כש-2 יריבות מרות יוצרות מודעה משותפת שפונה לפוליטיקאים
"הרעיון נולד ביום ראשון בערב", אומר סבר לאייס. "בענבר מרחב g אנחנו משתדלים לתרגל את שריר ה-rtm (real time markting) באופן קבוע. זה מצריך לקוחות אמיצים וגמישים ולשמחתי התברכנו בכאלה. העברנו לסטימצקי וקבלנו מהם אישור זריז. הם פעלו והצליחו להשיג אישור מצומת עוד באותו היום. יום אחרי כבר היה עיצוב - ובערב זה כבר בעיתון". -ואיך משכנעים את המתחרים? "אני לא הייתי שם כשצומת אישרו, אבל אני מניח שזה מקרה קלאסי של 1+1=3, או יותר". -חברות מסחריות מנסות ואפילו נמנעות מהתערבות בנושאים פוליטיים – בגלל החשש שזה יפגע להן בכיס. מה קרה הפעם? "לא חושב שיש כאן קביעת אג'נדה פוליטית. הרוב המוחץ של העם לא רוצה בחירות. הרוב המוחץ של העם רוצה ממשלחת אחדות, ועל כן, זה יותר בבחינת לתת רוח גבית לרצון העם". -יום בחירות הוא בטח יום טוב לביזנס, אז פה בעצם מדובר במהלך שמנוגד לטובתן האישית של אותן רשתות ספרים "יום הבוחר הוא יום מעולה לעסקים, אבל יחד עם זאת, ערך המותג סטימצקי חשוב בהרבה וזה מה שעמד לנגד עינינו. מניח שגם צומת חשבו באופן דומה". המודעות פורסמו הבור בידיעות אחרונות ובמעריב, והערב גם בגלובס. בשלב זה לא נראה שיהיה למהלך המשך: "אני מניח שהמסר עבר", אומר סבר. ברשתות החברתיות אהבו את המהלך. הנה דוגמה לכך:היינו כחולמים? אם אפשר להוציא לפועל שיתוף פעולה בין 2 רשתות הספרים הגדולות, כנראה שגם ממשלת אחדות לאומית אפשרית קרדיט: משרד הפרסום ענבר מרחב g pic.twitter.com/A3hT3NmnQC
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 19 בנובמבר 2019
אורן פלדמן, מנכ"ל ושותף בגיל-עד תדמית ודובר חברת סטימצקי, אמר לאייס כי "רשת סטימצקי ראתה לנכון לנצל את צו השעה ולפנות למתחרה העסקית שלה צומת ספרים, במטרה להרים מודעה פרסומית עם מסר חשוב, שאינו פוליטי אך מכוון למנהיגים הפוליטיים. מטרתה העיקרית של המודעה היא לשקף את עמדתם של מרבית אזרחי המדינה, שאינם מעוניינים במערכת בחירות שלישית במספר. הרשת בחרה לעשות זאת בדרך קלילה וקריאטיבית וללא נקיטת עמדה פוליטית ומשרד הפרסום של סטימצקי, ענבר מרחב g עשה זאת באופן הכי מדויק ויצירתי". קרדיטים: קופירייטר – דניאל בניה ארט דירקטור – אנדרי הרצוב סופרוויזרית – אלמוג לוי תקציבאית – טל פרטוש סמנכ״ל קריאטיב – יגאל עזרא סטודיו – פרנק אבואין מה לומר, זה באמת מצב חירום. שתפו בכל הכוח!!! pic.twitter.com/bBbUjCLODF
— הקופסה (@Hakufsah) 19 בנובמבר 2019
- 8.פינקי 19/11/2019 16:46הגב לתגובה זוהנה הוכחה לכך שכשמערבבים קריאיטיב חכם עם חשיבה על pr מקבלים תוצאות פנטסטיות. מי שמנהל/ת את השיווק בסטימצקי ידע/ה להוציא את המיטב מהמוחות שפועלים עבורם.
- 7.מצוין! עוד הברקה של אלון מוליאן מטוויסטד! (ל"ת)אראל 19/11/2019 15:28הגב לתגובה זו
- 6.Copy 19/11/2019 14:50הגב לתגובה זוhttps://youtu.be/RVqFnkDqEsA
- 5.רעיון אדיר וחשוב, אהבתי מאוד (ל"ת)נטע 19/11/2019 13:45הגב לתגובה זו
- 4.למה לא בישראל היום גם? (ל"ת)חסוי 19/11/2019 12:58הגב לתגובה זו
- 3.הם גם מתאמים מבצעים ומחירים אין תחרות והצרכן מפסיד !!!! (ל"ת)מדינת קומבינה 19/11/2019 12:56הגב לתגובה זו
- 2.קופי 19/11/2019 12:45הגב לתגובה זולהראות אחדות בתעשתיית הפרסום - שהיא הרבה יותר תחרותית ואגרסיבית מהתחרות בין המותגים המשווקים - זה היה באמת מסר וואו.
- 1.gri 19/11/2019 12:40הגב לתגובה זוכל הפיד שלי מלא בקטילות של זה, לקחתם דוגמה אחת והקפתם בעיגול חובבני ונתתם כותרת של אהבו את המהלך?!

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.