משרד הפרסום צדר: יריב יטפל בתקציב רשת 'מגה ספורט'
תקציב הפרסום של רשת מגה ספורט עובר למשרד הפרסום צדר:יריב בבעלותם של אסי יריב וגדי צדר - כך נודע לאייס. משרד הפרסום יטפל בכל מערך הפרסום במדיה המסורתית וכן בערוצי האונליין השונים, לרבות ערוצי הסושיאל של החברה. התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים בשנת 2019.
גולן סימנטוב, מנכ"ל מגה ספורט: "השינויים והתמורות שעוברים על עולם הקמעונאות מעמידים בפנינו אתגרים גדולים, אנחנו בטוחים כי 'צדר:יריב' יהוו עבורנו שותף חשוב ופעיל על מנת לצלוח את האתגרים הללו בשנים הקרובות".
"רשת מגה ספורט היא הגוף המוביל בישראל בתחום", אומר אסי יריב. "אנחנו גאים מאוד לצרף את הרשת לחוג לקוחותינו, יש לנו חיבור מיוחד ואישי לעולם הספורט ובטוחים שיחד עם צוות השיווק בחברה, נעמוד בפני כל האתגרים העומדים בפני החברה".
משרד הפרסום צדר:יריב הוקם ב-2005 על ידי גדי צדר ואסי יריב. בין לקוחותיו נמנים כיום אוטודיל, מכללת int, פיקאבוק, power card, החברה הכלכלית לפיתוח ישראל, my office, easy2give, חינאווי משקאות, אנוטקה ועוד.
- קצת תרבות: 'צדר:יריב' יטפל בתקציב המיתוג והפרסום של פסטיבל ישראל
- החגים בפתח: 'צדר יריב' יטפל בתקציב הפרסום של מתחם One design center
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 1.קונים את המדיה ? (ל"ת)טניה 30/01/2019 14:19הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.