יש על מה לבנות לשנה הבאה: דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של עמידר
משרד הפרסום דורי-ארועטי-ברמן הוא הזוכה במכרז על תקציב הפרסום של עמידר. המשרד בבעלותם של יורם דרורי, טובית שלומי, יוסי ארועטי ודודי ברמן גבר בשלב הגמר על 2 משרדים בסדר גודל דומה לשלו: ענבר מרחב G ו-LEAD.
עמידר - החברה הלאומית לשיכון בישראל - חברה ממשלתית שנמצאת תחת פיקוחו של משרד הבינוי והשיכון מחזיקה בתקציב פרסום שעומד על כ-5-6 מיליון שקלים. בשנה החולפת במהלך 2015 עמד התקציב על כ-11 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5.5 מיליון שקלים. התקציב טופל על ידי 3 משרדים לסירוגין: SIGAWI & SIGAWI, גריי Content מקבוצת אדלר חומסקי ולשכת הפרסום הממשלתית.
הזכיה בתקציב באה לדרורי-ארועטי-ברמן בתזמון טוב שיכול להמתיק עבורו גלולה מרה שהגיעה לאחרונה בדמות היציאה של ארקיע - לקוח ותיק של ארועטי ברמן GPS - למכרז. על פי הערכות בענף, בשלבים הראשונים התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. עם זאת, היקף המשימות והאתגרים שעומדים בפני עמידר עשוים להוביל לכך שהתקציב יגדל בהתאם לפעילות.
עבור יורם דרורי, הזכייה בתקציב היא הרבה מעבר להישג מקצועי. דרורי אמר לאייס: "כשאני הגעתי להתמודד במכרז סיפרתי לאנשי עמידר על ילדותי במעברה, בצריף ירוק בקרית בנימין באזור חיפה. ההורים שלי עלו לארץ בגיל צעיר מאוד מעירק ואני נולדתי כאן. כילד שנולד וגדל במעברה ועשה את כל הדרך הארוכה הזו אני רואה את הזכייה בתקציב עמידר כמשימה לאומית אמיתית".
עוד הוסיף דרורי: "אני באמת ובתמים מאמין שעמידר היא כוח שיכול לתקן הרבה מאוד עוולות בתחום הדיור ובתחום הפערים החברתיים. המהפך שעמידר עוברת כיום עם חבורה מקצוענית של מנהלים שהגיעו מעולם העסקים והוכיחו את עצמם, ובהסתמך על תכניות העבודה שלהם שיצרו מהפכה גדולה, אני אופטימי לגבי יכולתם להצליח ואנחנו במשרד מאוד גאים להיות חלק מהמהפך הזה".
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
הכוכב הבא. קרדיט: אתר מאקוהכוכב הבא בראש הפריים טיים
בערב עם ריאליטי חזק, הוא כמעט תמיד בראש, וכך גם עם שידור "הכוכב הבא" לקראת אירוויזיון 2026, שהשתלט על רצועת הפריים טיים
פריים טיים
תחרות בפריים טיים זה תמיד טוב, אבל כשיש ריאליטי, כמעט תמיד הוא בראש הטבלה, וכך גם היה אתמול עם "הכוכב הבא", שהיה עם רייטינג של 16.9% רייטינג ו-432 אלף צופים והיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריו היתה "ווארט" של ערוץ 13, עם 7.9% רייטינג ו-182 אלף צופים, ואילו ההיעדרות של ינון מגל ככל הנראה הובילה לירידה של הפטריוטים למקום השלישי, עם 7.1% ו-189 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 6.1% רייטינג ו-150 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.2% ו-66 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג אבל במקום הראשון מבחינת כמות צופים, 67 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 2% רייטינג ו-59 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-52 אלף צופים, ואילו אחריו היה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 1.9% רייטינג, ו-49 אלף צופים. את הרשימה סגר המשדר המיוחד לזכרו של הדר גולדין ז"ל ששודר ברשת, עם 1.7% רייטינג ו-38 אלף צופים.
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- האם הפטריוטים היא התכנית היציבה ביותר בטלווזיה?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, 14 בצהריים של חדשות 12 היה בראש, עם 3.5% ו-78 אלף צופים, בעוד האולפן הפתוח של עם בועז גולן היה במקום השני, עם 3.3% רייטינג ו-69 אלף צופים. את הרשימה סגרה רשת עם "הדוח היומי" שהיה עם 1.2% רייטינג ו-30 אלף צופים בלבד.
