West בחרה בפתרון ה-VRG של נייס מערכות
חברת נייס חו"ל מערכות, ספקית מובילה של פתרונות מתקדמים לארגונים, הודיעה היום כי מערכת ה- NICE Perform של החברה נבחרה על ידי West Corporation, המובילה באספקת מערכות תקשורת בתחום האאוטסורסינג. המערכת אותה תספק נייס, היא חלק ממשפחת ה- NICE SmartCenter של נייס. מוקדי התקשורת של West contact יצטיידו בדור הבא של פתרונות ה- VoIP שמעניקים יתרון ריכוזיות והפחתה בעלויות ההקלטה למוקדי השירות.
פתרון ה- VRG אותו מציעה נייס (VoIP Recording Gateway) מספק את הטרנדים האחרונים והצרכים המיוחדים בסביבת ה- VoIP. ארגונים מתמודדים עם הצורך במתן שירותים של מוקדנים ואת שיחות השירות המתקבלות יש חשיבות להקליט, במיוחד על פי התקנות הרגולטוריות בכמה מדינות בעולם. תקנות מאין אלו יוצרות אתגר גדול למערכות ההקלטה הממוחשבות, שם באה לידי ביטוי ה-VRG של נייס שעושה את העבודה ביעילות ועלות נמוכה.
"אנו נרגשים לאור ההתרחבות שלנו והשותפות עם נייס, ומטמיעים את המערכות של נייס בסטנדרטים של החברה, אמר Ken Marr", משנה לנשיא שלוחת West Telemarketing. "הפתרון של נייס מספק לנו איכות גבוהה במוקדי השירות, ומאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות טוב יותר, על ידי הבנת הצרכים שלהם. הפתרונות של נייס יסייעו לנו לקצץ בעלויות באמצעות ריכוז המערכת הניהולית של אפליקציות העסקים והטכנולוגיה", עוד הוסיף המשנה לנשיא ווסט.
"אנו מעריכים את הביטחון ש- Westמציגה בבחירת המערכות שלנו המחליפות את אלו הקיימות", אמר ערן גורב מנהל הכספים של נייס. "הבחירה בפתרונות של נייס, מוכיחה שוב כי הסטנדרטים שלנו הם חלוציים, ונייס היא הבחירה המועדפת במטרה לשפר את הביצועים של המוקדנים", עוד הוסיף מנהל הכספים של נייס.