איציק זוהר איציק זהר
צילום: בוצ'צ'ו

הטוויסט של איציק זוהר: סמנכ"ל השיווק של וואלי אינטראקטיב

פרסום ראשון: כוכב הכדורגל לשעבר מצטרף לחברה שמפעילה קירות חסויות דיגיטליים במסיבות עיתונאים באירועי ספורט ותרבות, ויהיה אחראי על מכירת מדיה, שיווק ויח"צ
אלכסנדר כץ | (10)

איציק זוהר מתחיל קריירה חדשה. לאייס נודע כי כוכב הכדורגל לשעבר יהיה סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת וואלי אינטראקטיב, שמשווקת קירות חסויות דיגיטליים לראיונות באירועי ספורט, תרבות ועוד. במסגרת זו, זוהר יהיה אחראי על תחום מכירת המדיה, השיווק ויחסי הציבור של החברה.

 

וואלי אינטרקטיב הוקמה לפני כ-3 שנים על ידי איב סיבוני ונדב סופר, כשבמוקד פעילותה קיר ראיונות שעומד ברקע לראיונות שמתקיימים עם שחקנים ומאמנים בתחילת משחק, בסופו או במחצית, וכולל מסכים בגדלים משתנים - בגובה הראש של המרואיין במיקום פרימיום מרכז מסך - שמקרינים פרסומות מתחלפות בנות 6 שניות. מזה כשנתיים החברה עובדת על ליגת העל, כמו גם עם ליגות אחרות ברחבי העולם, ואפילו באירוויזיון האחרון שנערך בתל אביב, שם הוצב קיר באורך של 15 מטרים ובגובה של 3 מטרים, שכלל 60 מסכים. החברה רשמה את הפטנט בארה"ב, אירופה וישראל.

 

זוהר, שפרש מכדורגל פעיל לפני כ-14 שנים, עשה מאז קריירה בעולם התקשורת, כפרשן ומגיש בתכניות ספורט ברדיו ובטלוויזיה, לצד השתתפות לאורך השנים בתכניות שונות. כיום הוא לוקח חלק בתכנית הספורט של רדיו תל אביב עם אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'.

סיבוני אישר את הפרטים לאייס: "רגע לפני תחילת העונה השלישית בליגת העל, חיפשנו את האדם המתאים ביותר להובלת המדיה שלנו במגרשים אל מול המפרסמים ואין ספק שאיציק זוהר הוא האדם הנכון בזמן הנכון למילוי התפקיד".

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 10.
    יקיר 23/06/2019 21:24
    הגב לתגובה זו
    חברים תנו לו צ'אנס .
  • 9.
    איציק שפיציק 23/06/2019 14:06
    הגב לתגובה זו
    איציק מפוטר ותובע את המסכנים שהעסיקו אותו.
  • 8.
    קרוע 23/06/2019 12:00
    הגב לתגובה זו
    ידיעה קורעת
  • 7.
    עמי 23/06/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
    בטוח יצליח שם. סתם.. לא באמת
  • 6.
    בהצלחה איציק! (ל"ת)
    פיני88 22/06/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    ירון 21/06/2019 18:11
    הגב לתגובה זו
    אין ספק המינוי מעיד על הבנת החברה את התחום למר זוהר ידע ונסיון רב בתחומי השיווק עכשיו צריך רק למנות את אביבית בר זוהר ליור הדירקטוריון
  • 4.
    החתול שומר על השמנת...בדיחה (ל"ת)
    נחי 21/06/2019 09:05
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    א. ד. גורדון 21/06/2019 01:53
    הגב לתגובה זו
    הם מפגרים? אי אפשר היה למצוא אדם פחות מתאים לתפקיד. סמנכ"ל שיווק? מה הוא מבין בשיווק מלבד נסיונות נכלנים לשווק "מגן מסך נוזלי" לסמארטפונים?
  • 2.
    לא סומך עליו עם כסף (ל"ת)
    אימרי 20/06/2019 22:33
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בהצלחה איציק (ל"ת)
    מכביסט 20/06/2019 13:34
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.