'עובדה' מתכוננת לעונתה ה-20: רוני זינגר הודיעה על עזיבה, נעמה פרי קודמה
שינויים במערכת עובדה לקראת העונה החדשה: לאייס נודע כי הכתבת רוני זינגר הודיעה על עזיבת תכנית התחקירים הוותיקה של קשת, ואילו נעמה פרי תקודם לתפקיד כתבת במערכת.
לאחרונה
זינגר הגיעה ל'עובדה' לאחר שנים בעיתון 'הארץ'. ב'עובדה' שימשה ככתבת 3עונות. פרי הייתה תחקירנית בתכנית, וכעת היא קודמה לתפקיד הכתבת.
רוני זינגר אישרה את הפרטים. מ'קשת' טרם התקבלה תגובה.
- 2.תוכנית מאוסה, אישה מאוסה . הלן תומס (ל"ת)דולב 24/07/2013 19:22הגב לתגובה זו
- 1.שלגיה 24/07/2013 16:21הגב לתגובה זורוב העיתונאים בעובדה גברים כך שאף אישה לא מאפילה על אילנה דיין שזורחת בתכנית כמו שלגיה עם חמשת הגמדים. כל כך עלוב, כל כך פאתטי. אבירת זכויות, הא?
- עמלץ לבן עם לב טוב 24/07/2013 23:25הגב לתגובה זוולא היא לא גמדה והם לא גמדים הם כרישונים
- ת. י. קון-קטן 24/07/2013 18:05הגב לתגובה זותיקון קטן: הגמדה אילנה דיין והגמדים סביבה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
