סרט ביקורתי על פייסבוק - יוקרן בלובי בניין פייסבוק בת"א
המזבלה ותנועת 'באים לבנקאים' חולקות מכנה משותף - פייסבוק ישראל חיסלה לחלוטין את פעילותם ברשת החברתית כחלק ממה שנראה כרצון למנוע הפצה של ביקורת נגד התנהלותה והנהלתה. בשבועות האחרונים קיימו בצוותא כמה וכמה מהלכים נקודתיים בלובי שבמגדל רוטשילד 22 שבין דייריו המרכזיים - פייסבוק ישראל.
פעילי התנועה איליאן מרשק, ערן ורד, יגאל רמב"ם ועו"ד ברק כהן ביחד עם דורי בן ישראל, פעלו להעלאת המודעות סביב הפרסומים כי הלובי של רוטשילד 22 הינו שטח פרטי עם זיקת הנאה לציבור, כלומר - שלציבור הרחב חייבת להינתן גישה ושימוש בשטח זה, בתמורה להקלות שניתנו ליזמי הבניין.
סרטונים שצולמו בלייב, לרבות הקמת המשרד הארעי של המזבלה בלובי ועד להגעת 5 שוטרים שהוזמנו על ידי פייסבוק והנהלת הבניין, זכו לתפוצה אורגנית גבוהה לצד שיח ענף עם למעלה מחצי מיליון צפיות במשולב וכ-3,000 תגובות בפייסבוק. גם אתר TheMarker יצר סרטון ויראלי מתוך הלובי של פייסבוק שזכה ללמעלה מ-250 אלף צפיות.
'פייסבוקיסטן' (facebookistan) הוא סרט הדוקו החשוב ביותר שנעשה עד כה על פייסבוק ששפך לראשונה אור על התנהלות פייסבוק מאחורי הקלעים - החל מפגיעה מכוונת בפרטיות הגולשים ועד בודקי התוכן של פייסבוק, שם במסגרת הסרט נחשף לראשונה כי לרשות בודקי התוכן עומדת שנייה אחת בלבד להחליט האם מדובר בהפרה המדיניות שלה או לא. האיוונט (אירוע) בפייסבוק להקרנה הציבורית אף הוא זכה להיענות יפה, עם למעלה 400 איש שהביעו עניין וכ-100 איש שהודיעו שיבואו.
סרטון הדגמה של הקרנה בלובי
המארגנים חוששים כי הנהלת הבניין ופייסבוק עשויים למנוע את ההקרנה – בעקבות מידע שהתקבל אצלם על היערכות עם צוות אבטחה נרחב מחר. המארגנים אומרים כי הם לא מתכוונים להרים ידיים במקרה שיהיה ניסיון למנוע את ההקרנה.
האירוע עצמו גם יסוקר על ידי צוות של חדשות 2 והשידור יועבר בין היתר בלייב בעמוד 'חדר המצב' של מחאת רוטשילד.
- 3.לא עובד בפייסבוק 14/09/2017 12:55הגב לתגובה זורודף אחרי טחנות רוח מטרחן לנו את השכל.
- 2.בזכותם אנחנו בחופש מחר (ל"ת)עדי 13/09/2017 17:27הגב לתגובה זו
- 1.גמלאי 13/09/2017 16:43הגב לתגובה זומתארגנים בבית אבות לבוא ולהשתתף...ולתמוך בכם

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.99% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
