רשת משיקה אתר אינטרנט ומציעה חבילות פרסום מגוונות

במרכזו של האתר עומד שירות "ווידיאו-משין" - קטעי וידיאו לשימוש הגולשים
אפרת אדיר |

זכיינית ערוץ 2 רשת משיקה הבוקר (א') את אתר האינטרנט החדש של החברה. במרכזו של האתר מערכת חדשנית לצפייה של קטעי וידיאו הנקראת "VIDEOMACHINE". הממשק הינו בשיטת Drag&Drop כשהמשתמש יכול לבנות לעצמו רצף צפייה על פי תחומי העניין והעדפותיו האישיות.

האתר מהווה המשך ישיר לשידורי רשת בימים ראשון, שני ושלישי והוא משלים ומעשיר את תכניות התחנה, תוכניות חברת החדשות וכן נושאים מגוונים אחרים. בלב האתר מושק ארכיון תוכניות של תכנים נבחרים של "רשת" לאורך השנים. בנוסף לאזורי וידיאו בעלי יכולות טכנולוגיות מתקדמות, מציע האתר תת אתרים למותגים המובילים של החברה בהם: "רוקדים עם כוכבים", "מרחק נגיעה", "הישראלים", "השורה התחתונה", "יאיר לפיד" ואחרים.

אתר האינטרנט של החברה יכלול שטחי פרסום מיוחדים ללקוחות החברה. כבר בימים אלו החלה מחלקת השיווק והמכירות של החברה לשווק חבילות פרסום שיעלו לאתר תוך מספר שבועות. כלי הפרסום יכללו אמצעים לפרסום מקושר תוכן, על בסיס מערכת זיהוי תוכן מתקדמת. זאת, לצד חבילות פרסום שמשלבות פרסום באתר לצד פרסום בטלוויזיה בימי השידור של הזכיינית.

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת התייחס לאתר החדש ואמר: "בהמשך לפעילות המובילה של רשת בכל הפלטפורמות, אני שמח להשיק היום את אתר האינטרנט החדש של החברה. רשת מציעה לגולשים באתר החד חווית גלישה ייחודית ומבודלת. היכולות והנכסים של רשת בתחום תכני הווידיאו והטלוויזיה בשילוב עם הטכנולוגיה הסופר מתקדמת של האתר החדש יוצרים מגוון אינסופי של הזדמנויות בתחום זה. אני מעז לקבוע כי ההנאה והערך המוסף לה יזכה הגולש באתר החדש שלנו, הם פורצי דרך לא רק בעולם האינטרנט הישראלי".

האתר החדש של רשת מצטרף לאתר מתחרה של זכיינית ערוץ 2 הנוספת "קשת", אשר פלטפורמת האינטרנט שלה זכתה בסקר TIM האחרון לשיעורי חשיפה גבוהים ומשמעותיים והגיעה למקום השמיני עם שיעור חשיפה של 18.4%, לאחר שתפסה את המקום ה-9 בסקר הקודם.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה