קמפיין נעם בחירות 2019
צילום: סריקה

למרות הסיכוי שתפרוש: עוד קמפיין חוצות לנעם האנטי-להט"בית

מפלגת הימין האנטי-להט"בית, שניצחה בביהמ"ש את חברות שילוט החוצות שהתנגדו לפרסם מודעות שלה, עלתה הלילה בקמפיין עם עשרות שלטים ברחבי הארץ
אלכסנדר כץ | (5)

מפלגת נעם עלתה הלילה (בין יום ג' ל-ד') עם קמפיין שלטי חוצות חדש בכל רחבי הארץ עם הסלוגן "העם עם נעם – חותמים עכשיו". הקמפיין עלה בעשרות שלטי חוצות בערים ובצמתים מרכזיות.

 

הקמפיין עולה כליווי למבצע ההחתמה הגדול אליו יצאה אתמול המפלגה במטרה להשיג 40 אלף חתימות תוך 54 שעות בהן יתחייבו החותמים כי באם ייתכן והמפלגה תעבור את אחוז החסימה, הם יבחרו בה בבחירות. מבצע החתימות נפתח אתמול בכנס ענק של המפלגה בו השתתפו מאות אנשים והשתתפו ודברו רבנים ונציגי המפלגה, ואף נתנה הדרכה מעשית לכל הפעילים על מבצע ההחתמה.

 

ואולם, הקמפיין עולה כשברקע אפשרות סבירה כי המפלגה תסיר את מועמדותה בבחירות לכנסת. על פי הסקרים, היא אינה קרובה לאחוז החסימה, אבל בסיומו של יום עשויה לפגוע בגוש הימין ולגרוע ממנו אלפי ואף עשרות אלפי קולות. המפלגה יצאה במהלך של גיוס המונים, וגייסה עד כה כ-1.7 מיליון שקלים, שמופנים לקמפיין הבחירות.

 

נעם עלתה לכותרות בזכות הקמפיין האנטי-להט"בי שלה - "ישראל בוחרת להיות נורמאלית". הקמפיין עורר ביקורת קשה, גם בימין הישראלי, וחלק מחברות שילוט החוצות סירבו לפרסמו. נעם עתרה לבית המשפט, ובסיומו של יום בית המשפט העליון פסק כי על חברות הפרסום לאפשר לה לפרסם, כמו מפלגות אחרות. 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    איש אחד 30/08/2019 03:55
    הגב לתגובה זו
    המעניין הוא שהם בעצם המפלגה הבוטטת, ואולי היחידה שמתבססת על פירסום החוצות. ההתוגעות אליה הייתה דרך השלטים הגדולים. גם עתה במבצע ההחתמה הגדול. אנשי נעם עובדים באופן הכי מתקדם עם המדיה הזו. גם הסיסמאות שלהם קליטות מאוד. מי בעומד, מבחינה מקצועית מאחורי ההצלחה הזו?
  • 4.
    איש אחד 30/08/2019 03:52
    הגב לתגובה זו
    ההערכה היא שבשבוע הבא יגיעו למאה אלף חתימות וזה כבר מתקרב לאחוז החסימה
  • 3.
    אלי 29/08/2019 22:49
    הגב לתגובה זו
    החותמים לא התחייבו: אם יעברו את אחוז החסימה. ממש לא נכון. הם חתמו שהם יצביעו נעם. חד וחלק. כעת כבר חתמו 36000. יש עוד שעתיים לסיום השלב הראשון שמתוכנן ל40 אלף. בשבוע הבא הסחף יגדל מאוד לכיוון שלהם. יתפרסמו גם שמות של תומכים. הפתעה. מסתבר שהרוב הדומם תומך בהם.
  • 2.
    אלי 29/08/2019 22:47
    הגב לתגובה זו
    יש סחף הולך וגדל לכיוון שלה. להערכתי היא תהיה הפתעת הבחירות. הלגלוג עליה, והדיבורים כביכול היא פורשת אינם חכמים. שוב פעם הפרשנים מפספסים את המציאות.
  • 1.
    מפלגה גזענית- בושה גדולה (ל"ת)
    רפי 29/08/2019 12:42
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |


טאבולה (נאסד"ק: TBLA) מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר Haaretz.com באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״