גליה עטרי עדן בן זקן הללויה חגיגות ה-70
צילום: מסך

קמפיין "ה-70 לישראל" של דבי תקשורת - זכה במהלך השנה

באירוע של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור שמתקיים הערב בירושלים, הוענקו פרסי האריה השואג לקמפיינים הזוכים בשלל קטגוריות. כמו כן הוענק פרס יקיר האיגוד ואות הוקרה 
אלכסנדר כץ | (1)
הקמפיין שניהלה קבוצת דבי תקשורת לאירועי ה-70 למדינת ישראל, זכה בקמפיין השנה של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל. על הזכייה הודיע הערב (יום ה') האיגוד בתחרות האריה השואג לשנת 2019 שמתקיימת במתחם הסינמה סיטי בירושלים, ומסכמת את שנת 2018.   דבי תקשורת ניהלה את מערך יחסי הציבור של מנהלת אירועי ה-70 תחת משרד התרבות והספורט, שהייתה מופקדת על תכנון, ניהול וההוצאה לפועל של עשרות אירועי תרבות לאורך שנת ה-70 בכל רחבי הארץ. קבוצת דבי תקשורת העניקה לאירועים נראות ובולטות תקשורתית, סיקור חיובי ונוכחות בכל הפלטפורמות.     איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחר השנה להעניק את אות יקיר האיגוד לאיציק כגן, יו"ר האיגוד בעבר על תרומתו לפעילותו של האיגוד ולעוסקים בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. כמו כן הוענק השנה אות הוקרה מיוחד לכתב חדשות 12, יוסי מזרחי על פעילותו העיתונאית בשנים האחרונות ועל הנושאים שהעלה לסדר היום הציבורי. את הטקס הנחה איש התקשורת יוסי הדר.   תחרות האריה השואג מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות. העבודות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי קבוצת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. רכזת התחרות השנה היתה יולי גורן.   יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "ההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד, מורגשת מאד. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים".           הזוכים בתחרות 'האריה השואג 2019':   קטגוריה בריאות ורפואה: ורד קויטל - דוברת המרכז הרפואי רבין (בית החולים בלינסון בפתח תקווה) בקמפיין חוזרים לחיים.   קטגוריה מגזרים (דתי, רוסי, ערבי): זליגר שומרון תקשורת בקמפיין צהר לכשרות - מערך הכשרות החדש של ארגון רבני צהר. ניהלו את הקמפיין: איתן זליגר, דודי אביטן, וגלעד גנץ   קטגוריה סגנון חיים (אופנה, תיירות, תרבות, אומנות, וספורט): דן שושני - יחסי ציבור ותקשורת שיווקית בקמפיין צעדת ירושלים הבינלאומית 2018.   קטגוריה קמעונאות וצרכנות (כולל השקת מוצר חדש): עירית מירון - נובמבר יחסי ציבור בקמפיין השקת סירי הזכוכית של קורנינג מדגם VISIONS DIAMOND.   קטגוריה טכנולוגיה וסלולר: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין וואווי - HUAWEI.   קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: ד"ר נירית ברנשטיין, וועד חוקרים מכון מכון וולקני ואיתן טפירו PR בקמפיין מאבק נגד העתקה וסגירה של מכון וולקני.  קטגוריה איכות סביבה וקיימות: דולפין פרסום ויחסי ציבור בקמפיין עצמאות לכולם.   קטגוריה ממשל שלטון מקומי ותאגידים: רימון כהן ושות' בשיתוף משרד פאסי-קראוס בקמפיין עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש. רוני רימון ביקש למסור: רוני רימון: "הניצחון בבית שמש הוא אחד הגדולים בקריירה המקצועית שלי - והוא הושג בעיקר בזכות השותפים לדרך: עליזה בלוך, אסף פאסי, אבי קראוס וכמובן תושבי בית שמש. האריה הזה מצטרף לחבריו האריות שכבר נמצאים אצלנו, ושורת הישגים  שהגענו אליהם השנה ברימון כהן. זאת הייתה שנה טובה ומאחל לכולם שנה טובה עוד יותר".   קטגוריה מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קרמר דוידוביץ בקמפיין חודש בריאות הנפש העולמי.   קטגוריה משפט, כלכלה, כספים ועסקים: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות.   קטגוריה קמפיינים בינלאומיים: אלונה שטיין - בלונד 2.0 בקמפיין FINNEY.   קטגוריה גור אריה עבודות סטודנטים: רבקה דרור מאוניברסיטת חיפה בקמפיין האקדמיה לקרטינג - תכנית לאסטרטגית שיווק יחסי ציבור ודוברות.  

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מושון 27/09/2019 00:53
    הגב לתגובה זו
    אולם ריק טקס שאבד עליו הקלח. השקת סיר זוכה בפרס. ללא ספק מהלך מדהים ששינה את מדינת ישראל.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״