אולפני הרצליה גייסו את יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף

פרסום ראשון: תשמש כיועצת לחטיבת הדרמה שמהווה 80% מפעילות התוכן של האולפנים, שמתכוננים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע
אלכסנדר כץ |

יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף מצטרפת לאולפני הרצליה ותשמש כיועצת לחטיבת הדרמה של האולפנים - כך נודע לאייס. מדובר על חיזוק לאולפנים, שהצליחו לגייס את אחת היוצרות המובילות בשוק הישראלי, שחתומה בין היתר על 'להוציא את הכלב', 'תעשה לי ילד' וכמובן 'איש חשוב מאוד' בכיכובו של יהודה לוי, אותה כתבה וביימה.

 

באולפני הרצליה מופקות ונערכות 6 סדרות דרמה המיועדות לשידור בישראל, בהן עונה שניה לסדרות 'ג'ודה' מאת ציון ברוך ו'תאג"ד' מאת ציון רובין, 'מתיר עגונות' מאת יוסי מדמוני, דוד אופק ותמר קיי, 'מותק בול באמצע' מאת שמואל הספרי, 'לעבור את הלילה' מאת שי גולדשטיין ולאה לב, 'אנדרדוגס' מאת אלון חימוואי, מוטי וסרמן, יניב הלפגוט ואריק גולדשטיין.

 

מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, אפרת דרור, מסרה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של שירלי, יוצרת מחוננת, לשורותינו כחלק משורת מהלכים שאנו מבצעים על מנת הרחיב ולהעמיק את נוכחותנו בעולם התוכן המתוסרט. אולפני הרצליה חתומים בגאווה על שנים של עשייה משמעותית בתחום, החל בסדרות המיתולוגיות 'אהבה זה כואב' ו'הכל דבש' דרך הקומדיות המצליחות בהן 'פולישוק', 'כאן גרים בכיף', 'ישראל', 'בנות הזהב' ו'לה פמיליה', המשך בסדרות המוערכות ביניהן  'תמרות עשן', 'עקרון ההחלפה' 'אורים ותומים' ו'אטלנטיקה' וכלה בשלל סדרות יומיות מצליחות בהן הסדרה עטורת השבחים 'זגורי אימפריה'.

 

דרור הוסיפה כי "חטיבת הדרמה שלנו מהווה 80% מפעילות התוכן של החברה, ואנו ערוכים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע. כניסתה של שירלי לתפקיד הוא מהלך שנועד לתת תנופה נוספת ומשמעותית לתוכן המתוסרט בז'אנרים שונים. במקביל להפקת 6 סדרות, אנחנו בעיצומו של תהליך פיתוח מתקדם של סדרת המיועדות לשוק הבינ"ל המקומי, ואין ספק שנוכחותה של אשת תוכן מבריקה כמו שירלי חיונית להצלחת המהלך. אנו קוראים ליוצרים בתחום הטלוויזיה והקולנוע החפצים בבית הפקה מקצועי ותומך לפנות אלינו בהצעות. פרויקטים שימצאו מתאימים יזכו למענקי פיתוח וליווי מקצועי עד למימוש החזון".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.