הישג למקור: חזרה אחרי חודשיים הפסקה - ורשמה כמעט 10%
הכוכב הבא (קשת) רשמה 15% וגברה על המקור (רשת) שדווקא הניבה נתון נאה יחסית של 9.8%. בתוכנית התראיינה רעייתו של סא"ל דן שרוני שיושב במעצר לאחר שנחשד בתיעוד של עשרות חיילות וקולגות בסיטואציות אינטימיות. אגב, הפרק האחרון של המקור שודר לפני קצת יותר מחודשיים - ורשם שפל של 4.4%. בואו לאכול איתי (כאן 11) ניפקה 4.7%.
בהמשך הערב, לילה טוב עם גיא פינס (קשת) הניבה 10.9%, הצינור (רשת) קיבלה 7.5%, חי בלילה (קשת) ניפקה 6.9%, היום שהיה (רשת) זכתה ב-4.5%, מה הלוז (קשת) רשמה 3.5%, ושידור חוזר של אויבים (כאן 11) על מנהיג סוריה חאפז אל אסד, עם 3.3%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת) - 4.1%
העולם הבוקר (רשת) - 2.1%
פרה פריים:
קשת: חמש עם רפי רשף - 6.3%, שש עם - 8.5%, תוכנית חיסכון - 9.3%
רשת: חמש - שרון גל - 4.2%, שש - אמנון לוי - 4.5%, לפני החדשות - 4.9%
בגזרת החדשות:
חדשות 12 - 13.4%
חדשות 13 - 7%
חדשות הערב (כאן 11) - 4.1%
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
