אולפני הרצליה גייסו את יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף
יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף מצטרפת לאולפני הרצליה ותשמש כיועצת לחטיבת הדרמה של האולפנים - כך נודע לאייס. מדובר על חיזוק לאולפנים, שהצליחו לגייס את אחת היוצרות המובילות בשוק הישראלי, שחתומה בין היתר על 'להוציא את הכלב', 'תעשה לי ילד' וכמובן 'איש חשוב מאוד' בכיכובו של יהודה לוי, אותה כתבה וביימה.
באולפני הרצליה מופקות ונערכות 6 סדרות דרמה המיועדות לשידור בישראל, בהן עונה שניה לסדרות 'ג'ודה' מאת ציון ברוך ו'תאג"ד' מאת ציון רובין, 'מתיר עגונות' מאת יוסי מדמוני, דוד אופק ותמר קיי, 'מותק בול באמצע' מאת שמואל הספרי, 'לעבור את הלילה' מאת שי גולדשטיין ולאה לב, 'אנדרדוגס' מאת אלון חימוואי, מוטי וסרמן, יניב הלפגוט ואריק גולדשטיין.
מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, אפרת דרור, מסרה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של שירלי, יוצרת מחוננת, לשורותינו כחלק משורת מהלכים שאנו מבצעים על מנת הרחיב ולהעמיק את נוכחותנו בעולם התוכן המתוסרט. אולפני הרצליה חתומים בגאווה על שנים של עשייה משמעותית בתחום, החל בסדרות המיתולוגיות 'אהבה זה כואב' ו'הכל דבש' דרך הקומדיות המצליחות בהן 'פולישוק', 'כאן גרים בכיף', 'ישראל', 'בנות הזהב' ו'לה פמיליה', המשך בסדרות המוערכות ביניהן 'תמרות עשן', 'עקרון ההחלפה' 'אורים ותומים' ו'אטלנטיקה' וכלה בשלל סדרות יומיות מצליחות בהן הסדרה עטורת השבחים 'זגורי אימפריה'.
דרור הוסיפה כי "חטיבת הדרמה שלנו מהווה 80% מפעילות התוכן של החברה, ואנו ערוכים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע. כניסתה של שירלי לתפקיד הוא מהלך שנועד לתת תנופה נוספת ומשמעותית לתוכן המתוסרט בז'אנרים שונים. במקביל להפקת 6 סדרות, אנחנו בעיצומו של תהליך פיתוח מתקדם של סדרת המיועדות לשוק הבינ"ל המקומי, ואין ספק שנוכחותה של אשת תוכן מבריקה כמו שירלי חיונית להצלחת המהלך. אנו קוראים ליוצרים בתחום הטלוויזיה והקולנוע החפצים בבית הפקה מקצועי ותומך לפנות אלינו בהצעות. פרויקטים שימצאו מתאימים יזכו למענקי פיתוח וליווי מקצועי עד למימוש החזון".
- אהבה חדשה סיימה עונה עם 11.3%; צמוד בגזרת הבוקר
- עם 6% אחרה"צ - אולי צריך לשבץ את שרון גל לפני המהדורה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
