איתן שוורץ רון חולדאי התקבל מיחצ האירוויזיון של העירייה
צילום: גיא יחיאלי

עוד בטרם פורסם המכרז: 150 קו"ח לתפקיד דובר עיריית ת"א

גידי שמרלינג החליט לעזוב את המשרה הנחשקת לטובת מינוי מאתגר בשוק הפרטי. מועמד בולט לתפקיד הדובר הוא איתן שוורץ, אולם גורמים טוענים כי הוא מסרב להתמודד
אלכסנדר כץ | (6)

משרת דובר עיריית תל אביב מעוררת עניין רב, לאחר שנודע כי הדובר הנוכחי גידי שמרלינג פורש מתפקידו. לאייס נודע כי עוד בטרם פורסם המכרז הרשמי לתפקיד, לעיריית הגיעו כבר יותר מ-150 קורות חיים של מועמדים..

 

אחד המועמדים המובילים לתפקיד דובר העירייה היה איתן שוורץ, שמשמש כמנכ"ל מנהלת החברה העירונית 'עיר עולם ותיירות'. בעירייה היו מאד רוצים לראות אותו בתפקיד, למרות שבפועל משרת הדובר מחייבת הליך מכרזי. ובכלל – הנטייה היא למנות מישהו מתוך העירייה שמכיר את העיר ואת המנגנון העירוני. ואולם, גורמים טוענים כי שוורץ החליט לא להתמודד לתפקיד וכי אינו מעוניין להיות דובר העירייה.

 

שמרלינג שימש ב-8 השנים האחרונות כראש מינהל תקשורת ושיווק בעיריית תל אביב, ולמעשה היה דובר העירייה. הוא יתמנה לסמנכ"ל השיווק של חברת הנדל"ן אאורה ישראל. רשמית שמרלינג יעזוב את התפקיד בחודש נובמבר, לאחר שנה עמוסה באירועים - כשהשיא היו כמובן אירועי האירוויזיון שהתקיימו בעיר בחודש מאי.

 

בעבר היה שמרלינג עיתונאי במקומון כל העיר בירושלים ובעיתון מעריב, לפני שחצה את הקווים, ומונה לדובר עיריית ירושלים בתקופת כהונתו של ראש העירייה אורי לופוליאנסקי. ב-2009 חבר אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושימש כדוברו. בהמשך כיהן במשך חצי שנה כראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה, ועזב אותו בקיץ 2011 לאחר שהתמודד במכרז לדובר עיריית תל אביב, במקומו של הלל פרטוק, שעזב את התפקיד מספר חודשים לפני כן.

 

איתן שוורץ סירב להגיב והפנה לדובר העירייה. מעיריית תל אביב נמסר: "המכרז לתפקיד דובר/ת עיריית תל אביב-יפו ייצא בימים הקרובים וכל מועמד עומד בקריטריונים יוכל להגיש את מועמדותו".

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהההה 18/10/2019 16:38
    הגב לתגובה זו
    קומבינטור בחצי שקל
  • 3.
    יאללה ליבי טישלר! (ל"ת)
    מישהו 16/10/2019 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    בחיית איתן - ככה לא עושים את זה. תגיש כמו כולם - מביך (ל"ת)
    אורן 15/10/2019 14:04
    הגב לתגובה זו
  • מביך? ככה מתנהלים מרבית המכרזים העירוניים בת"א-יפו. (ל"ת)
    שייה 25/11/2019 09:29
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חחחחחחחחחחחח 15/10/2019 13:49
    הגב לתגובה זו
    כאילו מישהו יודע מה שוורץ עושה באמת חוץ ממינגלינג ואירועי קוקטייל?
  • ש.כ 16/10/2019 09:39
    הגב לתגובה זו
    על קצה המזלג...איתן משמש ככמנכ"ל מנהלת החברה העירונית 'עיר עולם ותיירות'. מה זה אומר ? צא לרחובות ביום ובלילה ואולי תבין.בדוק את האירועים הבינלאומיים בעיר ואם ישאר לך זמן גם את תפוסת המלון ואולי תמצא סיבה נוספת לצום בכיפור הבא.
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״