רייטינג

הניצחון של גיל מרנץ הביא כמעט 28% לגמר 'נינג'ה ישראל'

הפייבוריט לזכייה ומי שניצח בעונה שעברה, לא הצליח לסיים את המסלול בגמר אתמול. הסרט 'קינג ביבי' ברשת 13 והדוקו '80 וארבע' בכאן 11 לא הצליחו לדגדג את קשת
אלכסנדר כץ | (2)

הזכייה של גיל מרנץ בגמר נינג'ה ישראל (קשת 12) על חשבונו של הפייבוריט וזוכה העונה הראשונה יובל שמלא (שלא הצליח לסיים את המסלול המאתגר, א"כ), הניבה שיא עונתי של 27.8% (813K) – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים, כולל צפייה נדחיתץ עד 2:00 בלילה. הממוצע העונתי עמד על 20.9% (578K), והעונה הנוכחית הייתה התכנית הנצפית ביותר בטלוויזיה בשנתיים האחרונות, מאז הפיצול בנובמבר 2017.

 

2 הערוצים המתחרים לא היוו פקטור אמש: סרט הדוקו קינג ביבי (רשת 13) גירד 5.5% (126K), ואילו סדרת הדוקו 80 וארבע (כאן 11) ניפקה 2.9% (91K). עוד לפני כן שודרה מהצד השני עם גיא זהר (כאן 11) שקיבלה 2.5% (76K).

 

'חי בלילה' (קשת 12) - 12.1%, 'חי בלילה' (קשת 12) - 12.1%, לקט של 'הצינור' (רשת 13) - 3.2%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 3.5%,  'פגישה עם רוני קובן' (כאן 11) - 2.7%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 1.7%.

 

בגזרת הבוקר:

חדשות הבוקר (קשת 12) קיבלה 4.9%,

מול העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.

 

רצועת 17-20:

קשת 12: חמש עם רפי רשף - 8.1%, שש עם עודד בן עמי - 10.3%, ערב טוב עם גיא פינס - 14.1%, תכנית חיסכון - 14.5%.

רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 3.4%, שש עם אמנון לוי - 4.8%, לפני החדשות - 4.5%, ברקוד - 5.8%. 

כאן 11: ערב ערב - 0.6%, קלמן סג"ל - 1.1%, העולם היום - 1.4%, גאולה ולונדון - 1.7%.

 

בגזרת החדשות:

חדשות 12 קיבלה נתון גבוה של 19.5% (531K),

מול חדשות 13 שהניבה 7.9% (200K).

חדשות הערב (כאן 11) עם 4% (104K). 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אלעד 04/11/2019 11:32
    הגב לתגובה זו
    ראו את הרייטינג של התאגיד. נעזוב לרגע את פצצת הרייטינג של קשת. אבל ראו את שידורי החדשות ושידורי האקטואליה לאורך הערב. אם הייתי אומר שאלה נתונים עלובים, עדיין הייתי מחמיא לתאגיד. ועל העליבות הזאת, קובלנץ לא מתבייש לבקש בונוס, ולדעתי הוא גם יקבל אותו. בעיניי, ולדעתי, זה ביטוי לריקבון בכל מקום, ובכלל זה בתאגיד השידור.
  • 1.
    דינה 04/11/2019 09:44
    הגב לתגובה זו
    כל רצועת הפרה פריים שלהם מיותרת לגמרי! משלמים הון ל"טאלנטים" שלא מביאים שום דבר.
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.