אולפני הרצליה גייסו את יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף

פרסום ראשון: תשמש כיועצת לחטיבת הדרמה שמהווה 80% מפעילות התוכן של האולפנים, שמתכוננים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע
אלכסנדר כץ |

יוצרת הטלוויזיה שירלי מושיוף מצטרפת לאולפני הרצליה ותשמש כיועצת לחטיבת הדרמה של האולפנים - כך נודע לאייס. מדובר על חיזוק לאולפנים, שהצליחו לגייס את אחת היוצרות המובילות בשוק הישראלי, שחתומה בין היתר על 'להוציא את הכלב', 'תעשה לי ילד' וכמובן 'איש חשוב מאוד' בכיכובו של יהודה לוי, אותה כתבה וביימה.

 

באולפני הרצליה מופקות ונערכות 6 סדרות דרמה המיועדות לשידור בישראל, בהן עונה שניה לסדרות 'ג'ודה' מאת ציון ברוך ו'תאג"ד' מאת ציון רובין, 'מתיר עגונות' מאת יוסי מדמוני, דוד אופק ותמר קיי, 'מותק בול באמצע' מאת שמואל הספרי, 'לעבור את הלילה' מאת שי גולדשטיין ולאה לב, 'אנדרדוגס' מאת אלון חימוואי, מוטי וסרמן, יניב הלפגוט ואריק גולדשטיין.

 

מנכ"לית משותפת באולפני הרצליה, אפרת דרור, מסרה: "אנו שמחים וגאים על הצטרפותה של שירלי, יוצרת מחוננת, לשורותינו כחלק משורת מהלכים שאנו מבצעים על מנת הרחיב ולהעמיק את נוכחותנו בעולם התוכן המתוסרט. אולפני הרצליה חתומים בגאווה על שנים של עשייה משמעותית בתחום, החל בסדרות המיתולוגיות 'אהבה זה כואב' ו'הכל דבש' דרך הקומדיות המצליחות בהן 'פולישוק', 'כאן גרים בכיף', 'ישראל', 'בנות הזהב' ו'לה פמיליה', המשך בסדרות המוערכות ביניהן  'תמרות עשן', 'עקרון ההחלפה' 'אורים ותומים' ו'אטלנטיקה' וכלה בשלל סדרות יומיות מצליחות בהן הסדרה עטורת השבחים 'זגורי אימפריה'.

 

דרור הוסיפה כי "חטיבת הדרמה שלנו מהווה 80% מפעילות התוכן של החברה, ואנו ערוכים להרחבתה גם לזירות בינ"ל ולהפקת סרטי קולנוע. כניסתה של שירלי לתפקיד הוא מהלך שנועד לתת תנופה נוספת ומשמעותית לתוכן המתוסרט בז'אנרים שונים. במקביל להפקת 6 סדרות, אנחנו בעיצומו של תהליך פיתוח מתקדם של סדרת המיועדות לשוק הבינ"ל המקומי, ואין ספק שנוכחותה של אשת תוכן מבריקה כמו שירלי חיונית להצלחת המהלך. אנו קוראים ליוצרים בתחום הטלוויזיה והקולנוע החפצים בבית הפקה מקצועי ותומך לפנות אלינו בהצעות. פרויקטים שימצאו מתאימים יזכו למענקי פיתוח וליווי מקצועי עד למימוש החזון".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.