אנו פותחים מסלול חדש באנגלית - מתאים לסטארטאפים וחברות הפונות לקהל הבינלאומי.
הדוברים בכנס כוללים מנהלי שיווק ודיגיטל חברות ישראליות ובינ"ל, בהן אל על, מיקרוסופט, נסטלה, Wework ועוד. כל הרצאה נמשכת עד 20 דקות ובה הדובר יציג את האתגר ההתחלתי, הפתרונות שננקטו והתוצאה הסופית. אלה הרצאות ייחודיות שלא תראו בשום מקום אחר – והזדמנות נדירה לקבל הצצה אל מנגנוני השיווק של החברות המובילות במשק.
קוראי אייס מקבלים הטבה מיוחדת: 15% הנחה בהרשמה לכנס! לקבלת ההנחה - הירשמו כאן עם הקופון ice15
נתראה בכנס!
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
