רייטינג

עוד ערב מוצלח לרשת: משחקי השף מובילה, חדשות 13 בשיא

משחקי רשמה 18.2% מול 10.4% לסרט על טל רמון - בנם של אילן ורונה רמון ז"ל. רק 5 נק' פער בין 2 המהדורות, 8.8% למשחק המרכזי בין מכבי חיפה לבית"ר בספורט 5. 
אלכסנדר כץ | (3)

משחקי השף (רשת 13) ממשיכה להעלות חיוכים על פניהם של אנשי רשת, לאחר תקופה ארוכה וקשה של הפסדים מרים מדי ערב למתחרים מקשת. על פי נתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי התכנית הניבה אמש (יום א') 18.2% (487K), וניצחה בקלות את השיבוץ של קשת בפריים - הסרט 'עוד לא נגמר - סיפורו של טל רמון' שהסתפק ב-10.4% (269K). 

המשחק המרכזי בכדורגל בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (ספורט 5) רשם נתון גבוה יחסית של 8.8%, ואילו סדרת הדוקו 80 וארבע (כאן 11) ניפקה 2.6% (89K).

'הצינור' (רשת 13) - 10.7%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 7%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 6.8%, 'נקסט' (קשת 12) - 4.6%, שידור חוזר של 'החברים של נאור' (רשת 13) - 2.9%, 'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) מארחת את גורי אלפי - 2.3%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.4%. 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.7%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.6%.

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.5%, שש עם עודד בן עמי - 10.1%, ערב טוב עם גיא פינס - 12.4%, תכנית חיסכון - 13%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 4.3%, שש עם אמנון לוי - 5.8%, לפני החדשות - 6.5%.

כאן 11: ערב ערב - 0.7%, קלמן סג"ל - 1.2%, העולם היום - 1.5%, מהצד השני - 1.5%, גאולה ולונדון - 1.5%.

בגזרת החדשות:

חדשות 12 הסתפקה אתמול ב-15.4% (394K),

ובזכות שיא הרייטינג מאז אוגוסט של חדשות 13 - 10.1% (266K) - נרשם פער של כ-5 נקודות בלבד בין 2 המהדורות.

חדשות הערב (כאן 11) הסתפקה ב-3.3% (99K).

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    יפית 13/11/2019 08:44
    הגב לתגובה זו
    תורידו הזבל הזה.תת-רמה
  • 2.
    חדשות 13 בגסיסה 12/11/2019 00:40
    הגב לתגובה זו
    לא יעזור כלום. נגמר הכסף בקרוב צמצוצים. אלכסנדר כץ תתעורר אתה ישן
  • 1.
    עמיר 11/11/2019 10:02
    הגב לתגובה זו
    נראה רייטינג הרבה יותר
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.