קסטרו מדווחת על הפסד תפעולי של כ-47 מיליון שקל ברבעון הראשון

ההכנסות ירדו ב-14% בגלל עיתוי חג הפסח והחברה הציגה ירידה בשולי הרווחיות הגולמית, בגלל עלייה בשיעור ההנחות והתחזקות הדולר
|
(2)
רותם סלע בקמפיין לקסטרו, צילום: דודי חסון

חברת האופנה קסטרו +1.03% קסטרו 5,489 +1.03% קסטרו בסיס:5,433 פתיחה:5,433 גבוה:5,489 נמוך:5,489 תמורה:13,448 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: דיווחה היום (ה') על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של השנה, אשר כללו את תוצאות קבוצת חברות הודיס, אשר רכישת מלוא האחזקות בה הושלמה באוגוסט אשתקד. על כן, החברה הציגה דוחות פרופורמה הכוללים השוואה לרבעון המקביל אשתקד כולל איחוד תוצאות קבוצת הודיס. קסטרו הציגה ירידה של כ-14% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בשורה התחתונה החברה רשמה הפסד של כ-47.7 מיליון שקל.

הכנסות קסטרו הסתכמו בכ-369 מיליון שקל בהשוואה לכ-429 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ירידה של כ-14%. המכירות בחנויות זהות קטנו בכ-18.8% ובכ-9.7% במגזרי ההלבשה והאביזרי אופנה בהתאמה. בחברה מסבירים כי הקיטון במכירות החנויות הזהות הושפע, בין היתר, מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני ואילו אשתקד חל ברבעון הראשון. 

בשורה התחתונה קסטרו מדווחת על הפסד של כ-47.7 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-1.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

​הרווח הגולמי של החברה הסתכם בכ-194.6 מיליון שקל (52.7% מההכנסות), ירידה של כ-18.8% לעומת כ-239.8 מיליון שקל (55.9% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. בחברה מציינים כי השחיקה ברווחיות הגולמית נובעת מעלייה בשיעור ההנחות ומעליית שער הדולר ביחס לשקל לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

ברמה התפעולית החברה מציגה עלייה של כ-3.6 מיליון שקל בהוצאות ההנהלה וכלליות אשר הסתכמו בכ-24 מיליון שקל ברבעון הראשון. הגידול מיוחס לעיבוי כוח האדם במערך הדיגיטל של הקבוצה והקמת הפעילות של קרולינה למקה בארה"ב. 

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו מפרסמים היום את תוצאות הרבעון הראשון לשנת 2019, כאשר קבוצת קסטרו נמצאת במרכזו של תהליך אסטרטגי נרחב וחובק לכלל מותגי הקבוצה, הכרוך בהשקעות ארוכות טווח נרחבות וגדולות. בשנה האחרונה קבוצת קסטרו השקיעה בהרחבת השדרה הניהולית ובשינויים ארגוניים עם מנהלים חדשים, צעירים ומוכשרים מהטובים בישראל. אנו נמצאים בתהליך פיתוח מתקדם ומושקע של השקת אתרי אינטרנט חדשים ומושקעים בטכנולוגיות החדישות בעולם של המותגים קרולינה למקה ישראל, לאדילה, טופ טן, איב רושה, הודיס וקסטרו".

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא יעזור. זה בגלל שהם מוכרים זבל
    רון 01/06/2019 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלקוחות היום מתוחכמים לא כמו בעבר
    סגור
  • 1.
    טוב מאוד שיפשטו רגל
    טראמפ 30/05/2019 15:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במקומם יבוא משהו מרענן וחדש ולא עם בגדים סוג ג
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות