אמזון פריים וידאו
צילום: יח"צ

הסכם בין אלטיס לאמזון פריים וידאו: שירות התוכן יושק ב-HOT

אחרי פרטנר, עכשיו גם אלטיס - המחזיקה ב-HOT, תשלב את שירות התוכן של אמזון בין תכניה. בישראל יתחיל השירות בחודשים הקרובים, אולם מחיר החבילה טרם פורסם
אלכסנדר כץ | (1)

קבוצת התקשורת אלטיס של פטריק דרהי, המחזיקה בין היתר בחברת HOT הישראלית, חתמה על שותפות בינ"ל עם אמזון פריים וידאו (Amazon Prime video). אלטיס מספקת שירותים ליותר מ-50 מיליון לקוחות ברחבי העולם – בצרפת, ישראל, פורטוגל והרפובליקה הדומיניקנית וכעת יוכלו לקוחותיה ליהנות מצפייה באמזון פריים וידאו באמצעות אפליקציה ייעודית בממירים המתאימים.

 

ההשקה של שירות אמזון פריים וידאו על הפלטפורמות של אלטיס תאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם ליהנות מתוכן מקורי של אמזון פריים וידאו, הכולל מגוון סדרות וסרטים. צרפת תהיה המדינה הראשונה של אלטיס שתשיק את אמזון פריים וידאו, ולאחר מכן יגיע השירות בחודשים הקרובים גם ל-HOT בישראל ולשם הטריטוריות. בשלב זה לא פורסם מחיר השירות בעולם ובישראל.

 

יש לציין כי לפרטנר TV יש כבר הסכם בן שנה וחצי עם אמזון פריים וידאו במסגרתו יכולים לקוחות החברה לצפות בתכני אמזון תמורת כ-6 דולר לחודש. אבל עוד לפני כן, פרטנר TV הושקה בקיץ 2017 עם הטמעה של שירות נטפליקס בשלט של הממיר. בהמשך חתמה גם סלקום TV על הסכם עם נטפליקס.

אגב, בפרטנר 100% מהממירים תומכים באפליקציה של אמזון פריים וידאו, ואולם הערכה היא כי ב-HOT האפליקציה תיתמך רק ממירים בתוספת תשלום שזמינים אצל חלק לא גדול מהלקוחות.

 

ג'יי מרין, סמנכ"ל אמזון פריים אירופה, מסר כי "שיתוף הפעולה עם אלטיס הוא חדשות נפלאות עבור לקוחותינו, שיוכלו לצפות בתוכן של פריים וידאו ישירות מהממיר. בזכות שיתוף הפעולה, יוכלו לקוחות אלטיס לצפות באלפי סרטים, סדרות טלוויזיה ותוכן זוכה הפרסים של אמזון כגון סדרת המופת החדשה 'הנערים' וכן Tom Clancy’s Jack Ryan, The Marvelous Mrs Maisel, Good Omens, וגם Jérôme Commandeur: Tout en douceur".

 

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין אמרה כי "אנו מברכים על שיתוף הפעולה בין אלטיס לאמזון ושמחים שלקוחות HOT יוכלו ליהנות בהמשך משירות זה, וזאת לצד הפקות המקור המובילות של HOT וסדרות הרכש הטובות בעולם. שירות אמזון פריים וידאו יצטרף לשורה ארוכה של אפליקציות ושירותים הזמינים ללקוחות HOT המאפשרים להם ליהנות מחוויית הצפייה המתקדמת ביותר. אנו נמשיך להציע ללקוחותינו את המגוון העשיר ביותר של תכנים שלא נראה כמותו בישראל".

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    עידו 26/08/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
    הסדרה באמזון היא "הבנים", לא "הנערים". האחרונה היא הישראלית השנויה במחלוקת שמשודרת ב-HBO
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.