צדר יריב. ימין: אסף יריב, גדי צדר
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

משרד הפרסום צדר: יריב יטפל בתקציב רשת 'מגה ספורט'

משרד הפרסום יטפל בכל מערך הפרסום, אופליין ואונליין כולל סושיאל. תקציב הפרסום צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל ב-2019
משה בנימין | (1)

תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט עובר למשרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר - כך נודע לאייס. משרד הפרסום יטפל בכל מערך הפרסום במדיה המסורתית וכן בערוצי האונליין השונים, לרבות ערוצי הסושיאל של החברה. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים בשנת 2019.

גולן סימנטוב, מנכ"ל מגה ספורט: "השינויים והתמורות שעוברים על עולם הקמעונאות מעמידים בפנינו אתגרים גדולים, אנחנו בטוחים כי 'צדר:יריב' יהוו עבורנו שותף חשוב ופעיל על מנת לצלוח את האתגרים הללו בשנים הקרובות".

"רשת מגה ספורט היא הגוף המוביל בישראל בתחום", אומר אסי יריב. "אנחנו גאים מאוד לצרף את הרשת לחוג לקוחותינו, יש לנו חיבור מיוחד ואישי לעולם הספורט ובטוחים שיחד עם צוות השיווק בחברה, נעמוד בפני כל האתגרים העומדים בפני החברה".

משרד הפרסום צדר:יריב הוקם ב-2005 על ידי גדי צדר ואסי יריב. בין לקוחותיו נמנים כיום אוטודיל, מכללת int, פיקאבוק, power card, החברה הכלכלית לפיתוח ישראל, my office, easy2give, חינאווי משקאות, אנוטקה ועוד.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    קונים את המדיה ? (ל"ת)
    טניה 30/01/2019 14:19
    הגב לתגובה זו
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.