OTF בחרה ב-Gofman Creative עם כניסתה לישראל: תשקיע 2 מיליון ד' בפרסום
משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative זכה בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר הבינ"ל OTF (Orangetheory FITNESS ). כבר בימים הקרובים יעלה קמפיין השקה לקראת פתיחתו של סניף ראשון בכפר סבא וקראת פתיחת סניפים נוספים בישראל.
רשת OTF הוקמה ב-2009 בפלורידה שם ממוקם מטה החברה כיום, ומאז צמחה ל-416 סניפים שפועלים ב-81 מדינות, ועוד 361 סניפים שנמצאים כעת בהקמה.
לקראת הכניסה לישראל לא קיימה החברה הליך מכרזי על התקציב, אלא בחרה ב-Gofman Creative. התקציב עצמו בסך של כ-8 מיליון שקלים יתפרס על פני השנה הקרובה, ולא צפוי לכלול פעילות בטלוויזיה, אלא פעילות קד"מ בדיגיטל, בדגש על רשתות חברתיות ומיתוג אירועים שונים, בהם אירוע הפתיחה ומסיבת קיץ.
ב-Gofman Creative אישרו את הפרטים מסרו כי "ניהול מותג בינ"ל שונה במהותו מניהול מותג מקומי. אנו רואים בהשקת והובלת המותג חדש בארץ אתגר מעניין ושונה במיוחד. אנחנו מודים ל-OTF על האמון והבחירה בנו וגאים ומתרגשים להוביל את הקמפיין לדור הבא של מועדוני הכושר בישראל".

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.