התשובה של סוכני הביטוח: שולפים את "שוקה האמיתי" ויוצאים נגד ביטוח ישיר
לשכת סוכני הביטוח מעלה קמפיין תשובה לביטוח ישיר ובו ייחשף "שוקה האמיתי" - סוכן הביטוח אורן איילון. הקמפיין של הסוכנים שהושמו ללעג על ידי הקמפיינים של 'ביטוח 9 מיליון' בכיכוב שני כהן מתייחס ישירות לקמפיין זה של גליקמן נטלר סמסונוב וכן לקמפיין היונים של ביטוח ישיר מאת באומן בר ריבנאי - שניהם של חברת הביטוח אי.די.איי שמחזיקה ב-2 המותגים.
לדברי אורי רמתי, מחברת "פרו אסטרטגיה" שמשמש כאסטרטג לשכת סוכני הביטוח, "האסטרטגיה התקשורתית ללשכה נבנתה, בין היתר, תחת התפיסה שלא נוכל להמשיך לסבול את ההשתלחות של ביטוח ישיר בסוכנים המקצועיים. לכן, הלשכה מנהלת קמפיין פרסומי במספר זירות ושלבים: לפני חצי שנה הוצאנו קמפיין עיתונות ורדיו שהיה מוצלח מאוד וסימן את תחילת המערכה. מטרותיו של הקמפיין הנוכחי הוא למוטט את התדמית הפיקטיבית שבנתה חברת ביטוח ישיר ל-"שוקה" ובנוסף, להבליט את היתרונות המקצועיים והאיכויות האישיות והאנושיות שיש לסוכן הביטוח הפרטי".
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום קו האופק שאחראי על הקו הקריאייטיבי בראשותו של שעיה סגל. לדבריו: "בחרנו להציג את שוקה האמיתי כסוכן ביטוח מתוחכם, מסור ללקוחותיו, אכפתי, ומומחה בעולם הביטוח והפיננסים. הסוכן שוקה הוא לא טלפנית, אפליקציה או יונה. שוקה האמיתי הוא הסוכן שמתקשר להגיד לך יום הולדת שמח, מביא את ההמחאה מחברת הביטוח כשאתה מאושפז אחרי ניתוח ונמצא לצדך ברגע האמת. בין סוכן ביטוח לבין לקוח שעובדים יחד במשך שנים נוצרת מערכת יחסים אישית ומחייבת".
מדובר בקמפיין הטלוויזיוני הראשון של לשכת סוכני ביטוח, לאחר למעלה מעשור. הקמפיין עושה שימוש בסוכן ביטוח אמיתי ולא בשחקן, זאת לאחר שהלשכה ערכה אודישנים למספר סוכני ביטוח, ולבסוף נבחר הסוכן אורן איילון.
לצידו של שעיה סגל בבניית הקמפיין היו גם נשיא הלשכה, אריה אברמוביץ שטוען כי "לאחר שנים רבות שבהן היכו בסוכני הביטוח ללא רחם ולא נעשה דבר, אנו משיבים מלחמה. אני רואה זאת כצעד ראשון לקראת המשך הטיפול בתדמית סוכן הביטוח - להחזיר עטרה ליושנה". אנשי צוות נוספים שהשתתפו בבניית הקמפיין הם סגנית נשיא הלשכה ואחראית על מיתוג הסוכן שוש כהן, במאי הטלוויזיה רון אסולין, מנהל הקרייאטיב תומר רוטליין והקופירייטר עופר גולן.
מלשכת סוכני ביטוח נמסר: "הייתה פה עבודת צוות שנעשתה בכמה שבועות מאומצים, באמצעים צנועים יחסית. אנחנו מאמינים שהאמת תנצח ושהחשיפה שתהיה לאורן כשוקה האמיתי תסייע ושסוכני הביטוח וכן לקוחותיהם יתגאו במה שהם רואים. גם המבוטחים יוכלו להשתחרר משטיפת המוח הבלתי פוסקת שמנסה לפגוע בתדמית הסוכן".
- 6.מסתבר שהסוכן גר בסביון וחזר עכשיו מטיול סוכני (ל"ת)huxh 10/09/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 5.שטרונגולוביץ 07/09/2014 14:35הגב לתגובה זומלצריות של קפה קפה שהשכר שלהם מבוסס על טיפים בלבד
- 4.שיראו איך כשמתקשרים 9 מליון או 555555 מגיעים (ל"ת)לאותו מקום 05/09/2014 09:03הגב לתגובה זו
- 3.אצא לי השוקה 03/09/2014 23:02הגב לתגובה זואחלה רעיון לצאת נגד שוקה. הביצוע כאן קצת אמריקאי. לדעתי הקריאה האמיתית לקמפיין היא לבצע עליו טייק-אוף אבל שהמבצעים יהיו מהרשת. לצאת בקריאה להעלות סרטונים לתגמל ולקדם ביוטיוב.אם אהבתם את הרעיון ב 555 לייקים נגלה את מספר הטלפון של המשרד שלנו. לייק?
- 2.פרסומאי 03/09/2014 10:54הגב לתגובה זועבודה לא טובה בלשון המעטה. בטח המשרד פרסום (מישהו מכיר?)היה על תקן ביצועיסט וזו עוד דוגמה של לקוח שחושב שהוא מבין פרסום. אין מצב שאיש קריאייטיב שמכבד את עצמו חתום על זה. רק בישראל, בושה
- 1.סוכן ביטוח 02/09/2014 18:22הגב לתגובה זואורן, חבל לי עליך, עוד תהפוך לבדיחה. אורי רמתי? מי זה? הוא זה שהמליץ לסוכנות לעשות את זה? בזיון! זו התשובה לקמפיינים של הביטוחים הישירים? סוכן שמדבר בצורה אנמית? אריה, עבדו עליך! תחליף יועצים ומהר. לא יאמן שזה מה שעושים עם הכסף של הלשכה.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
