אבי ניר יכול להיות מרוצה? שליש מדינה צפתה - 32.6% להשקת 'הכוכב הבא'
בקשת יכולים להיות מרוצים מהרייטינג שרשמה הכוכב הבא בפרק ההשקה אמש (יום ג'). נכון, היו כבר השקות חזקות יותר, למשל The voice של רשת עם 35.5%, אבל המשבר שנרשם בעונת העשור של כוכב נולד - גרסת האם של 'הכוכב הבא', כנראה חלף.
על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי 'הכוכב הבא' (קשת, ערוץ 2) רשמה 32.6%. עונת העשור של 'כוכב נולד' הושקה עם 30%.
מאידך, בערוץ 10 שידרו את סרט הדוקו ליל הגלשונים שניסה לעמוד בגבורה בתחרות, ורשם בסופו של דבר 5.9%. שידור חוזר של 'גיל ריבה' (ערוץ 10) קיבל 3.7%.
מי שעקף על פי הערכות לא רשמיות את ערוץ 10, הוא משחקי המחזור הראשון בליגת האלופות ששודרו בערוצי הספורט 'ספורט 5', 'ספורט 5 פלוס', וספורט 5 HD'. המשחקים רשמו כ-7% יחדיו.
'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) הניבה 15.2%, שידור חוזר של 'פלפלים צהובים' (קשת, ערוץ 2) קיבל 8.2%, לקט של 'פינס בלילה' (ערוץ 10) רשם 5.1%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) עם 7.7%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.7%, ו'צינור לילה' (ערוץ 10) קיבלה 5.4%.
בגזרת החדשות: 'חדשות 2' רשמה 21.3% ולא נהנתה מאד מהמשדר שאחריה, ואילו 'חדשות 10' קיבלה 7.3%. 'מבט' (ערוץ 1) זכתה ב-5.2%.
- 13.זוהר סעד 25/09/2013 18:01הגב לתגובה זואני מבקש לצור קשר אתי תודה
- 12.כוכב נופל 23/09/2013 15:26הגב לתגובה זוזבל של תוכנית, תגיע גם לרייטינג חד סיפרתי
- 11.הוא לא מרוצה כי יום קודם סברימרן הביא 30 אחוז (ל"ת)אבי ניר 22/09/2013 10:00הגב לתגובה זו
- 10.אבי ניר לא מביט במראה בבקר כי הוא לא סובל זבל (ל"ת)אסף 21/09/2013 10:22הגב לתגובה זו
- 9.תכנית מגעילה עם רני רהב בראש הדוחים (ל"ת)כרמי 20/09/2013 20:00הגב לתגובה זו
- 8.אבי ניר יצרן זבל (ל"ת)עידו 20/09/2013 02:01הגב לתגובה זו
- 7.נועה.צ 18/09/2013 23:21הגב לתגובה זוון המשתרבבת... למה היה צריך את היחצן השמן ,המגעיל והדוחה הזה בתכנית ? יש לי חשד שהיחצן הזה קנה את השתתפותו בכמה עשרות אלפי דולרים.
- 6.שליש מהצופים ולא שליש מהמדינה (ל"ת)חן 18/09/2013 18:19הגב לתגובה זו
- 5.אבי ניר -- מייצר זבל ומניפולציות (ל"ת)דר גארבג 18/09/2013 17:02הגב לתגובה זו
- 4.ממפוטרי קשת 18/09/2013 15:35הגב לתגובה זוהפורמט לא מהודק מספיק, חלקים בשידור היו מביכים (כגון הפריצה הראשונה של אסתי גינסבורג) ולא היו מתמודדים עם כישרונות ממש גדולים. האודישנים המצולמים היו מוצלחים יותר מההופעה בלייב - וזה צריך להיות הפוך. בקיצור - מחכה לאנשים שמה תקופה לא פשוטה.
- 3.KO 18/09/2013 15:01הגב לתגובה זוזה שליש מהאנשים היהודים שצפו בטלויזיה באותו היום. דבר שני התוכנית כנראה התחילה עם רייטינג 42% וסיימה עם ריטינג 20%. בתוכנית הבאה תראו נפילה חדה בריטינג...
- 2.אבי ניר אף פעם לא מרוצה (ל"ת)לא חשוב שמות 18/09/2013 12:26הגב לתגובה זו
- 1.מ.א. 18/09/2013 10:23הגב לתגובה זובעצם אין חדש בכוכב הבא. אייל גולן קורא לך בא מאותו בית ההפקה, צביקה הדר (מה הקשר למוסיקה ?)בלתי נלאה וכנראה שהחוזה הבטיח עוד עונה אז נשאר, רני רהב כאיש היחצ של גולן ואף אינו מוסיקאי מטבעו ,אז בעצם כנראה שאף מוסיקאי איכותי לא רצה לקחת חלק בספינה השוקעת גם בשמה ה"חדש"...אה ו אסתי גינזבורג ?! נו באמת. (מלהקי היפה והחנון תתעוררו:)
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
