דרורי ארועטי ברמן
צילום: יח"צ

יש על מה לבנות לשנה הבאה: דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של עמידר

הזכיה בתקציב באה לדרורי-ארועטי-ברמן בתזמון טוב שיכול להמתיק עבורו גלולה מרה שהגיעה לאחרונה, בדמות היציאה של ארקיע - לקוח ותיק של ארועטי ברמן GPS - למכרז
משה בנימין |

משרד הפרסום דורי-ארועטי-ברמן הוא הזוכה במכרז על תקציב הפרסום של עמידר. המשרד בבעלותם של יורם דרורי, טובית שלומי, יוסי ארועטי ודודי ברמן גבר בשלב הגמר על 2 משרדים בסדר גודל דומה לשלו: ענבר מרחב G ו-LEAD.

עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל - חברה ממשלתית שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון מחזיקה בתקציב פרסום שעומד על כ-5-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת במהלך 2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5.5 מיליון שקלים. התקציב טופל על ידי 3 משרדים לסירוגין: SIGAWI & SIGAWI, גריי Content מקבוצת אדלר חומסקי ולשכת הפרסום הממשלתית. 

הזכיה בתקציב באה לדרורי-ארועטי-ברמן בתזמון טוב שיכול להמתיק עבורו גלולה מרה שהגיעה לאחרונה בדמות היציאה של ארקיע - לקוח ותיק של ארועטי ברמן GPS - למכרז. על פי הערכות בענף, בשלבים הראשונים התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. עם זאת, היקף המשימות והאתגרים שעומדים בפני עמידר עשוים להוביל לכך שהתקציב יגדל בהתאם לפעילות.

עבור יורם דרורי, הזכייה בתקציב היא הרבה מעבר להישג מקצועי. דרורי אמר לאייס: "כשאני הגעתי להתמודד במכרז סיפרתי לאנשי עמידר על ילדותי במעברה, בצריף ירוק בקרית בנימין באזור חיפה. ההורים שלי עלו לארץ בגיל צעיר מאוד מעירק ואני נולדתי כאן. כילד שנולד וגדל במעברה ועשה את כל הדרך הארוכה הזו אני רואה את הזכייה בתקציב עמידר כמשימה לאומית אמיתית".

עוד הוסיף דרורי: "אני באמת ובתמים מאמין שעמידר היא כוח שיכול לתקן הרבה מאוד עוולות בתחום הדיור ובתחום הפערים החברתיים. המהפך שעמידר עוברת כיום עם חבורה מקצוענית של מנהלים שהגיעו מעולם העסקים והוכיחו את עצמם, ובהסתמך על תכניות העבודה שלהם שיצרו מהפכה גדולה, אני אופטימי לגבי יכולתם להצליח ואנחנו במשרד מאוד גאים להיות חלק מהמהפך הזה".

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה