HOT ממשיכה במגמת שיפור השירות בעזרת "פרונט ליין"
חברת הכבלים HOT ממשיכה את מגמת שיפור השירות ושכרה את שירותיה של "פרונט-ליין" ושירותיו של ד"ר גלעד ארנון.
לאחרונה, הודיעה החברה על גיוס של 600 עובדים חדשים לחטיבת השירות בחברה, כעת שתי חברות הייעוץ שנשכרו יסייעו לשיפור תפיסת השירות וליווי השינוי המערכתי עליו הכריזה החברה.
ד"ר גלעד ארנון, יועץ ארגוני ופסיכולוג העוסק בחוויית הלקוח, יעסוק בגיבוש תפיסת השירות ב-HOT ויעביר סדנאות והדרכה למנהלים הבכירים בחטיבת הלקוחות. ארנון משמש כיועץ לארגונים עתירי שירות, בין היתר, היה שותף לגיבוש תפיסת השירות והמתודולוגיה של חברת פרטנר ב6 השנים האחרונות.
במקביל שכרה, כאמור, HOT את שירותיה של חברת "פרונט-ליין" המתמחה בתכנון, הקמה, שיפור וניהול של מערכי קשרי הלקוחות. החברה תלווה את ההערכות מחדש בכל המוקדים והמרחבים בחטיבת קשרי הלקוחות של HOT. פרונט-ליין ליוותה בעבר תהליכים דומים בחברות מובילות במשק כמו סלקום, הבנק הבינלאומי, קוקה קולה וישרוטל.
דוד קמיניץ, מנכ"ל HOT, אמר: "עם כניסתי לתפקיד הצהרתי על כוונתי להשקיע את מרצי לשיפור השירות שמעניקה HOT ללקוחותיה. בחודשים האחרונים בוצעו בחברה צעדים רבים שמטרתם להשיג את המטרה. תהליך שיפור תפיסת השירות והטמעתה בחברה הנו מורכב, אולם אנו מחויבים לתהליך זה ואין לי ספק כי מהפכת השירות תושלם במהרה ובהצלחה".