יש חיים אחרי אקליפטוס: אלעד סטפנסקי משיק את סוכנות הפרסום 'משהו טוב'
כ-4 חודשים לאחר שחתם את הפרק של אקליפטוס, אלעד סטפנסקי שבתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל משותף בסוכנות הדיגיטל משיק סוכנות פרסום בוטיק תחת השם משהו טוב.
לדברי סטפנסקי הסוכנות צפויה להיות "בוטיק רזה ויעיל, המורכבת מרובד אחד של אנשי מקצוע מובילים מתחומם, שבאו קודם כל מפרסום, מבינים שיווק ואסטרטגיה, מבינים בניית סיפור מותג, ומבינים איך לגשת לקהלי היעד השונים בכל מדיה קיימת/ שתקום בעתיד".
סוכנות הפרסום שסטפנסקי מקים תפנה ללקוחות בינוניים ותציע פתרונות פרסום על הציר שבין קד"מ לדיגיטל בנוסף לשירות פנים ארגוני ועד שירות לקוחות.
סטפנסקי אמר לאייס כי "עולם הפרסום עובר שלב נוסף באבולוציה שלו. הדיגיטל כבר לא מדיה משלימה, הוא עובדה בשטח ועוגת התקציבים מבטאת את זה בצורה הטובה ביותר. הלקוחות ומשרדי הפרסום משכילים להבין שהפרדה בין דיגיטל לאופליין היא נחלת העבר, ומשרדים מתקדמים צריכים לספק חשיבה הוליסטית חוצת פלטפורמות".
לדבריו הבעיה נובעת מכך שמשרדי הדיגיטל לא יכולים להנחיל חשיבה אסטרטגית שיווקית אמיתית ובניית קונספט ומיתוג כמו במשרדי האופליין כי זה לא בידם. משרדי אופליין מנגד לא רוצים לספק פעילות דיגיטל אמיתית, שכן ניהול קמפיינים בפייסבוק, גוגל, אינסטגרם ועבודת פרפורמנס דורשים יותר התעסקות מבאנרים דיספליי ברווחיות נמוכה הרבה יותר - אז מה שנשאר ללקוחות זה לעבוד עם משרדים גדולים ולקבל תוצר דיגיטלי 2006 או לעבוד עם משרדי הדיגיטל המתמחים כ"ביצועיסטים" של האופליין".
- 13.המון בהצלחה ומברוק (ל"ת)גלר 05/11/2015 15:54הגב לתגובה זו
- 12.למה כולם בורחים מאקליפטוס? מה קורה שם? (ל"ת)מנחם 02/11/2015 08:29הגב לתגובה זו
- 11.הזיה !! 01/11/2015 23:31הגב לתגובה זואיזו הזיה שפרילנס שעובד לבד מקבל כותרת כזו.
- 10.בהצלחה! אלעד, תסתכל בתיבת ה-OTHERS בפייסבוק (ל"ת)ריבי רוטן 01/11/2015 18:54הגב לתגובה זו
- 9.נעם צימרמן 01/11/2015 17:49הגב לתגובה זואלוף בהצלחה
- 8.איש מוכשר שצודק 100% בניתוח הענף (ל"ת)אריאל 01/11/2015 15:10הגב לתגובה זו
- 7.בנצי 01/11/2015 14:36הגב לתגובה זואיש יקר וקסום. הצלחה מכל הלב.
- 6.חן 01/11/2015 14:18הגב לתגובה זוהגישה היא נכונה!! בטוחה שתצליח
- 5.אחד שמצץ 01/11/2015 13:45הגב לתגובה זותותח בטוח היה אילן שילוח הבא רק בלי הפוזה
- 4.שחר 01/11/2015 12:43הגב לתגובה זוכמו כל דבר אחר שסטפנסקי עושה .. המון הצלחה
- 3.מכיר מקרוב 01/11/2015 12:40הגב לתגובה זואחלה בן אדם. מקצועי, ישר ושותף אמיתי. בהצלחה סטפנסקי!
- 2.בן 01/11/2015 12:37הגב לתגובה זויכול להיות שהבחור מוכשר אבל נמאס כבר מכל מיני מנהלים זוטרים בעולם הפרסום שרוצים להיות עצמאיים וישר קוראים לעצמם משרד פרסום ועוד מקבלים על זה כתבת יח״צ. לבנאדם אין לקוח אחד וגם אין לו עובד אחד אז על מה הכתבה? הציטוט שלו לא שונה מציטוטים של 30 אחרים כמוהו בחמש שנים האחרונות. כמה מהם שרדו? הרי אף אחד לא יופתע אם בעוד חודשיים נקרא ממש כאן באייס שסטפנסקי מונה לסמנכ״ל לקוחות באדלר או משנה למנכ״ל ב-lead...
- יונתן 04/11/2015 14:43הגב לתגובה זולא ינסו לעמוד ברשות עצמם ? לא ינסו להביא משהו משלהם ? להגשים חלומות שלהם ... לנצח נעבוד תחת הטייקונים שיבעטו לנו בתחת בגיל 45 ?? מחובתנו וגם מחובתך (לא מכיר אותך אבל..) לנסות לפחות בהצלחה לכולם !!
- בן 09/11/2015 00:20אני בעד שאנשים ינסו. אני גם בעד שסטפנסקי ינסה והלוואי שיצליח. אבל יש הבדל בין לנסות, להקים חברה חדשה, להתאמץ, לאסוף לקוחות, לעשות עבודות, להביא משהו חדש לשוק לבין לפרסם כתבת יחסי ציבור... ההרגל הזה לרוץ ישר לספר לחבר׳ה לפני שעשית משהו הוא הרגל מגונה ופסול. ובינינו, הוא לא אמר פה שום דבר חדש. לך תעבוד. תפעיל את הכישרון שלך, את היידע שלך, את הניסיון שלך ואת הקשרים שלך ותבנה משהו חדש. עברה שנה? יש לך שורה של הישגים? כמה אנשים שאתה משלם להם משכורת בתחילת חודש? כמה לקוחות שהולכים אחריך? אז תצא ותתגאה במה שאתה עושה. עד אז תחסוך מאיתנו הצהרות נבובות.
- Edi 01/11/2015 14:36הגב לתגובה זורק אני נתתי לו כבר 2 פרויקטים
- 1.חבר וקולגה 01/11/2015 10:18הגב לתגובה זואחד הכשרונות הגדולים והפחות מוערכים שיש לתעשייה הדוחה הזו להציע
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)