אולפני הרצליה גייסו את יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף

פרסום ראשון: תשמש כיועצת לחטיבת הדרמה שמהווה 80% מפעילות התוכן של האולפנים, שמתכוננים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע
אלכסנדר כץ |

יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף מצטרפת לאולפני הרצליה ותשמש כיועצת לחטיבת הדרמה של האולפנים - כך נודע לאייס. מדובר על חיזוק לאולפנים, שהצליחו לגייס את אחת היוצרות המובילות בשוק הישראלי, שחתומה בין היתר על 'להוציא את הכלב', 'תעשה לי ילד' וכמובן 'איש חשוב מאוד' בכיכובו של יהודה לוי, אותה כתבה וביימה.

 

באולפני הרצליה מופקות ונערכות 6 סדרות דרמה המיועדות לשידור בישראל, בהן עונה שניה לסדרות 'ג'ודה' מאת ציון ברוך ו'תאג"ד' מאת ציון רובין, 'מתיר עגונות' מאת יוסי מדמוני, דוד אופק ותמר קיי, 'מותק בול באמצע' מאת שמואל הספרי, 'לעבור את הלילה' מאת שי גולדשטיין ולאה לב, 'אנדרדוגס' מאת אלון חימוואי, מוטי וסרמן, יניב הלפגוט ואריק גולדשטיין.

 

מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, אפרת דרור, מסרה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של שירלי, יוצרת מחוננת, לשורותינו כחלק משורת מהלכים שאנו מבצעים על מנת הרחיב ולהעמיק את נוכחותנו בעולם התוכן המתוסרט. אולפני הרצליה חתומים בגאווה על שנים של עשייה משמעותית בתחום, החל בסדרות המיתולוגיות 'אהבה זה כואב' ו'הכל דבש' דרך הקומדיות המצליחות בהן 'פולישוק', 'כאן גרים בכיף', 'ישראל', 'בנות הזהב' ו'לה פמיליה', המשך בסדרות המוערכות ביניהן  'תמרות עשן', 'עקרון ההחלפה' 'אורים ותומים' ו'אטלנטיקה' וכלה בשלל סדרות יומיות מצליחות בהן הסדרה עטורת השבחים 'זגורי אימפריה'.

 

דרור הוסיפה כי "חטיבת הדרמה שלנו מהווה 80% מפעילות התוכן של החברה, ואנו ערוכים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע. כניסתה של שירלי לתפקיד הוא מהלך שנועד לתת תנופה נוספת ומשמעותית לתוכן המתוסרט בז'אנרים שונים. במקביל להפקת 6 סדרות, אנחנו בעיצומו של תהליך פיתוח מתקדם של סדרת המיועדות לשוק הבינ"ל המקומי, ואין ספק שנוכחותה של אשת תוכן מבריקה כמו שירלי חיונית להצלחת המהלך. אנו קוראים ליוצרים בתחום הטלוויזיה והקולנוע החפצים בבית הפקה מקצועי ותומך לפנות אלינו בהצעות. פרויקטים שימצאו מתאימים יזכו למענקי פיתוח וליווי מקצועי עד למימוש החזון".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

משחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשתמשחקי השף של רשת. קרדיט: אתר רשת

משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק

לאחר שפרק הבכורה שלה כבש את הפריים טיים, פרק הסיום של "נוטוק" אמנם היה פופולרי, אבל לא מספיק כדי לגבור על "משחקי השף"; במהדורות החדשות אין חדש תחת השמש, וקשת עדיין מובילה בכל הרצועות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

לפני כשבועיים עבר "חוק השידורים" של שר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה ראשונה ואם בסופו של דבר אכן יועבר, מסקרן מאד לראות את נתוני הרייטינג לאחר עדכון השיטה, אבל כל עוד אנחנו בשיטה הנוכחית, אנחנו רואים שינויים קלים מיום ליום, לפחות בכל מה שנוגע למהדורות החדשות המרכזיות. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.2% רייטינג ו-326 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-185אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 5% רייטינג ו-143 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.9% רייטינג בלבד ו-93 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, ולמרות שפרק הסיום של "נוטוק" של רועי עידן בקשת עמד על 11.1% רייטינג ו-285 אלף צופים, משחקי השף היו אלו שעמדו במקום הראשון, עם 11.7% ומעט מאד צופים מעל, כ-286 אלף צופים. ושוב אנחנו רואים שעם כל ההצלחה של "נוטוק" והעניין שעוררה, גם פלטפורמה חזקה עדיין לא מובילה לכך שתוכן איכותי יצליח לגבור לאורך זמן על תוכן ריאליטי חזק. סלבז מוכרים שמופיעים על המסך נותנים אווירה כמעט אינטימית, ואלמנט התחרות והסיפורים האישיים מובילים לרייטינג גבוה. זה מתכון מנצח. בכל אופן, ערוץ 14 עם "הפטריוטים" היציבה, היה במקום השלישי, עם 7.6%, ו-204 אלף, צופים, ואילו "החמאם" של כאן11 עם "זמן אמת" היה במקום האחרון, עם נתונים לא מחמיאים שעמדו על 2.5% ו-59 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.3% ו-112 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.2% רייטינג ו-50 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.6% רייטינג ו-38 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 2.9% ו-70 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 1.5% ו-46 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.5% ו-34 אלף צופים. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 10.2% רייטינג ו-238 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.8% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד. 


לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 10.1% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה שלזינגר וברדוגו בערוץ 14, עם 5.2% ו-149 אלף צופים, ואילו אזור בחירה של 13 במקום האחרון, עם 4.1% רייטינג ו-116 אלף צופים.