משדר פיזור הכנסת חדשות 12
צילום: מסך: קשת 12
רייטינג

הולכים לבחירות: כ-24% צפו במשדרים המיוחדים מפיזור הכנסת

רוב הצופים התנחלו בקשת שם הרייטינג עמד על 15%. ארץ נהדרת הובילה את הרייטינג עם 18.6% מול 13.1% להישרדות. פער גדול במהדורות בין חדשות 12 לחדשות 13
אלכסנדר כץ | (5)

כמעט 24% צפו במשדרי הלילה המיוחדים מהכנסת, בעקבות ההצבעות בקריאה שנייה ושלישית לפיזורה של הכנסת. על פי נתונים ראשוניים, עולה כי המשדר בקשת 12 בין השעות 22:42 עד 00:30, הניב 15% בקרב היהודים ו-380 אלף צופים באוכלוסייה הכללית, ברשת 13 בין 23:05 ל-01:00 עמד על 6.5% (198K) ובכאן 11 (22:40-00:30) על 2.1% (67K). בסך הכל צפו ב-3 הערוצים 23.6% (645K).

 

ובפריים טיים - ארץ נהדרת (קשת 12) רשמה נתון נאה של 18.6% (458K), וניצחה את הישרדות VIP (רשת 13) עם 13.1% (366K). השקת סדרת הדוקו-האקטיביסטית האזרח גואטה (כאן 11) עם הח"כ לשעבר יגאל גואטה, הסתפקה ב-2.9% (67K). אחריה 'מה נסגר' (כאן 11) עם 1.4%.

 

בגזרת הבוקר:

העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.7%,

וניצחה את חדשות הבוקר (קשת 12) עם 3.4%.

 

רצועת 17-19:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 11.6%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.6%, שש עם אמנון לוי - 3.5%.

כאן 11: ערב ערב - 0.9%, קלמן וסג"ל - 1.6%.

 

ראש בראש בפרה-פריים:

ערב טוב עם גיא פינס (קשת 12) הניבה 9.8%, ואחריה תכנית חיסכון (חדשות 12) עם 11%.

מנגד רשמה לפני החדשות (רשת 13) 5.9%, ובהמשך ברקוד (רשת 13) עם 6.5%.

העולם היום (כאן 11) הניבה 1.6%, אחריה גאולה ולונדון (כאן 11) שניפקה 1.4%, ואת הרצועה חתמה מהצד השני עם גיא זוהר (כאן 11) עם 1.6%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הניבה 17.6% (482K),

בפער גדול של 10 נקודות מחדשות 13 עם 7.5% (216K).

חדשות הערב (כאן 11) ניפקה 4.9% (131K).

 

 

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    מה עם ערוץ 20? ועכשיו היה אפשר לפרסם גם את ערוץ הכנסת.. (ל"ת)
    יוני 30/05/2019 14:55
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    משה 30/05/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו להעסיק בחדשות 13 את חבורת הליצנים השמאלנים בראשות דרוקר ואל תתפלאו למה אתם מתרסקים
  • 1.
    התאגיד כל כך גרוע ועלוב שזה מפחיד. 800 מיליון ש"ח בשנה! (ל"ת)
    אמיר 30/05/2019 10:06
    הגב לתגובה זו
  • gri 30/05/2019 11:54
    הגב לתגובה זו
    לשלושה ערוצי טלוויזיה - אחד בעברית, אחד בערבית, אחד לילדים, תשע תחנות רדיו - שש בעברית, אחת בערבית, אחת בפרסית, אחת בשפות שונות, ודיגיטל מופלא וחסר תחרות, כולל צפייה אדירה ביוטיוב ובערוצים דיגיטליים אחרים שלא נמדדת ברייטינג הישראלי המיושן. אז כן, 800 מיליון שקל לכל זה. להשוות את זה לחדשות 12 או 13 זו גניבת דעת מתמשכת ובעיקר בורה.
  • אמיר 30/05/2019 17:00
    ניכר בתשובתך העלבון והרצון להגן על מקום עבודתך. בהחלט אפשר להבין זאת. אבל לענייננו שום דבר לא מצדיק למשל את התוצאות של התאגיד בפרה פריים (מחמש עד שמונה). זה ביזיון מתמשך ועובדה שכל כמה חודשים עושים שם ניסיון נוסף ומביאים עוד ועוד טאלנטים ושום דבר לא זז. החליטו להתחנף לשלטון עם הצמד חמד קלמן וסגל - 1-3% רייטינג גג. עכשיו רוח וצילצולים עם לונדון וגאולה - כנ"ל (וזה לא ישתנה). אלה תכניות שלא צופים בהן אח"כ ביוטיוב, כלומר בסופו של דבר הן עולות הון ואף אחד לא צופה בהן. אולי אתם העובדים באולפן שם. להת'
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״