התשובה של סוכני הביטוח: שולפים את "שוקה האמיתי" ויוצאים נגד ביטוח ישיר
לשכת סוכני הביטוח מעלה קמפיין תשובה לביטוח ישיר ובו ייחשף "שוקה האמיתי" - סוכן הביטוח אורן איילון. הקמפיין של הסוכנים שהושמו ללעג על ידי הקמפיינים של 'ביטוח 9 מיליון' בכיכוב שני כהן מתייחס ישירות לקמפיין זה של גליקמן נטלר סמסונוב וכן לקמפיין היונים של ביטוח ישיר מאת באומן בר ריבנאי - שניהם של חברת הביטוח אי.די.איי שמחזיקה ב-2 המותגים.
לדברי אורי רמתי, מחברת "פרו אסטרטגיה" שמשמש כאסטרטג לשכת סוכני הביטוח, "האסטרטגיה התקשורתית ללשכה נבנתה, בין היתר, תחת התפיסה שלא נוכל להמשיך לסבול את ההשתלחות של ביטוח ישיר בסוכנים המקצועיים. לכן, הלשכה מנהלת קמפיין פרסומי במספר זירות ושלבים: לפני חצי שנה הוצאנו קמפיין עיתונות ורדיו שהיה מוצלח מאוד וסימן את תחילת המערכה. מטרותיו של הקמפיין הנוכחי הוא למוטט את התדמית הפיקטיבית שבנתה חברת ביטוח ישיר ל-"שוקה" ובנוסף, להבליט את היתרונות המקצועיים והאיכויות האישיות והאנושיות שיש לסוכן הביטוח הפרטי".
מאחורי הקמפיין עומד משרד הפרסום קו האופק שאחראי על הקו הקריאייטיבי בראשותו של שעיה סגל. לדבריו: "בחרנו להציג את שוקה האמיתי כסוכן ביטוח מתוחכם, מסור ללקוחותיו, אכפתי, ומומחה בעולם הביטוח והפיננסים. הסוכן שוקה הוא לא טלפנית, אפליקציה או יונה. שוקה האמיתי הוא הסוכן שמתקשר להגיד לך יום הולדת שמח, מביא את ההמחאה מחברת הביטוח כשאתה מאושפז אחרי ניתוח ונמצא לצדך ברגע האמת. בין סוכן ביטוח לבין לקוח שעובדים יחד במשך שנים נוצרת מערכת יחסים אישית ומחייבת".
מדובר בקמפיין הטלוויזיוני הראשון של לשכת סוכני ביטוח, לאחר למעלה מעשור. הקמפיין עושה שימוש בסוכן ביטוח אמיתי ולא בשחקן, זאת לאחר שהלשכה ערכה אודישנים למספר סוכני ביטוח, ולבסוף נבחר הסוכן אורן איילון.
לצידו של שעיה סגל בבניית הקמפיין היו גם נשיא הלשכה, אריה אברמוביץ שטוען כי "לאחר שנים רבות שבהן היכו בסוכני הביטוח ללא רחם ולא נעשה דבר, אנו משיבים מלחמה. אני רואה זאת כצעד ראשון לקראת המשך הטיפול בתדמית סוכן הביטוח - להחזיר עטרה ליושנה". אנשי צוות נוספים שהשתתפו בבניית הקמפיין הם סגנית נשיא הלשכה ואחראית על מיתוג הסוכן שוש כהן, במאי הטלוויזיה רון אסולין, מנהל הקרייאטיב תומר רוטליין והקופירייטר עופר גולן.
מלשכת סוכני ביטוח נמסר: "הייתה פה עבודת צוות שנעשתה בכמה שבועות מאומצים, באמצעים צנועים יחסית. אנחנו מאמינים שהאמת תנצח ושהחשיפה שתהיה לאורן כשוקה האמיתי תסייע ושסוכני הביטוח וכן לקוחותיהם יתגאו במה שהם רואים. גם המבוטחים יוכלו להשתחרר משטיפת המוח הבלתי פוסקת שמנסה לפגוע בתדמית הסוכן".
- 6.מסתבר שהסוכן גר בסביון וחזר עכשיו מטיול סוכני (ל"ת)huxh 10/09/2014 14:16הגב לתגובה זו
- 5.שטרונגולוביץ 07/09/2014 14:35הגב לתגובה זומלצריות של קפה קפה שהשכר שלהם מבוסס על טיפים בלבד
- 4.שיראו איך כשמתקשרים 9 מליון או 555555 מגיעים (ל"ת)לאותו מקום 05/09/2014 09:03הגב לתגובה זו
- 3.אצא לי השוקה 03/09/2014 23:02הגב לתגובה זואחלה רעיון לצאת נגד שוקה. הביצוע כאן קצת אמריקאי. לדעתי הקריאה האמיתית לקמפיין היא לבצע עליו טייק-אוף אבל שהמבצעים יהיו מהרשת. לצאת בקריאה להעלות סרטונים לתגמל ולקדם ביוטיוב.אם אהבתם את הרעיון ב 555 לייקים נגלה את מספר הטלפון של המשרד שלנו. לייק?
- 2.פרסומאי 03/09/2014 10:54הגב לתגובה זועבודה לא טובה בלשון המעטה. בטח המשרד פרסום (מישהו מכיר?)היה על תקן ביצועיסט וזו עוד דוגמה של לקוח שחושב שהוא מבין פרסום. אין מצב שאיש קריאייטיב שמכבד את עצמו חתום על זה. רק בישראל, בושה
- 1.סוכן ביטוח 02/09/2014 18:22הגב לתגובה זואורן, חבל לי עליך, עוד תהפוך לבדיחה. אורי רמתי? מי זה? הוא זה שהמליץ לסוכנות לעשות את זה? בזיון! זו התשובה לקמפיינים של הביטוחים הישירים? סוכן שמדבר בצורה אנמית? אריה, עבדו עליך! תחליף יועצים ומהר. לא יאמן שזה מה שעושים עם הכסף של הלשכה.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
