קמפיין "ה-70 לישראל" של דבי תקשורת - זכה במהלך השנה
איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בחר השנה להעניק את אות יקיר האיגוד לאיציק כגן, יו"ר האיגוד בעבר על תרומתו לפעילותו של האיגוד ולעוסקים בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. כמו כן הוענק השנה אות הוקרה מיוחד לכתב חדשות 12, יוסי מזרחי על פעילותו העיתונאית בשנים האחרונות ועל הנושאים שהעלה לסדר היום הציבורי. את הטקס הנחה איש התקשורת יוסי הדר. תחרות האריה השואג מתקיימת זו השנה ה-18 ברציפות. העבודות הוגשו על ידי משרדי יחסי ציבור, משרדי דוברות של מוסדות ציבוריים וממשלתיים, עמותות וארגונים בקטגוריות שונות. מערכת הגשת העבודות והשיפוט לתחרות פותחה עבור האיגוד על ידי קבוצת יפעת, בדומה לפורמט התחרות הבינ"ל. ההגשה עצמה נעשית בצורה אינטרנטית וכך גם הליך השיפוט והניקוד. העבודות עברו תהליך שיפוט אובייקטיבי ושוויוני על ידי אנשי תקשורת, עיתונאים ואנשי אקדמיה. רכזת התחרות השנה היתה יולי גורן. יו"ר האיגוד איתן הרשקו מסר: "ההצטרפות ההולכת וגדלה של חברות וחברים חדשים לחברות באיגוד, מורגשת מאד. אני קורא לכל העוסקות והעוסקים בתחום יחסי הציבור בישראל, בואו והצטרפו לחברות ועשייה באיגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, רק בכוחות משותפים נשפיע על עתיד התחום והמקצוע שבו אנו עוסקים". הזוכים בתחרות 'האריה השואג 2019': קטגוריה בריאות ורפואה: ורד קויטל - דוברת המרכז הרפואי רבין (בית החולים בלינסון בפתח תקווה) בקמפיין חוזרים לחיים. קטגוריה מגזרים (דתי, רוסי, ערבי): זליגר שומרון תקשורת בקמפיין צהר לכשרות - מערך הכשרות החדש של ארגון רבני צהר. ניהלו את הקמפיין: איתן זליגר, דודי אביטן, וגלעד גנץ קטגוריה סגנון חיים (אופנה, תיירות, תרבות, אומנות, וספורט): דן שושני - יחסי ציבור ותקשורת שיווקית בקמפיין צעדת ירושלים הבינלאומית 2018. קטגוריה קמעונאות וצרכנות (כולל השקת מוצר חדש): עירית מירון - נובמבר יחסי ציבור בקמפיין השקת סירי הזכוכית של קורנינג מדגם VISIONS DIAMOND. קטגוריה טכנולוגיה וסלולר: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין וואווי - HUAWEI. קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: קטגוריה ניהול משברים ומאבקים ציבוריים: ד"ר נירית ברנשטיין, וועד חוקרים מכון מכון וולקני ואיתן טפירו PR בקמפיין מאבק נגד העתקה וסגירה של מכון וולקני. קטגוריה איכות סביבה וקיימות: דולפין פרסום ויחסי ציבור בקמפיין עצמאות לכולם. קטגוריה ממשל שלטון מקומי ותאגידים: רימון כהן ושות' בשיתוף משרד פאסי-קראוס בקמפיין עליזה בלוך לראשות עיריית בית שמש. רוני רימון ביקש למסור: רוני רימון: "הניצחון בבית שמש הוא אחד הגדולים בקריירה המקצועית שלי - והוא הושג בעיקר בזכות השותפים לדרך: עליזה בלוך, אסף פאסי, אבי קראוס וכמובן תושבי בית שמש. האריה הזה מצטרף לחבריו האריות שכבר נמצאים אצלנו, ושורת הישגים שהגענו אליהם השנה ברימון כהן. זאת הייתה שנה טובה ומאחל לכולם שנה טובה עוד יותר". קטגוריה מגזר שלישי ורביעי פרו בונו: קרמר דוידוביץ בקמפיין חודש בריאות הנפש העולמי. קטגוריה משפט, כלכלה, כספים ועסקים: אייטם מדיה בע"מ בקמפיין פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות. קטגוריה קמפיינים בינלאומיים: אלונה שטיין - בלונד 2.0 בקמפיין FINNEY. קטגוריה גור אריה עבודות סטודנטים: רבקה דרור מאוניברסיטת חיפה בקמפיין האקדמיה לקרטינג - תכנית לאסטרטגית שיווק יחסי ציבור ודוברות.משה דבי ואנשיו - שזכו בקמפיין השנה של האריה השואג pic.twitter.com/D7gZ2zfo0V
— אייס - www.ice.co.il (@icecoil1) 26 בספטמבר 2019
- 1.מושון 27/09/2019 00:53הגב לתגובה זואולם ריק טקס שאבד עליו הקלח. השקת סיר זוכה בפרס. ללא ספק מהלך מדהים ששינה את מדינת ישראל.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
