אילנה דיין, מגישת עובדה (יח"צ)
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

'עובדה' מתכוננת לעונתה ה-20: רוני זינגר הודיעה על עזיבה, נעמה פרי קודמה

זינגר עוזבת לאחר 3 עונות, ופרי - שהייתה תחקירנית ב'עובדה' - תכין כתבות לתכנית. לאחרונה הצטרף למערכת תומר אביטל, ועזבו צח שפיצן ונועה פרי
אלכסנדר כץ | (4)

שינויים במערכת עובדה לקראת העונה החדשה: לאייס נודע כי הכתבת רוני זינגר הודיעה על עזיבת תכנית התחקירים הוותיקה של קשת, ואילו נעמה פרי תקודם לתפקיד כתבת במערכת.

לאחרונה הצטרף למערכת תומר אביטל, ועזבו אותה צח שיצן שחזר לידיעות אחרונות, ואמיר תיבון שמונה לכתב המדיני של וואלה.

זינגר הגיעה ל'עובדה' לאחר שנים בעיתון 'הארץ'. ב'עובדה' שימשה ככתבת 3עונות. פרי הייתה תחקירנית בתכנית, וכעת היא קודמה לתפקיד הכתבת.

'עובדה' סיימה לאחרונה את עונתה ה-19 עם נתון רייטינג נאה של כ-26% בממוצע. בנוסף לאילנה דיין, צוות התכנית כלל את עמרי אסנהיים, בן שני, איתי אנגל, ניר שחק ורוני קובן. בשלב זה טרם הוחלט על מועד עליית העונה ה-20, אבל הערכות גורסות שהתכנית תשודר בעונת החורף הקרובה. בכל מקרה בשלב זה כבר מתחילים לעבוד על תחקירים וכתבות לקראת העונה הקרובה.

רוני זינגר אישרה את הפרטים. מ'קשת' טרם התקבלה תגובה.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    תוכנית מאוסה, אישה מאוסה . הלן תומס (ל"ת)
    דולב 24/07/2013 19:22
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שלגיה 24/07/2013 16:21
    הגב לתגובה זו
    רוב העיתונאים בעובדה גברים כך שאף אישה לא מאפילה על אילנה דיין שזורחת בתכנית כמו שלגיה עם חמשת הגמדים. כל כך עלוב, כל כך פאתטי. אבירת זכויות, הא?
  • עמלץ לבן עם לב טוב 24/07/2013 23:25
    הגב לתגובה זו
    ולא היא לא גמדה והם לא גמדים הם כרישונים
  • ת. י. קון-קטן 24/07/2013 18:05
    הגב לתגובה זו
    תיקון קטן: הגמדה אילנה דיין והגמדים סביבה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.