אמזון פריים וידאו
צילום: יח"צ

הסכם בין אלטיס לאמזון פריים וידאו: שירות התוכן יושק ב-HOT

אחרי פרטנר, עכשיו גם אלטיס - המחזיקה ב-HOT, תשלב את שירות התוכן של אמזון בין תכניה. בישראל יתחיל השירות בחודשים הקרובים, אולם מחיר החבילה טרם פורסם
אלכסנדר כץ | (1)

קבוצת התקשורת אלטיס של פטריק דרהי, המחזיקה בין היתר בחברת HOT הישראלית, חתמה על שותפות בינ"ל עם אמזון פריים וידאו (Amazon Prime video). אלטיס מספקת שירותים ליותר מ-50 מיליון לקוחות ברחבי העולם – בצרפת, ישראל, פורטוגל והרפובליקה הדומיניקנית וכעת יוכלו לקוחותיה ליהנות מצפייה באמזון פריים וידאו באמצעות אפליקציה ייעודית בממירים המתאימים.

 

ההשקה של שירות אמזון פריים וידאו על הפלטפורמות של אלטיס תאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם ליהנות מתוכן מקורי של אמזון פריים וידאו, הכולל מגוון סדרות וסרטים. צרפת תהיה המדינה הראשונה של אלטיס שתשיק את אמזון פריים וידאו, ולאחר מכן יגיע השירות בחודשים הקרובים גם ל-HOT בישראל ולשם הטריטוריות. בשלב זה לא פורסם מחיר השירות בעולם ובישראל.

 

יש לציין כי לפרטנר TV יש כבר הסכם בן שנה וחצי עם אמזון פריים וידאו במסגרתו יכולים לקוחות החברה לצפות בתכני אמזון תמורת כ-6 דולר לחודש. אבל עוד לפני כן, פרטנר TV הושקה בקיץ 2017 עם הטמעה של שירות נטפליקס בשלט של הממיר. בהמשך חתמה גם סלקום TV על הסכם עם נטפליקס.

אגב, בפרטנר 100% מהממירים תומכים באפליקציה של אמזון פריים וידאו, ואולם הערכה היא כי ב-HOT האפליקציה תיתמך רק ממירים בתוספת תשלום שזמינים אצל חלק לא גדול מהלקוחות.

 

ג'יי מרין, סמנכ"ל אמזון פריים אירופה, מסר כי "שיתוף הפעולה עם אלטיס הוא חדשות נפלאות עבור לקוחותינו, שיוכלו לצפות בתוכן של פריים וידאו ישירות מהממיר. בזכות שיתוף הפעולה, יוכלו לקוחות אלטיס לצפות באלפי סרטים, סדרות טלוויזיה ותוכן זוכה הפרסים של אמזון כגון סדרת המופת החדשה 'הנערים' וכן Tom Clancy’s Jack Ryan, The Marvelous Mrs Maisel, Good Omens, וגם Jérôme Commandeur: Tout en douceur".

 

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין אמרה כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין אלטיס לאמזון ושמחים שלקוחות HOT יוכלו ליהנות בהמשך משירות זה, וזאת לצד הפקות המקור המובילות של HOT וסדרות הרכש הטובות בעולם. שירות אמזון פריים וידאו יצטרף לשורה ארוכה של אפליקציות ושירותים הזמינים ללקוחות HOT המאפשרים להם ליהנות מחוויית הצפייה המתקדמת ביותר. אנו נמשיך להציע ללקוחותינו את המגוון העשיר ביותר של תכנים שלא נראה כמותו בישראל".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עידו 26/08/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
    הסדרה באמזון היא "הבנים", לא "הנערים". האחרונה היא הישראלית השנויה במחלוקת שמשודרת ב-HBO
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.