גדעון עמיחי אוסף עוד לקוח: יטפל בתקציב הדיוטי פרי לצד הביילינים, גליקמן ו-i&m
למי שטרם הבין את העניין - גדעון עמיחי חזר לשוק הישראלי וממשיך למגנט אליו לקוחות נוספים. לאחר שצירף לשורותיו את תקציב הפרסום של פולקסוואגן מקבוצת צ'מפיון שטופל באדלר חומסקי - עמיחי מצליח להכניס רגל למערך הפרסום של הדיוטי פרי שנכון להיום כבר מקבלים שירותי פרסום מ-3 גופים שונים.
לאייס נודע כי הסניף הישראלי של סוכנות הפרסום NO NO NO YES אותה הקים עמיחי לפני כשנתיים בניו יורק, והוקם לאחרונה בתל אביב קיבל לידיו תקציב בגובה של כ-2 מיליון שקלים מידי הדיוטי פרי לצורך קמפיין חדש שיעלה בקרוב לרגל סיום השיפוצים של חנות הדגל בנתב"ג.
תקציב הפרסום של הדיוטי פרי מטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, הביילינים וסוכנות הדיגיטל i&m. הסניף התל אביבי של עמיחי גובש בחודשים האחרונים וצוות העובדים שגויס מבוסס על פרסומאים שעבדו עימו בעבר, כאשר עמיחי עצמו נמצא על קו ישראל-ניו יורק.
- 7.אחד מהתחום 01/07/2015 13:14הגב לתגובה זוגדעון עמיחי ידוע בעבודותיו הטובות ביותר בתחום הפרסום .. יש לו המון ידע בפרסום וידע בעיצוב . רעיונאי שנון ביותר . אני אוהב את עבודותיו מאוד .
- 6.בשורה אחת עם "הביילינים" - אכן כבוד גדול! (ל"ת)יוסי 01/07/2015 11:49הגב לתגובה זו
- 5.גיא 01/07/2015 11:38הגב לתגובה זואין לי ספק שגדעון יעיף משם את גליקמן והביילינים וישאר עם כל התקציב פרט לדיגיטל שיטופל ב-I&M. כל התגובות הקודמות אופייניות לשוק הפרסום הישראלי המגעיל. ועוד דבר אחד - אפשר לוותר על היחסי ציבור המטופשים של הסניף בניו יורק... לא הצליח ניו יורק. הבנו. אפשר להתקדם.
- 4.רותי מהדיוטי 30/06/2015 18:46הגב לתגובה זוו- NO, אבל אני בטוחה שרק טוב יצא מהחיבור הזה. זה win win קלאסי. החבר שם נותן עבודה וזה בא לידי ביטוי בהישגים האחרונים, באלו שעוד נשמע עליהם ובתוצרים שילוו את הכל בהמשך הדרך. כיף לראות שהשקעה ועבודה נכונה מניבים פירות בסופו של דבר.
- 3.שי 30/06/2015 18:43הגב לתגובה זו"The shopping" ואז רוני שניידר, הקופירייטר בקרדיטים, יכתוב טקסט רגשני על חופש, על חלומות, על הגשמה, על פיצוי. קמפיין המשך: "The flight"
- 2.גם אני פה רק בשביל הטוקבקים (ל"ת)כן, כן... 30/06/2015 18:02הגב לתגובה זו
- 1.יורם 30/06/2015 17:58הגב לתגובה זואת הדיוטי פרי?בניו יורק העיר עצרה את נשימתה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
