עסקת ענק לאל על: תרכוש 15 מטוסים מחברת 'בואינג' - המניה מזנקת
חברת התעופה אל על הודיעה היום כי הגיעה להסכמה על רכישה וחכירה של 15 מטוסי דרימליינר חדשים (דגמים 787-9 ו- 787-8 ), וחתמה היום על מזכר הבנות עם חברת בואינג לרכישתם. מדובר בעסקת ההצטיידות הגדולה בתולדות החברה בעקבות עסקה זו זינקה מניית אל על 0.6% במעל 3.5%, אך העליות התמתנו בהמשך.
התמהיל הסופי בין רכישה מבואינג לבין חכירה מחברות להחכרת מטוסים צפוי להיקבע לקראת חתימת ההסכמים, שייחתמו עד 30 באוקטובר (או במועד מוסכם אחר). כמו כן, על פי מזכר ההבנות הוענקו לחברה אופציות לרכישת 13 מטוסים נוספים מדגם בואינג 787-10.
בשלב מקדמי זה, החברה בוחנת את האפשרויות השונות העומדות בפניה למימון המטוסים שירכשו על ידי החברה.
המטוסים הנ"ל יחליפו במהלך חמש השנים הקרובות את צי מטוסי ה- 747-400 וצי 767 והם מיועדים לטוס ליעדים בטווח הבינוני והארוך (ניו יורק, בוסטון, טורונטו, בנגקוק, בייג'ין, מומבאי, דרום אפריקה ועוד). המטוסים הינם מהחדישים והמתקדמים בעולם, לפי החברה, ובעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים ליעילים וחסכוניים בצריכת דלק, בניצולת ובעלויות האחזקה.
מנכ"ל אל על, דוד מימון, אמר בעבר על העסקה הזו: "אני משוכנע כי מהלך זה מהווה הזדמנות גדולה לעמוד ברף הגבוה המצופה מאיתנו ולהמשיך את תנופת ההתחדשות של אל על."
- "חברת אל על נמצאת כמעט בלי חוב - דבר שאף אחד לא האמין שיכול לקרות"
- וויז אייר בדרך להקים מרכז פעילות בישראל באפריל 2026
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
- 5.ראיס-פוטין-טיל 400S 11/09/2015 10:38הגב לתגובה זוקרא טוקבקים-למה כל כך הרבה ישראלים מחרימים טיסות ב-אל-על.צריך אומץ לראות את המצב העגום ביחסי חברה אל הנוסעים.להגיע לשורש הבעיה.מה מבריח את הנוסע הפוטנציאלי?
- 4.170 ? זהירות זה ניראה כמו הרמה בכדור אף (ל"ת)כותבי תרחישים 10/09/2015 15:22הגב לתגובה זו
- 3.כותבי תרחישים 10/09/2015 15:21הגב לתגובה זוהמתן עד ינואר מרץ =ואולי קודם = וראה להיכן שוקי ההון מגיעים וראה איך חצי מההזמנות יבוטלו-כולל של סין ועז רק עז יגיע היום בהצלחה
- 2.אותו דיווח מלפני שבועיים (ל"ת)דניאל 10/09/2015 15:02הגב לתגובה זו
- 1.איש 10/09/2015 14:23הגב לתגובה זובהצלחה!
- ראיס-פוטין-טיל 400S 11/09/2015 10:30הגב לתגובה זומונטוידאו ובואנוס איירס יש קהילה גדולה של יהודים מאורגנים. באוסטרליה פחות והדרך ארוכה.לטוקיו הייתי נאלץ לעשות תחנת ביניים ב-בנג-קוק.יפן ליבלוב הדובדבן באפריל.טסים ב-A-380 תמיד מפוצץ ל"נאריטה".

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:

100 אלף שקלים הפכו לעשרות שקלים - סייברוואן עושקת את המשקיעים
אחרי שנפלה 90% בבורסה בת"א, סייברוואן נרשמה בוול סטריט - מי שציפה לעדנה קיבל ירידה של 99% נוספים; סייברוואן היא תרגיל פיננסי שעושק משקיעים - בדרך יש מרוויחים
חלום גדול - הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה - הפסדים ושריפת מזומנים - שוב הנפקה. המעגל הזה קיים בעשרות רבות של חברות גם בבורסה בת"א וגם בוול סטריט. חברות בלי הצדקה כלכלית רוכבות על חלום ומגייסות כסף. הכסף נגמר, מנסים לנפח שוב את החלום ומגייסים שוב, והכסף שוב נגמר וחוזר חלילה. אחד המקרים המכוערים ביותר הוא של סייברוואן. חברת טכנולוגיה שהכניסה את המילה "סייבר" לשם שלה וחשבה שהיא עומדת לכבוש את העולם.
סייברוואן פיתחה מערכות שיגרמו לנהג ברכב להיות קשוב לכביש ולאירועים ולא להיות מוסח לטלפון הנייד. היא הנפיקה בגל של 2021 לפי שווי של כ-110 מיליון שקל וגייסה ממשקיעים כ-26 מיליון שקל.
הכסף ירד לטמיון. אבל היא גייסה שוב ואז התברר לה שהמשחק בת"א נגמר. די, המשקיעים כאן כבר לא ייתנו אמון בהנהלה ובחזון של האיש שהוביל אותה בתחילת הדרך - יעקב טננבאום. אז מה עושים? משכפלים את המקרה לוול סטריט. כן, פראיירים יש גם בוול סטריט, אפילו יותר. וכך הצליחה סייברוואן לעשות את מה שעשתה למשקיעם המקומיים גם למשקיעים בוול סטריט.
בשורה התחתונה אחרי הפסד של כמעט 90% בת"א, היא יצרה הפסד של 99% בוול סטריט. מי שהשקיע בה בהנפקה הפסיד 99.9% מכספו. תזכורת לסיכון הגדול של השקעה בהנפקה - המקום בו המנפיק יודע הרבה יותר טוב מהרוכש על החברה הנמכרת.
- סייברוואן מציגה: גם במחיר של אגורה יש לאן לרדת
- חברות מצפצפות על המשקיעים ומדווחות באיחור ניכר - מתי הרשות תתערב?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
סייברוואן הפכה 100 אלף שקלים של השקעה לעשרות שקלים בודדים. סייברוואן הפסידה מאז הקמתה 186.7 מיליון שקל:
