OTF בחרה ב-Gofman Creative עם כניסתה לישראל: תשקיע 2 מיליון ד' בפרסום
משרד הפרסום והמיתוג Gofman Creative זכה בתקציב הפרסום של רשת מועדוני הכושר הבינ"ל OTF (Orangetheory FITNESS ). כבר בימים הקרובים יעלה קמפיין השקה לקראת פתיחתו של סניף ראשון בכפר סבא וקראת פתיחת סניפים נוספים בישראל.
רשת OTF הוקמה ב-2009 בפלורידה שם ממוקם מטה החברה כיום, ומאז צמחה ל-416 סניפים שפועלים ב-81 מדינות, ועוד 361 סניפים שנמצאים כעת בהקמה.
לקראת הכניסה לישראל לא קיימה החברה הליך מכרזי על התקציב, אלא בחרה ב-Gofman Creative. התקציב עצמו בסך של כ-8 מיליון שקלים יתפרס על פני השנה הקרובה, ולא צפוי לכלול פעילות בטלוויזיה, אלא פעילות קד"מ בדיגיטל, בדגש על רשתות חברתיות ומיתוג אירועים שונים, בהם אירוע הפתיחה ומסיבת קיץ.
ב-Gofman Creative אישרו את הפרטים מסרו כי "ניהול מותג בינ"ל שונה במהותו מניהול מותג מקומי. אנו רואים בהשקת והובלת המותג חדש בארץ אתגר מעניין ושונה במיוחד. אנחנו מודים ל-OTF על האמון והבחירה בנו וגאים ומתרגשים להוביל את הקמפיין לדור הבא של מועדוני הכושר בישראל".
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
