ספורט 5, צהריים: 1.5% לזכייה של שגיא מוקי באליפות העולם
הזכייה של שגיא מוקי באליפות העולם בג'ודו, משכה 1.5% - כך ממידע שהגיע לידי אייס. הקרב על הזהב של מוקי התקיים סביב השעה 13:30 ושודר בערוץ ספורט 5. ב-13:48 הרייטינג טיפס ל-2.2% - בעת חלוקת המדליות ונגינת ההמנון הלאומי 'התקווה'.
ונמשיך לפריים-טיים: על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי מאסטר שף (קשת 12) רשמה אמש נתונים נאים של 22.7% בקרב היהודים ו-640 אלף צופים באוכלוסייה הכללית. מדובר על פי שלושה מהרייטינג של משדר הלקט של המרוץ למיליון (רשת 13) הסתפק ב-7.2% (215K). שידור חוזר של בואו לאכול איתי (כאן 11) עם 1.3% (29K).
'חי בלילה' (קשת 12) - 12.6%, 'נקסט' (קשת 12) - 7.7%, 'הצינור' (רשת 13) - 4.1%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.7%, 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.2%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.2%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.8%,
מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.3%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.7%, שש עם עודד בן עמי - 8.3%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.7%, שש עם אמנון לוי - 4.6%.
כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן וסג"ל - 1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) קיבלה 9.9%, ואחריה תכנית חיסכון (קשת 12) עם 10.9%.
לפני החדשות (רשת 13) ניפקה 4.6%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 5.6%.
העולם היום (כאן 11) גירדה 1%, ואחריה גאולה ולונדון (כאן 11) עם נתון נמוך עוד יותר - 0.9%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 קיבלה 15.5% (381K),
מול חדשות 13 עם 8.3% (247K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 3% (66K).
- 5.דדי דדון 30/08/2019 16:31הגב לתגובה זוהבחירות העלובות יחד עם הכתבים המאותגרים מימי גולן יוכפז, יהיו עוד כישלון של הערוץ הנמוך והחיקוי החיוור לקשת.
- 4.קרן מרציאנו לראשות הממשלה! (ל"ת)סילבר 29/08/2019 13:23הגב לתגובה זו
- 3.כאן עגום מאד. מאד מאד עגום. (ל"ת)רינה 29/08/2019 10:23הגב לתגובה זו
- 2.ניב 29/08/2019 10:07הגב לתגובה זורייטינג.....
- 1.נו באמת 29/08/2019 10:03הגב לתגובה זומישהו מוכן להסביר לי למה גאולה אבן מרוויחה משכורת של טאלנט אבל מביאה רייטינג של פח? וכל זה על חשבוני. על חשבוני. על חשבוני

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.