כש-2 יריבות מרות יוצרות מודעה משותפת שפונה לפוליטיקאים
"הרעיון נולד ביום ראשון בערב", אומר סבר לאייס. "בענבר מרחב g אנחנו משתדלים לתרגל את שריר ה-rtm (real time markting) באופן קבוע. זה מצריך לקוחות אמיצים וגמישים ולשמחתי התברכנו בכאלה. העברנו לסטימצקי וקבלנו מהם אישור זריז. הם פעלו והצליחו להשיג אישור מצומת עוד באותו היום. יום אחרי כבר היה עיצוב - ובערב זה כבר בעיתון". -ואיך משכנעים את המתחרים? "אני לא הייתי שם כשצומת אישרו, אבל אני מניח שזה מקרה קלאסי של 1+1=3, או יותר". -חברות מסחריות מנסות ואפילו נמנעות מהתערבות בנושאים פוליטיים – בגלל החשש שזה יפגע להן בכיס. מה קרה הפעם? "לא חושב שיש כאן קביעת אג'נדה פוליטית. הרוב המוחץ של העם לא רוצה בחירות. הרוב המוחץ של העם רוצה ממשלחת אחדות, ועל כן, זה יותר בבחינת לתת רוח גבית לרצון העם". -יום בחירות הוא בטח יום טוב לביזנס, אז פה בעצם מדובר במהלך שמנוגד לטובתן האישית של אותן רשתות ספרים "יום הבוחר הוא יום מעולה לעסקים, אבל יחד עם זאת, ערך המותג סטימצקי חשוב בהרבה וזה מה שעמד לנגד עינינו. מניח שגם צומת חשבו באופן דומה". המודעות פורסמו הבור בידיעות אחרונות ובמעריב, והערב גם בגלובס. בשלב זה לא נראה שיהיה למהלך המשך: "אני מניח שהמסר עבר", אומר סבר. ברשתות החברתיות אהבו את המהלך. הנה דוגמה לכך:היינו כחולמים? אם אפשר להוציא לפועל שיתוף פעולה בין 2 רשתות הספרים הגדולות, כנראה שגם ממשלת אחדות לאומית אפשרית קרדיט: משרד הפרסום ענבר מרחב g pic.twitter.com/A3hT3NmnQC
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 19 בנובמבר 2019
אורן פלדמן, מנכ"ל ושותף בגיל-עד תדמית ודובר חברת סטימצקי, אמר לאייס כי "רשת סטימצקי ראתה לנכון לנצל את צו השעה ולפנות למתחרה העסקית שלה צומת ספרים, במטרה להרים מודעה פרסומית עם מסר חשוב, שאינו פוליטי אך מכוון למנהיגים הפוליטיים. מטרתה העיקרית של המודעה היא לשקף את עמדתם של מרבית אזרחי המדינה, שאינם מעוניינים במערכת בחירות שלישית במספר. הרשת בחרה לעשות זאת בדרך קלילה וקריאטיבית וללא נקיטת עמדה פוליטית ומשרד הפרסום של סטימצקי, ענבר מרחב g עשה זאת באופן הכי מדויק ויצירתי". קרדיטים: קופירייטר – דניאל בניה ארט דירקטור – אנדרי הרצוב סופרוויזרית – אלמוג לוי תקציבאית – טל פרטוש סמנכ״ל קריאטיב – יגאל עזרא סטודיו – פרנק אבואין מה לומר, זה באמת מצב חירום. שתפו בכל הכוח!!! pic.twitter.com/bBbUjCLODF
— הקופסה (@Hakufsah) 19 בנובמבר 2019
- 8.פינקי 19/11/2019 16:46הגב לתגובה זוהנה הוכחה לכך שכשמערבבים קריאיטיב חכם עם חשיבה על pr מקבלים תוצאות פנטסטיות. מי שמנהל/ת את השיווק בסטימצקי ידע/ה להוציא את המיטב מהמוחות שפועלים עבורם.
- 7.מצוין! עוד הברקה של אלון מוליאן מטוויסטד! (ל"ת)אראל 19/11/2019 15:28הגב לתגובה זו
- 6.Copy 19/11/2019 14:50הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/RVqFnkDqEsA
- 5.רעיון אדיר וחשוב, אהבתי מאוד (ל"ת)נטע 19/11/2019 13:45הגב לתגובה זו
- 4.למה לא בישראל היום גם? (ל"ת)חסוי 19/11/2019 12:58הגב לתגובה זו
- 3.הם גם מתאמים מבצעים ומחירים אין תחרות והצרכן מפסיד !!!! (ל"ת)מדינת קומבינה 19/11/2019 12:56הגב לתגובה זו
- 2.קופי 19/11/2019 12:45הגב לתגובה זולהראות אחדות בתעשתיית הפרסום - שהיא הרבה יותר תחרותית ואגרסיבית מהתחרות בין המותגים המשווקים - זה היה באמת מסר וואו.
- 1.gri 19/11/2019 12:40הגב לתגובה זוכל הפיד שלי מלא בקטילות של זה, לקחתם דוגמה אחת והקפתם בעיגול חובבני ונתתם כותרת של אהבו את המהלך?!

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
