נתי יפת
צילום: אייס

נתי יפת יסקר את מערכת הבחירות עבור 'דבר ראשון'

פרסום ראשון: יפת, כתב ועורך לשעבר במגוון גופי תקשורת ומי שהוביל מיזמים דיגיטליים-עיתונאיים, יסקר את הזירה הפוליטית עבור האתר מבית ההסתדרות
אלכסנדר כץ | (3)

אתר החדשות דבר ראשון נערך לקראת הבחירות. לאייס נודע כי האתר גייס את העיתונאי נתי יפת שייסקר את הזירה הפוליטית בחודשים הקרובים, ואמור להביא מהניסיון שלו במיזמי דיגיטל אותם יזם בעבר.

 

ליפת (42) ניסיון של 20 שנה בעולם העיתונות, והוא מילא מגוון תפקידים ככתב ועורך, בין היתר בכלכליסט, גלובס, המקומון זמן תל אביב מרשת מעריב, וואלה וחדשות עשר, ושימש בין היתר כעורך הראשי של חדשות נענע. בשנים האחרונות היה יפת אחד המייסדים של 2 מיזמים המשלבים תקשורת וחברה: שקוף - עיתונות לקידום הדמוקרטיה; והסטארט-אפ וויזמאס שמהווה פלטפורמה לניהול קמפיינים חברתיים, דירוג ושיח. כמייסד וויזמאס, יפת היה בין היוזמים והמובילים של 'קרן התחקירים' אותה מפעילים מספר אתרים עצמאיים.

 

"נתי מגלם את השילוב המדויק בין סטארט-אפ ג'ורנליזם שמייצג חדשנות ורעננות בעידן שבו העיתונות חייבת לבנות את עצמה מחדש, לבין אג'נדה חברתית ואקטיביסטית - בדיוק מה ש'דבר ראשון' צריך לעשות", מסר העורך הראשי של אתר דבר ראשון, שי ניב.

 

אתר 'דבר ראשון' הוקם על ידי ההסתדרות לפני כשנתיים וחצי, 20 שנים לאחר שירד לדפוס גיליון הנייר האחרון שנשא את אותו השם, כגלגול מאוחר של העיתון 'דבר'. בדיוק כמו המותג ההיסטורי, גם 'דבר ראשון' מוחזק כחברה בת בבעלות ההסתדרות. באתר שאת הצד המסחרי מנהל גיל פלוטקין, מדווחים על צמיחה עקבית בכל הפלטפורמות, הכוללות בין היתר אפליקציה, ניוזלטר יומי עם 170 אלף מנויים, פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם.

 

כחלק מהאסטרטגיה של ניב לנוע כל העת על הציר שבין המותג ההיסטורי לכיוונים חדשניים, אחד השינויים המרכזיים שנעשו בשנה האחרונה הוא ההשקה מחדש של המותג 'דבר השבוע' בגרסה דיגיטלית - מה שפעם היה מגזין סוף השבוע הראשון והפופולרי בישראל. את 'דבר השבוע' עורך כיום אסף צבי, ששימש קודם לכן כרכז מערכת. בנוסף, ניב גייס לפני כחצי שנה את ספי קרופסקי מכלכליסט לתפקיד ראש דסק האתר, ומינה אותו לאחרונה לראש מערכת החדשות. קודם לכן גויס אורן הראל מגלובס לתפקיד מנהל תחום הווידאו וסגן העורך.

 

לאתר גם תכנית רשת בשם 'דבר לילדים' בהגשת לינוי בר גפן, שהחשיפה אליה גדלה לאחר שהחלה להיות משודרת גם בפלטפורמת yes. בפרק האחרון של העונה הראשונה כיכב נשיא המדינה רובי ריבלין, ולפי ניב, שהוא גם יוצר התכנית, ייתכן שלאחר הבחירות יצולמו פרקים נוספים.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    נו באמת 22/01/2019 13:20
    הגב לתגובה זו
    מדובר באחד העיתונאים הכי גדולים, המון סקופים, חשיפות, כוכב ברמה בינלאומית, רק פוליצר חסר לו להשלמת התמונה. נו באמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • היי 20/02/2019 20:20
    הגב לתגובה זו
    פוליצר הוא פרס שניתן בארה"ב לאלו המפרסמים בארה"ב.
  • 1.
    בחירה מעולה! (ל"ת)
    מור 22/01/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.99%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״