קמפיין "ה-70 לישראל" של דבי תקשורת - זכה במהלך השנה
איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחר השנה להעניק את אות יקיר האיגוד לאיציק כגן, יו"ר האיגוד בעבר על תרומתו לפעילותו של האיגוד ולעוסקים בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. כמו כן הוענק השנה אות הוקרה מיוחד לכתב חדשות 12, יוסי מזרחי על פעילותו העיתונאית בשנים האחרונות ועל הנושאים שהעלה לסדר היום הציבורי. את הטקס הנחה איש התקשורת יוסי הדר. תחרות האריה השואג מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות. העבודות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי קבוצת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. רכזת התחרות השנה היתה יולי גורן. יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "ההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד, מורגשת מאד. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים". הזוכים בתחרות 'האריה השואג 2019': קטגוריה בריאות ורפואה: ורד קויטל - דוברת המרכז הרפואי רבין (בית החולים בלינסון בפתח תקווה) בקמפיין חוזרים לחיים. קטגוריה מגזרים (דתי, רוסי, ערבי): זליגר שומרון תקשורת בקמפיין צהר לכשרות - מערך הכשרות החדש של ארגון רבני צהר. ניהלו את הקמפיין: איתן זליגר, דודי אביטן, וגלעד גנץ קטגוריה סגנון חיים (אופנה, תיירות, תרבות, אומנות, וספורט): דן שושני - יחסי ציבור ותקשורת שיווקית בקמפיין צעדת ירושלים הבינלאומית 2018. קטגוריה קמעונאות וצרכנות (כולל השקת מוצר חדש): עירית מירון - נובמבר יחסי ציבור בקמפיין השקת סירי הזכוכית של קורנינג מדגם VISIONS DIAMOND. קטגוריה טכנולוגיה וסלולר: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין וואווי - HUAWEI. קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: ד"ר נירית ברנשטיין, וועד חוקרים מכון מכון וולקני ואיתן טפירו PR בקמפיין מאבק נגד העתקה וסגירה של מכון וולקני. קטגוריה איכות סביבה וקיימות: דולפין פרסום ויחסי ציבור בקמפיין עצמאות לכולם. קטגוריה ממשל שלטון מקומי ותאגידים: רימון כהן ושות' בשיתוף משרד פאסי-קראוס בקמפיין עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש. רוני רימון ביקש למסור: רוני רימון: "הניצחון בבית שמש הוא אחד הגדולים בקריירה המקצועית שלי - והוא הושג בעיקר בזכות השותפים לדרך: עליזה בלוך, אסף פאסי, אבי קראוס וכמובן תושבי בית שמש. האריה הזה מצטרף לחבריו האריות שכבר נמצאים אצלנו, ושורת הישגים שהגענו אליהם השנה ברימון כהן. זאת הייתה שנה טובה ומאחל לכולם שנה טובה עוד יותר". קטגוריה מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קרמר דוידוביץ בקמפיין חודש בריאות הנפש העולמי. קטגוריה משפט, כלכלה, כספים ועסקים: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות. קטגוריה קמפיינים בינלאומיים: אלונה שטיין - בלונד 2.0 בקמפיין FINNEY. קטגוריה גור אריה עבודות סטודנטים: רבקה דרור מאוניברסיטת חיפה בקמפיין האקדמיה לקרטינג - תכנית לאסטרטגית שיווק יחסי ציבור ודוברות.משה דבי ואנשיו - שזכו בקמפיין השנה של האריה השואג pic.twitter.com/D7gZ2zfo0V
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 26 בספטמבר 2019
- 1.מושון 27/09/2019 00:53הגב לתגובה זואולם ריק טקס שאבד עליו הקלח. השקת סיר זוכה בפרס. ללא ספק מהלך מדהים ששינה את מדינת ישראל.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.