קניות אונליין
צילום: shutterstock

יש לכם חנות בשופיפיי? אפליקציית twik תהפוך עבורכם יותר גולשים לקונים – באופן אוטומטי.

הפתרון של שופיפיי מאפשר לכל בעל עסק להקים חנות בקלות. ומה לגבי הגדלת המכירות בקלות? תכירו את הטייס האוטומטי שיוביל יותר גולשים לביצוע רכישות, בקלות ובמהירות.

תוכן בחסות |

הכתבה בשיתוף: twik

מאז שהחל משבר הקורונה, עלה במאות אחוזים היקף רכישות האונליין ברחבי העולם. מטבע הדברים, הצורך בחנות ווירטואלית הלך והתעצם בתקופה הזו, והחדשות הטובות: פלטפורמות מסחר דוגמת שופיפיי מעניקות לצורך הזה מענה, ומאפשרות לבעלי עסקים להקים חנות ווירטואלית בקלות ובמהירות.

קרדיט: שאטרסטוק

זה לא אומר שהמכירות מגיעות באותה הקלות...

אחרי הכל, פלטפורמות להקמה מהירה של חנויות ווירטואליות כבר יש, אך עד לא מזמן, לא היה פתרון שמאפשר באותה הקלות להגדיל את המכירות בחנות. ומה שווה חנות ווירטואלית, אם היא לא מניבה מספיק מכירות?

המכירות מדשדשות? זו כנראה הסיבה

רבים מבעלי החנויות הווירטואליות מייחסים את הדשדוש במכירות לתחרות הצפופה או לרמות המחירים בחנות. אך האמת היא שבמקרים רבים, הסיבה לנטישת הגולש היא דווקא החשיפה לריבוי אפשרויות, שמוביל לשיתוק ולחוסר יכולת להחליט. הפסיכולוג האמריקאי בארי שוורץ הגדיר זאת כ"פרדוקס הבחירה": ככל שאנחנו חשופים ליותר אפשרויות, כך אנחנו אומללים יותר. ברמה הצרכנית, ריבוי האפשרויות מוביל לשיתוק ולחוסר החלטה.

תארו לעצמכם שהייתם יכולים להתאים לכל גולש שמגיע לחנות שלכם בשופיפיי בדיוק את המוצר שהוא רוצה או צריך – כמה הייתם יכולים להקל עליו, ולהגדיל את הסיכוי שיבצע רכישה?

את הפעולה הזו ממש מבצעת אפליקציית twik לשופיפיי.

איך מגדילים את המכירות בחנות בצורה אוטומטית?

באמצעות אפליקציית twik – אפליקציית פרסונליזציה לשופיפיי, שמציגה לכל גולש בדיוק את המוצרים שהוא צריך, ומסייעת לכם להגדיל את המכירות. האפליקציה מארגנת באופן אוטומטי את המוצרים בחנות, בהתאם לצרכים והמאפיינים של כל משתמש. באופן הזה לקוחות פוטנציאליים יכולים למצוא בקלות את הפריטים שהם מחפשים, להימנע מהצפת יתר, ליהנות מחוויית קנייה מותאמת אישית – וכמובן לרכוש יותר.

איך הקסם הזה קורה? אפליקציית טוויק מבוססת על רכיבי בינה מלאכותית ועסקית, שמנתחים את מאפייני הגולש בהתאם לעשרות פרמטרים. ניתוח זה מוביל לשינוי אקטיבי של מבנה החנות הווירטואלית בשופיפיי, בהתאם למה שאותו גולש צריך.

ממש כמו מוכר בחנות פיזית שלומד להתאים את עצמו לצרכים של כל קונה ולהציע את מה שמתאים עבורו, עם הבדל אחד: טוויק אוספת על הלקוח הפוטנציאלי הרבה יותר מידע –  בלי לשאול אותו אפילו שאלה אחת.

איך החנות מתאימה את עצמה לכל גולש וגולש?

לצורך הגדלת המכירות, אפליקציית טוויק מארגנת מחדש את התפריט, מסלולי הניווט והמוצרים המוצגים בהתאם לצרכיו וכוונותיו של כל גולש וגולש. באופן הזה הפתרון של טוויק מניע הרבה יותר גולשים לביצוע הפעולה הרצויה – מהוספה לעגלה והשארת פרטים ועד ביצוע רכישות.

ובשורה התחתונה: התקנת אפליקציית טוויק בחנות הווירטואלית בשופיפיי, מאפשרת לבעלי חנויות להפיק הרבה יותר מהתנועה שמגיעה לחנות. כל זאת בדיוק מרבי, ובכפוף לחוקי הפרטיות הבינלאומיים.

איך מתחילים?

כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את האפליקצייה של טוויק. מיד לאחר שיוך האפליקציה לחנות בשופיפיי, היא מתחילה לעבוד עבורכם ולהגדיל את כמות המכירות. בלי התעסקויות מיותרות – ובלי צורך בקוד. כמה פשוט, ככה יעיל.

הפתרון השל טוויק הוא הראשון מסוגו בעולם, שמציע פרסונליזציה מלאה של חווית הקנייה בחנות, ולא מסתפק בהתאמות קטנות ובלתי מורגשות. פרסונליזציה שמובילה במקרים רבים לגידול של עשרות אחוזים במכירות, והכל בצורה אוטומטית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.